sobota, 17 marca 2012

Twenty-four

Ósmy marca - dzień kobiet, słoneczny ranek. Spałaś sobie w najlepsze , nie obudziło Cię nawet czyjeś kroki w pokoju. Byłaś przyzwyczajona ,że Twoja mama przynosi Ci pranie. Ale zaczęło coś Ci po łóżku chodzić , coś małego. Delikatnie otworzyłaś powieki. Rozejrzałaś się wokół siebie , Twoją uwagę przykuł małych włochaty kłębek. Wzięłam go swoje ręce i szeroko się uśmiechnęłaś. Przecież to mały szary kotek , zawsze o takim marzyłaś. Był teraz problem , kto Ci go kupił? Pogłaskałaś maluszka , który słodko zamiałczał. Uśmiechnęłaś się szeroko.
-No i co mi powiesz? Kto Cię mi tu przyniósł- powiedziałaś do kota. On jedynie ziewnął uroczo i się znów zwinął.
-Ach to nie porozmawiasz ze mną- zaśmiałaś się pod nosem. Po chwili drzwi Twojego pokoju się uchyliły i ukazał się w nich chłopak z burzą ciemnych loków na głowie. Jego duże zielone oczy i ten słodki uśmiech przyprawiały Cię o szybsze bicie serca. Oparł się o framugę drzwi. W dłoni trzymał bukiet pięknych róż , które uwielbiałaś.
-Może ze mną porozmawiasz Słoneczko?- odezwał się spoglądając na Ciebie. Cały Harry , zawsze Cię zaskakiwał , choć jesteście ze sobą od pół roku.
- Z Tobą tygrysku zawsze- ukazały się dwa rzędy białych Twoich zębów. Ruszył w Twoją stronę zakrywają twarz bukietem róż. Zachichotałaś melodyjnie. Chłopak położył się na twoim łóżku tuż przed Tobą. Podał Ci bukiet kwiatów i ucałował delikatnie twoje usta.
-Kochanie moje , wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Kobiet
-Dziękuję Harry to bardzo miłe ,ale czy nie przesadziłeś?
-To jest mało by Ci powiedzieć jak bardzo jestem z Tobą szczęśliwy i jaką jesteś cudowną dziewczyną. Nawet gdybym w kupił wszystkie róże w Londynie było by za mało- Posłał Ci swój słynny słodki uśmiech. Położyłaś kotka na pościeli. Przysunęłaś się do chłopaka , złapałaś jego twarz w swoje dłonie. Czuły pocałunek z minuty na minutę przeradzał się w coraz namiętniejszy. Położył Cię ,a sam zaczął na Ciebie napierać. Wsunął język do Twoich ust. Sama nie wiesz ile to trwa ,ale gdy się od siebie oderwaliście czułaś niedosyt. Leżał tak nad Tobą.
-Jak nazwiesz swojego kotka?
-Swojego? Naszego!
-Niech Ci będzie mała - zaśmiał się
-Mała to jest twoja pała- wybuchłaś śmiechem , mogłaś się opanować. Harry zrobił się cały czerwony , zawstydził się. Potknęłaś jego policzka.
-Żartowałam- musnęłaś jego policzek ,a jego wyraz twarzy się od razu zmienił.
-A kicię nazwę Harold , by mi przypominał Ciebie jak wyjedziesz- zakręciła Ci się łezka w oku na samą myśl jego wyjazdów.
-Oj nie płacz kochanie - przytulił Cię mocno. Po chwili przyszedł Harold i zaczęliście się z nim bawić. Resztę dnia spędziliście w domu.

I jak wam się podoba?
Dostałam wczoraj inspiracji na Harrego i jego koty ; )

13 komentarzy:

  1. harry + kotek = ZAJEBISTY IMAGIN <3
    dawajcie więcej.
    zapraszam do mnie: www.stolemheart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy mogłam bym mieć z dedykacją dla Julii ?? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aw;* Jaki słodki..;)
    Bardzo mi się podoba..;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Boski jak zawsze, mogę prosić o dedykację, najlepiej z Zayn'em :D <3.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny imagin. Dzisiaj znalazłam tego bloga i calutkiego przeczytałam i jestem wprost zadowolona ze go znalazłam. Kiedy kolejny?

    OdpowiedzUsuń
  6. mmmm. Zajebiste.
    kocham imaginy Edith. czekam na więcej!
    ps. mozesz dodać te co mi o Lou pisalas! <33
    pozdrawiam.
    caroots.
    i zapraszam do siebie - www.caroots.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne połączenie Harry i mały kotek o imieniu Harold.
    Czy morze być coś piękniejszego ?
    <3 <3 <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  8. mała to jest twoja pała, ahahahaa jebłam :D świetny imagin :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham twoje imaginy :D

    OdpowiedzUsuń
  10. woow *-* zapraszam do mnie http://narryblog.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ha ha ha Harold :p
    świetny : )

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy dodany komentarz.
Nawet nie wiecie jak bardzo one nas motywują i ile frajdy nam sprawiacie, zostawiając po sobie jakiś ślad!
Czytamy wszystkie komentarze, za wszystkie dziękujemy<3