niedziela, 8 kwietnia 2012

Thirty-Four

Hej! Na samym początku pragnę was przeprosić za dość długą nieobecność. Niestety problemy z netem i inne sprawy. Ehh nie ważne. Zabieram się właśnie za imagina dla was :) No i zapraszam przy okazji na bloga z moim opowiadaniem <klik>

Czerwcowy poranek. To dziś jest zakończenie roku szkolnego. Wstałaś z łóżka i przeciągnęłaś się. Spojrzałaś na zegarek 6:42. Zdziwiło Cię to bo nigdy nie wstawałaś tak wcześnie. Uśmiechnęłaś się sama do siebie i poszłam wziąć szybki prysznic. Zawinęłaś się ręcznikiem, uczesałaś w wysokiego kucyka. Zrobiłaś delikatny makijaż. Wyszłaś z łazienki i od razu znowu spojrzałaś na zegarek. Pobyt w łazience zajął ci niecałe piętnaście minut. Wyjęłaś z szafy ciuchy, ubrałaś się w swoje ulubione czarne leginsy, białą koszulkę i zieloną bluzę. Postanowiłaś ubrać się tak jak na co dzień i nie przejmować się tym, że trzeba iść na galowo. Zeszłaś na dół, zjadłaś śniadanie i usiadłaś w salonie. Czekałaś na przyjaciółkę, która miała się po ciebie zjawić lada moment.

Gdy w końcu się zjawiła, wyszłyście z twojego domu i pospacerowałyście do szkoły. Nudny apel, rozejście się do klas. I wtedy zaczęliście wariować.<kliknij aby zobaczyć co robiliście> To były wasze ostatnie chwile razem przed dłuższą rozłąką. Dopiero teraz zdałaś sobie sprawę jak będzie ci brakować tych twoich głupków.
Do klasy weszło pięciu chłopaków. Wszystkie od razu usiadłyście na swoich miejscach i przestałyście wariować. Oni cicho zaśmiali się pod nosem. Przyglądałaś się jednemu z chłopaków. Był jakiś przybity. Przedstawili się przed wami. Nazywał się Liam. Uśmiechnęłaś się, ponieważ znałaś już jego imię. Weszła nauczycielka, rozdała świadectwa. Okazało się, że chłopcy są chłopakami z zespołu-One Direction. Mieli przyjść do waszej klasy, ponieważ dyrektor uważał, że jesteście najspokojniejszą klasą. Po rozdaniu świadectw musieliście poczekać do godziny 10, aby klasowo udać się z powrotem na salę, gdzie mieli dać oni koncert.

Gdy było już po koncercie, ze swoją ekipą podeszłyście po autografy i po zdjęcia. Potem odeszliście w swoje strony. Do domu szłaś sama, bo twoja przyjaciółka nie mogła zostać na koncercie, ponieważ przed godziną 10 miała wylecieć na wakacje do Hiszpani. Szłaś sama przez Londyn. Przechodziłaś koło uliczki, ktoś pociągnął Cię za rękę i zatkał ci buzię. Wystraszyłaś się, jednak widząc, że jest to Liam zaczęłaś się śmiać. Chwilę porozmawialiście, Liam Cię przeprosił za to, że Cię wystraszył. W nagrodę zabrał Ciebie na lody. Spędziliście miło dzień.


Spotykaliście się codziennie. Bardzo się polubiliście i zostaliście przyjaciółmi. Z dnia na dzień zaczęliście czuć do siebie coś więcej.

Od tamtej pory minęło 8 lat. Zespół 1D się rozpadł, ale ty i Liam... Stanowicie zgrane małżeństwo. Macie już jedno dziecko i kolejne w drodze. Jesteście ze sobą szczęśliwi i nikt ani nic nie może zniszczyć waszej miłości.



Tak wiem. Filmik jest z udziałem mojej klasy. Ta w zielonym to ja xdd Tak opisywałam tu jak ja się ubrałam i to zupełnie przypadkiem! Mogę dać sobie rękę nawet za to uciąć. Sama oglądnęłam na koniec filmik i przeczytałam. Parsknęłam śmiechem xdd
Z okazji świąt Wielkanocnych, chcę wam życzyć miłej i pogodnej atmosfery. Aby uśmiechy nie schodziły wam z mordek  i zawsze, ale to zawsze kochały chłopaków. [O ONE DIRECTION mi chodzi xdd]

9 komentarzy:

  1. Heh.. Fajne ; )
    Zapraszam do mnie:
    http://imaginy-one-direction-fans.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. blog zajebisty piszesz świetne imaginy :)
    jeśli zechcesz to zapraszam też do mnie ;
    http://strawberryendjelly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne imaginy zapraszam do mnie :) http://my-favourite-band.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten mi się nie podobał , bo najbardziej lubię te o smutnym zakńczeniu . Proszę o taki smutny i wzruszający do łez imagin z dedykiem dla mnie ;* będę bardzo wdzieczna .

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi sie :)
    zycze weny.
    zapraszam do komentowania u mnie
    http://69-imagination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba :) A i mam pyatnie czy napiszesz dla mnie imagina ? Mam na imię Natalia , i jak byłoby to możliwe chciałambym wesoły i z Harr'ym <3

    OdpowiedzUsuń
  7. JAK TO NIE MA 1D ??!??!?!?!!? http://www.google.pl/imgres?um=1&hl=pl&sa=N&biw=1024&bih=509&tbm=isch&tbnid=aoQAGWDnfbZ2zM:&imgrefurl=http://terapiazastepcza.blox.pl/&docid=13C0VaoTMMT48M&imgurl=http://terapiazastepcza.blox.pl/resource/kotek.jpg&w=715&h=536&ei=CCmET9bcIoHotQaM4KiVCA&zoom=1&iact=hc&vpx=93&vpy=159&dur=308&hovh=194&hovw=259&tx=192&ty=83&sig=116359303844906612781&page=1&tbnh=154&tbnw=164&start=0&ndsp=9&ved=1t:429,r:0,s:0,i:65

    OdpowiedzUsuń
  8. kurwa jak to one direction się rozpadło.Denny ten rozdzialik

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy dodany komentarz.
Nawet nie wiecie jak bardzo one nas motywują i ile frajdy nam sprawiacie, zostawiając po sobie jakiś ślad!
Czytamy wszystkie komentarze, za wszystkie dziękujemy<3