wtorek, 13 marca 2012

Twenty-one

Uwaga imagin smutny!
Do czytania, polecam tę oto piosenkę <klik>
Dzisiejszego dnia szykowałaś się na spotkanie ze swoim chłopakiem- Zaynem. Byliście umówieni do kina, a on miał po Ciebie przyjść do domu. Chciałaś wyglądać jak najlepiej więc szykowałaś się od samego rana.

Dochodziła godzina 20, Zayna nadal nie było. Byliście umówieni na 19:30, a po nim ani śladu. Dzwoniłaś, ale nie odbierał.
Rozpłakałaś się, bo zrozumiałaś, że Ciebie olał i ma Cię gdzieś. Poszłaś do swojego pokoju, włączyłaś muzykę, usiadłaś na parapecie. Pozwoliłaś by łzy spływały Ci po policzkach.

Nagle po około godzinie odezwał się twój telefon. Na wyświetlaczu pojawiło się: Zayn <3;* dzwoni. Uśmiechnęłaś się przez łzy i przyłożyłaś telefon do ucha.
- Tak?- powiedziałaś do telefonu.
- Dobry wieczór, czy rozmawiam z [T.I.]?- Usłyszałaś dotąd nieznany Ci głos w słuchawce.
-Tak, przy telefonie.- Odpowiedziałaś. Dzwonili, ze szpitala. Zayn miał wypadek. Gdy szedł po Ciebie nie zauważył czerwonego światła i wpadł pod samochód. Gdy to usłyszałaś nie mogłaś uwierzyć, poprosiłaś osobę po drugiej stronie telefonu aby powiedziała Ci to jeszcze raz. Po kolejnym razie, gdy usłyszałaś tę wiadomość, łzy zaczęły spływać Ci po policzkach.
Od razu wybiegłaś z domu, kierując się do szpitala. Osoba z którą rozmawiałaś powiedziała Ci gdzie leży twój ukochany. Po kilku minutach dość szybkiego biegu, znalazłaś się pod salą gdzie leżał ON.
Weszłaś do sali. Nie potrafiłaś nic powiedzieć. Leżał prawie, że nieruchomo. Podeszłaś do łóżka, dopiero wtedy delikatnie odwrócił głowę i uśmiechnął się. Widziałaś jaki to mu sprawiło ból i zachciało Ci się płakać.
-Zayn....
-Ci...- Wydusił z siebie. - Zawaliłem to... Szedłem do Ciebie, nie zauważyłem czerwonego.- Uronił łzę.
-Ci..- Teraz to ty go uciszyłaś. - Jeszcze nie raz będziemy mogli pójść do kina. Wyzdrowiejesz. Musisz tylko dużo odpo...- Chciałaś powiedzieć, lecz on Ci przerwał.
-Wiesz.. Zawsze wiedziałem, że jesteś wyjątkową osobą, że nigdy się na Tobie nie zawiodę. Tak było i jest, ale... Ale ja już z tego nie wyjdę... Mam uszkodzoną czaszkę... Nic się nie da już zrobić... Krew wylewa mi się do mózgu, kochanie... Ja umrę.- Spojrzał Ci w oczy, a ty zatkałaś usta ręką i zaczęłaś kiwać przecząco głową.
-Zayn...- Nie potrafiłaś wydusić tego z siebie.
-Nic nie mów... Gdybym był uważniejszy, nic by się nie stało....- Rozpłakałaś się.
- Kochanie. To nie twoja wina.. Chciałam Ci coś powiedzieć.- Zwiesiłaś głowę. Nie wiedziałaś, że tak zakończy się wasz związek..
- Bo...
-Tak?- uniósł z trudem rękę i podniósł Ci głowę za podbródek.
-Bo... Miałam Ci powiedzieć o tym dzisiaj... No bo.... Nie miałam miesiączki od dwóch miesięcy.. Zrobiłam test... Zayn.. Ja jestem w ciąży...- Odwróciłaś głowę. On delikatnie się uśmiechnął.
-Zawsze Cię kochałem i będę kochać. Szkoda, że dowiedziałem się o tym teraz, gdy umieram, ale wiedz, że będę się wami opiekował tam z góry.. Nigdy was nie zostawię... Zawsze będę obok was. Może nie ciałem, ale duchem. Zawsze będę w twoim sercu.- Delikatnie dotknął twojej lewej piersi. Spojrzałaś na niego i ujęłaś jego dłoń.
- Chciałabym, żeby nosiło twoje nazwisko...- Rozpłakałaś się.
- Możesz je nadać.- Uśmiechnął się, a ty spojrzałaś na niego i pocałowałaś go delikatnie w usta, on się uśmiechnął.

Siedziałaś u niego 25 godzin, bez snu, bez jedzenia. Zmarł nad ranem około godziny 6:23. Byłaś smutna, ale cieszyłaś się, że masz pod sercem owoc waszej miłości. Kogoś, kto będzie miał te same więzy krwi, kogoś kto był potomkiem twojego ukochanego.



6 miesięcy później:
Urodziłaś pięknego synka. Nadałaś mu na imię Zayn Junior. Rodzice twojego nieżyjącego chłopaka, nadali mu jego nazwisko. Wszyscy choć na chwilę zapomnieli o tym co się stało pół roku temu..
Zapomnieli o tym, że Zayn dał mu życie, ale mimo to cieszyli się, że nadal jest wśród nich.
Zayn widział to wszystko stojąc obok, uśmiechnął się sam do siebie widząc jak jego rodzina wreszcie zaznała szczęścia i pogodziła się z jego śmiercią. Spojrzał przez twoje ramie i uśmiechnął się widząc swojego malutkiego synka. Pogłaskał go po policzku. Mimo iż nikt go nie widział, nie słyszał ani nie czuł, on tak jak obiecał był przy was duchem. Opiekował się wami i nareszcie jego dusza po śmierci zaznała spokoju.

86 komentarzy:

  1. Cudowne az sie popłakałąm gdzie rzadko mi sie to zdarza :) cudowne :**

    OdpowiedzUsuń
  2. jazu ja płacze :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały :** Płacze i płacze :( jest naprawdę świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow. Cudowne czytając to łzy same zaczęły mi napływać do oczu.... Proszę jeżeli możesz pisz wiecej takich imaginów ;) KOCHAM JE ;***

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz się rozplakalam czytajac imaginy, naprawde niesamowite. Pozdrawiam Kajuszka xoxo

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz czytając imagina-płaczę ;(((((
    Dobra robota girlz :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja sie poplakalam . Wspanialy imagin "

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja PŁACZE ! ♥ Cudowny imagin < 3 ♥ Czekam na nowy .

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowne !!poprostu aż brak mi słów...bardzi wzruszający imagin

    OdpowiedzUsuń
  10. poczułam się jakbym przeżyła to na prawdę, jeju.. nawet nie wyobrażasz sobie jak ja teraz płacze, wylewam tony łez, może dlatego, że jestem najbardziejz zespołu przywiązana do Zayna..

    OdpowiedzUsuń
  11. Boże ryczę!!
    Wspaniały imagin <3<3
    Jestem przyzwyczajona do Hazza. Ale to co tu napisałaś jest wspaniałe. Płaczę jak głupia!

    OdpowiedzUsuń
  12. eej :C ja chce happy enda ! On ma zmartwychwstać ! ejj : C

    OdpowiedzUsuń
  13. to ze napisalas to bez szczesliwego zakonczenia bylo piekne. mam prozbe mogla bys napisac dla mnie podobny? a jeslu=i napiszesz to wyslij mi jakies powiadomienie czy cos na twitter'ze ok? moj nick jest taki jaki podpis na tym blogu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok. Ale o kim byś chciała? Jutro dopiero go wtedy dodam, bo dzisiaj siedzę na telefonie i nie mam takiej możliwości. aby napisać ;)

      Eliza

      Usuń
    2. kiedy dodasz tego dla mnie ? ;(

      Usuń
    3. Wybacz, że tak długo, jednak narazie nie mam pomysłów na smutne :( Postaram się do piatku jakiś napisać, mam nadzieję, że się mi uda.
      Proszę o to abyś się nie gniewała ; )

      Usuń
  14. Przez Cb tusz mi sie rozmazał. Ten imagin jest świetny <3 Ja chcę więceej ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przez ciebie płaczę :c

    OdpowiedzUsuń
  16. zajebisty ale nie pisz już wiecej takich bo czuje jakby to bylo naprawde ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ryycze, to jest cudownee <3.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jesu Maryja ! Czemu muszę płakać ! :O
    Łzy mi lecą ... !

    OdpowiedzUsuń
  19. o byle kim. nie wazne o kim moze byc nawet o nim. to jest piekne i ostatnio tego potrzebuje ha ha ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. To jest śliczne!!
    Popłakałam sie na dobre!

    OdpowiedzUsuń
  21. To jest cudowne wiecej takich rycze jak niewiem co !! :*<33 wiecej takich ..;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam smutne imaginy <3 Pięknie Ci wyszedł. Płakałam jak głupia <3

    OdpowiedzUsuń
  23. jezu. nie da się przy tym nie płakac. i jeszcze ta piosenka w tle. boże... piękne. < 33

    OdpowiedzUsuń
  24. O boże... Najlepszy imagin jaki kiedykolwiek czytałam. Poprostu masz wielki talent. Nigdy nie płakałam tak jak robię to teraz. Kocham cię ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  25. Imagin swietny. Popłakałam się ;( a tak przy okazji . Na górze bloga jest napisane 'directionators,' a to są psycho - dziwne fanki. Chyba że to zamierzony cel ;) powinno być directioners ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. czytam, a w tle leci ta piosenka , płaczę, co ten świat z nami robi ;c
    imagin świetny <3

    OdpowiedzUsuń
  27. jeju płacze jak nienormalna mam całego laptopa zalanego łzami piekne piekne i jeszcze raz piekne .
    kocham twoje imaginy kocham .

    OdpowiedzUsuń
  28. łzy mi lecą jak dziecku :)

    OdpowiedzUsuń
  29. napisz jeszcze jakis ze smutnym zakonczeniem !!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Ojejku jaki piękny aż się popłakałam ;) <3
    Uwielbiam twoje imaginy a szczególnie te z smutnym zakończeniem i ta muzyka cudo ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. łzy spływają po moich policzkach, tusz zmieszany z łzami wylewa się na biurko, nie mogę wypowiedzieć żadnego słowa.. przez chwilę stało się to tak autentyczne.. @lonelycarrotx.

    OdpowiedzUsuń
  32. Mój mistrzu.!!!
    Płaczę ;(

    OdpowiedzUsuń
  33. ojej . aż się popłakałam ; (((

    Zaaajebiiiste !

    Pozdroo < 33

    OdpowiedzUsuń
  34. matko rycze jak głupiaa ... to jest smutne ,a zarazem takie piękne wrrr :((((

    OdpowiedzUsuń
  35. Udalo ci sie .! Rozwalilas mnie .! Rycze jak dziecko.! Boze .! To bylo piekne .! /san.

    OdpowiedzUsuń
  36. Rozpłakałam się jak małe dziecko...

    OdpowiedzUsuń
  37. Płaczę, płaczę... łzy mi ciekną !
    Zakrywałam się oparciem od fotelika bo inaczej mama by widziała...
    Piękne ! ;<

    OdpowiedzUsuń
  38. Proszę Cię! zrób podobnego imagina o Hazzie <3

    OdpowiedzUsuń
  39. najlepszy jaki kiedy kolwiek czytałam!

    OdpowiedzUsuń
  40. Wszystko fajnie ,ale błagam poczytaj sobie w necie o urazach itp. ,bo znajomość medycyny masz marną . Mimo wszystko i tak uroniłam łzę .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat imagin jest dobrze napisany. Mój kolega zginął tak samo, roztrzaskał sobie czaszkę, krew mu się do mózgu wylewała i umarł po dwóch dniach.
      Bądź co bądź twoje zdanie nie powinno ich wgl interesować, bo ty masz do czegoś zawsze jakieś ale...



      Poza tym imagin świetny, pisz więcej takich.

      Usuń
  41. proszę ja chce więcej tego typów imaginów są rewelacyjne aż się popłakałam

    załóż bloga z samymi imaginami smutnymi bo to wychodzi ci rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  42. więcej takich proszę

    OdpowiedzUsuń
  43. Jezus poryczałam się ! ; c
    Jeszcze ta muzyka . <3

    OdpowiedzUsuń
  44. kurde ja się aż popłakałam

    OdpowiedzUsuń
  45. Ryczę .. Jak większość .. Naprawdę bardzo smutne :3

    OdpowiedzUsuń
  46. Poryczałam się, a czytałam chyba z 5 razy! <3

    OdpowiedzUsuń
  47. OMG najlepszy jaki czytałam .. ryczę <3

    OdpowiedzUsuń
  48. Ryczę, ryczę i ryczę.
    Za każdym razem!
    Masz wielki talent <3

    OdpowiedzUsuń
  49. Nie mogę powstrzymać łez.
    Przy każdym Twoim imaginie,
    czy ze szczęścia, czy ze smutku.
    E tam nie ważne. Masz talent ! ! !

    OdpowiedzUsuń
  50. Płacze ;c Wspaniały.. więcej nie moge napisac , rozkleiłam sie totalnie ;c

    OdpowiedzUsuń
  51. To . . to jest coś pięknego. łzy spływają mi po policzkach. ;*
    Nigdy się tak nie wzruszyłam.
    Rozkleiłam się jak nigdy. Brak mi słów; c

    OdpowiedzUsuń
  52. Cudowny, popłakałam się. Brak słów...<3

    OdpowiedzUsuń
  53. Łzy lecą mi po policzkach....Śliczny imagin. Mało jest takich naprawdę wzruszających, dobra robota :) Proszę o więcej takich :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Ryczę! Piękny :*

    OdpowiedzUsuń
  55. zaraz zaleje cala klawiature lzami. racja. smutny jak czort ;/// biedny Zayn ;(( ale i tak super ;***

    OdpowiedzUsuń
  56. ten imagin jest nie samowity
    ryczę jak małe dziecko
    Ps ja słuchałam do tego imagina tą piosenkę http://www.youtube.com/watch?v=a_Am4cHMBKM

    OdpowiedzUsuń
  57. cudo ... kocham :P

    OdpowiedzUsuń
  58. Jak ty to robisz!? Przy każdym twoim smutnym imaginie wylewam masę łez. / Brygida.

    OdpowiedzUsuń
  59. Nie wiem dlaczego płacze :( to jest mój już 3 raz moja siostra bliźniaczka też pisze imagine i ja też zapraszam, wczoraj mi przeczytała o Louisie tez sie popłakałam, a jeszcze wcześniej o Niallu, ryczałamm, ale nie tak jak teraz, ja płacze jak małe dziecko nie poznaje sb dzieki tb / Żaneta

    OdpowiedzUsuń
  60. Sandra/ Jeden z najpiękniejszych imaginów jakie czytałam. Bardzo życiowa historia. Proszę o więcej takich! Płaczę teraz, i chciałabym więcej takich łez wzruszenia :')

    OdpowiedzUsuń
  61. Świetnie piszesz .. Jestem cała zalana łzami .. Będe czytała wszystkie Twoje imaginy . < 33 Kocham Cieę po prostu to jest biste . ; D / Karmmel

    OdpowiedzUsuń
  62. aż sie popłakałam i jeszcze ta piosenka

    OdpowiedzUsuń
  63. Boshe, cudowne. < 333 Teraz to tylko rycze.

    OdpowiedzUsuń
  64. Genialne aż się popłakałam ;) A często to mi sie to nie zdaża ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. Super:**
    Aż się popłakałam :)

    OdpowiedzUsuń
  66. ej.!? ja płaczę.! :((( cudowny.! ale nieżyczmy tego Zayn'owi.! ;)

    OdpowiedzUsuń
  67. BECZE . ! jak zawsze przy takich imaginach x D KOCHAM JE ... wolałabym wesołe bo niedługo się odwodnie . ! < 3

    OdpowiedzUsuń
  68. Piękne! Łzy same się leją. :) płaczę.

    OdpowiedzUsuń
  69. CUDO <3 Jeszcze nigdy nie zdarzyło mi sie popłakać a teraz ryczę jak bóbr. Naprawdę żaden film mnie tak nie wzruszył jak ten imagin i jeszcze ta muzyka
    zrobiła swoje. PO PROSTU CUDO <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy dodany komentarz.
Nawet nie wiecie jak bardzo one nas motywują i ile frajdy nam sprawiacie, zostawiając po sobie jakiś ślad!
Czytamy wszystkie komentarze, za wszystkie dziękujemy<3