piątek, 30 marca 2012

Thirty-Three

Jesteś w szpitalu odwykowym już 6 miesięcy. Już za godzinę będziesz mogła się stąd wyrwać. Będziesz mogła zobaczyć swoich przyjaciół, rodzinę i zacząć swoje życie od nowa. Opuściłaś klinikę. Kiedy tylko weszłaś do domu przywitała Cię najbliższa rodzina i przyjaciele. Wszyscy płakali że mogą znowu Cię przytulić, rozmawiać, zobaczyć. Nareszcie mają Cię przy sobie. Jednak nie na długo. Wiedzieli że zamierzasz wyjechać z miasteczka. Chcesz znowu kontynuować swoją karierę. Z zawodu jesteś aktorką, tancerką, modelką i od czasu do czasu występujesz w teledyskach. Spakowali Cię już wcześniej rodzice. Miałaś tylko dopakować parę drobiazgów tzn. zdjęcia i zabrać laptopa. Reszta rzeczy jest już w Londynie, bo tam się przeprowadzasz z Atlanty. Nadszedł czas pożegnania. Nie obeszło się bez łez, przytulania, życzenia powodzenia i przestrzegania wszystkiego co Tobie nie wolno robić. W milczeniu wysłuchałaś wszystkiego. Byliście już na lotnisku. Zaraz samolot odlatywał. Ostatnie łzy, tulenia. Już po odprawie. Wsiadasz do samolotu. Lecisz. Po upływie 2 godzin dotarłaś bezpiecznie. Twój chłopak Zayn nie wiedział że przylatujesz już dziś. Był natomiast po Ciebie ochroniarz 1D. Wszyscy wiedzieli że chcesz zrobić Zaynowi niespodziankę i utrzymywali to w sekrecie. Ricki, bo tak nazywa się ich ochroniarz zabrał Cię do ich mieszkania. Weszliście do domu. W progu przywitałaś się z Niallem, Lou, Liamem i Harrym. Ten ostatni pognał na górę do Zayn’a. W szybkim tempie sprowadził Go na dół jakby się coś paliło. Wtedy ujrzał Ciebie. Piękną, odmienioną dziewczynę. Przefarbowałaś się z szatynki na brunetkę. Nie poznał Cię. Przyglądał Ci się tylko. Od tamtego czasu jeszcze trochę urosłaś, wyładniałaś i przytyłaś.
Ty: Zayn- rzuciłaś mu się na szyję-jak ja za Tobą tęskniłam
Zayn: Weź dziewczyno opamiętaj się ja mam dziewczynę
Ty: Zayn ja jestem Twoją dziewczyną
Zayn: Nie prawda ona dopiero przyjeżdża za tydzień. No bynajmniej tak mi mówiono.
Ty: Zi zrozum kocie. Chciała Ci zrobić niespodziankę, ale widzę że mnie nie poznajesz co się nie dziwię, ale bez przesady. Aż tak się nie zmieniłam
Zayn: Dla mnie nadal jesteś atrakcyjna misiek
Ty: A jednak mnie pamiętasz już?
Zayn: Wybacz. Niespodzianka Ci nie wyszła
Ty: Jak to?
Zayn: Wygadali się podczas wywiadu
Ty: Chłopaki no!!
Liam, Louis, Niall, Harry: No przepraszamy no
Ty: Wybaczam.
Zayn: Co robimy?
Ty: Rozpakowywujemy moje rzeczy- poszliście na góre. Ty, Zayn i reszta członków 1D. Od teraz do zespołu dołączył jeszcze chłopiec który jest w drodze do świata żywego. W  7-demkę tworzycie zgraną rodzinkę One Direction.

11 komentarzy:

  1. Super jest.!♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Szukasz może kogoś do bloga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tego to nie, ale mam inne 2 blogi więc jeśli chcesz to napisz do mnie na gadu 10849981

      Kinga Diana

      Usuń
    2. Jeśli chcesz to jasne, napisz do mnie w każdej chwili na gg ;) 2203710 :)

      Eliza

      Usuń
  3. zapraszam na mojego bloga: http://bestboysband.blogspot.com/
    pisze na nim imaginy i moje opowiadanie :)
    zapraszam
    a co do waszych imagin...poprostu brak słów :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham wasze imaginy...
    Są cudowne;D
    Kiedy następny?
    ;****

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnee.!^^
    Zapraszam na mojego bloga z imaginami:
    http://imaginy-one-direction-fans.blogspot.com/
    Mile widziane komentarze ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. zapraszam na nowy rozdział http://young-pretty-lovely.blogspot.com
    super imagin ;>

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, fajnie ^.^

    OdpowiedzUsuń
  8. By submitting your web site to directories which are related towards the niche your web site covers, Google
    looks favorably upon your web site and will give you
    a higher search results placement being a
    result. My own individual preference is while
    using hyphenated approach e. You will then see that most pages get a "Pagerank"
    that's represented with a sliding green scale for the Google toolbar.
    Also visit my web-site - bookmarking demon review

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy dodany komentarz.
Nawet nie wiecie jak bardzo one nas motywują i ile frajdy nam sprawiacie, zostawiając po sobie jakiś ślad!
Czytamy wszystkie komentarze, za wszystkie dziękujemy<3