sobota, 10 marca 2012

Twenty

Dzisiejsza jedna z piosenek pozwoliła mi napisać tego imagina. To dzięki niej dostałam na niego natchnienia, więc polecam ją do przesłuchiwania w czasie czytania. <klik>
Imagin dedykowany Kini ;)
~~*~~

Jesteś w szczęśliwym związku z Harrym. Niestety od jakiegoś czasu przestało wam się tak dobrze układać. Cały czas się kłócicie o błahostki, macie siebie czasami dość. Dzisiejsza kłótnia skończyła się na waszym rozstaniu. Hazza podejrzewał Cię o zdradę z innym, co oczywiście nie było prawdą. Zaczął Tobą pogrywać, przez co czułaś ogromny ból w sercu.

Tego dnia co się z nim rozstałaś, wybiegłaś z jego domu prosto do siebie. Nawet zakupy nie pozwoliły by Ci o tym zapomnieć. Byłaś rozżalona i gdy tylko weszłaś do swojego domu, od razu podeszłaś do barku wyciągając z niego butelkę mocnego wina z roku 1965. Chciałaś je otworzyć z Harrym w pierwszą rocznicę waszego związku, ale skoro się z nim rozstałaś, nie przejmowałaś się tym. Bez zastanowienia włączyłaś sobie płytę z waszymi filmikami, gdzie byliście tacy szczęśliwi. Oglądałaś je i popijałaś winem, a z twoich oczu płynęły gęste strumyki łez. Dławiłaś się już nimi. Zmęczona płaczem usnęłaś.

Kolejne dni były dla Ciebie ciężkie do zniesienia. Cały czas płakałaś, nie potrafiłaś się pogodzić z tym, że was już nie ma. Jednak... Postanowiłaś się wziąć w garść. Doprowadziłaś się do porządku i postanowiłaś wyjść na zakupy. Los się do Ciebie uśmiechał tym razem. Cały czas za Tobą oglądali się mężczyźni, jednak ty nic sobie z tego nie robiłaś. Szłaś z podniesioną głową do góry. Pokupowałaś sobie dużo nowych ciuchów i wróciłaś do domu. Na podłodze leżał list. Postawiłaś torby i wzięłaś go do ręki.
Koperta była czysta, nie było twoich danych, ani nadawcy. Otworzyłaś list z drżącymi dłońmi.

" Droga [T.I.].
Ciężko mi pisać ten list. Jednak, bez Ciebie moje życie się nie układa. Nie wiem, co mnie skłoniło do tego by podejrzewać Cię o zdradę. Wiem już, że nigdy tego nie zrobiłaś i ... Byłem głupcem, że uwierzyłem tym głupim stronom plotkarskim. Te wszystkie zdjęcia były fotomontażami, kazałem je sprawdzić. Wiem, to głupie co piszę, ale nie wiem co mam zrobić byś do mnie wróciła.
Wtedy gdy zobaczyłem twoje zdjęcia z tym chłopakiem... To tak cholernie zabolało. Nie wiedziałem, że aż tak bardzo Ciebie kocham. Nie doceniłem Ciebie. Żałuję tego, jednak wiem, że i tak jestem śmieciem...
Jeśli dasz mi jeszcze jedną i ostatnią szansę, obiecuję, że jej nie zmarnuję. Będziesz najszczęśliwszą kobietą na świecie. Może to głupie i proste słowa, ale obiecuję, że dopełnię je do końca...
Czekam kochana na twoją odpowiedź. Obojętnie w jakiej postaci.
Twój Harry."

Rozpłakałaś się. Nie sądziłaś, że Harold jest aż tak kochany. Poczułaś, jak mięknie Ci serce. Rzuciłaś się do wyjścia i biegłaś w stronę jego domu. Gdy stanęłaś pod drzwiami, zadzwoniłaś i zaczęłaś się denerwować. Otworzył Ci ON. Zobaczyłaś jego smutek, ale także i zdziwienie, nie spodziewał się Ciebie tutaj. Rzuciłaś się mu w ramiona.
-Kocham Cię Harry. Nie potrafię przestać o Tobie myśleć. Wybaczam Ci.- Zaczęłaś płakać mu w ramionach, a on przytulił Cię do siebie mocniej i sam zaczął płakać.
-Dziękuję.... Tak bardzo Ciebie kocham.. Nie wyobrażam sobie teraz bez Ciebie życia.

Od tego momentu minęło sporo czasu. W waszym związku układa się jak w bajce, a Harry dotrzymuje słowa i cały czas zaskakuję cię czymś innym.
THE END.


I jak ? :) Podoba się wam?
Saranghae <3

11 komentarzy:

  1. Aż się wzruszyłam jak czytałam ten Imagin. Fajniee. Czekam na następny.

    http://foreverandeverfriendship.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super naprawde super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny imagin! Czekam na następny ;)
    Zapraszam na moje dwa blogi :
    stary - http://livingdreamwith1d.blogspot.com/
    i nowy - http://why-dont-they-stay-young.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Przez ciebie właśnie płaczę ! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, oj :( Więc przepraszam :(

      Eliza

      Usuń
  5. No i ryczę do tego ta piosenka w tle. Ale się bardzo podobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny <3 Ryczee, to jeste boskie ! :) <3.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej mogę dedykację? Mort,Martuś lub Morti wybierzcie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. aaaa < 33 boskiee<3 : * moge dedykacje ? : ) dla - Nikolii : D ( kola )

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny :)
    ale nie umiem piosenki odtworzyć ://

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy dodany komentarz.
Nawet nie wiecie jak bardzo one nas motywują i ile frajdy nam sprawiacie, zostawiając po sobie jakiś ślad!
Czytamy wszystkie komentarze, za wszystkie dziękujemy<3