poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Thirty-Seven

Imagin zawiera treści +18.
Ten imagin również pisałam na stronę fanowską US5. Jednak trochę go zmieniłam. :) Mam nadzieję, że to wam nie przeszkadza, ale chciałam dzisiaj coś dodać, a niestety wena mnie opuściła :(
Dedykt dla
ABBUSIA i  COCO J. ^^



Przyjemne dreszcze przeszywały twoje ciało, gdy obok siedział on, Zayn. Zayn Malik. Siedziałaś cichutko na fotelu lustrując każdy gest bruneta, owiniętego tylko w ręcznik. Wzrokiem badałaś każdy centymetr jego ciała. Po cichu do niego podeszłaś i przytuliłaś do jego pleców, odwrócił się tak, że spoglądaliście sobie głęboko w oczy. Wasze twarze powoli zaczęły się do siebie zbliżać.Po chwili zaczęły tańczyć ognisty taniec języków. W twoim brzuchu latało stado motyli. Chłopak delikatnie wsunął rękę na twoje pośladki pod dość skąpą koszulę, masował twoje ciało rękoma pieszcząc przy tym każdą komórkę twego ciała, doprowadzając Cię przy tym do szaleństwa. Poczułaś jak jego członek twardnieje. Zsunęłaś z niego ręcznik, a on zdjął z Ciebie koszulę. Kierowaliście się w stronę łóżka, nie przerywając tego co zaczynało się. Pchnęłaś ręką chłopaka na łóżko, usiadłaś na nim okrakiem i całowałaś każdy centymetr szyji, torsu zchodząc coraz niżej. Doszłaś w końcu do jego penisa.Delikatnie pocałowałaś jego główkę  i językiem przejechała po jego całej długości. Wykonywałaś rękoma ruchy góra-dół, masując przy tym jego przyrodzenie. Włożyłaś go sobie do buzi i zaczęła zachłannie ssać. Czułaś przy tym jak jego penis robi się coraz to większy. Czując, że za chwile eksploduje, wyjęłaś go z buzi . Wtem chłopak przejął pałeczkę i położył się na Tobie. Zaczął całować twoją szyję, a później dekolt. CzułaŚ ogromną przyjemność, a z twoich ust wydobywały się jęki rozkoszy.Po chwili wrócił na Twoje usta. Popatrzył Ci głęboko w oczy, na co ty tylko się uśmiechnęłaś. Brunet wszedł w Ciebie jednym szybkim ruchem, tak że aż krzyknęłaś z bólu, po chwili ten ból przerodził się w ogromną przyjemność. Najpierw poruszał się w Tobie powoli i delikatnie, lecz z czasem coraz szybciej i mocniej. Wasze jęki roznosiły się po całym pokoju. Doszliście do szczytu przyjemności mimo to chłopak poruszał się w Tobie w stałym rytmie, doprowadzając Ciebie do jeszcze większego szaleństwa. Teraz ty przejęłaś inicjatywę i usiadła na chłopaku poruszając się w górę i w dół, po kilku minutach, nie mając już sił opadłaś koło niego ciężko oddychając. Popatrzyłaś w jego oczy, które cały czas były skierowane na Ciebie. Delikatnie pocałowałaś go w usta.
- Kocham Cię - Wyszeptałaś i wtuliłaś się w jego nagi tors.
- Ja Ciebie też.- Odpowiedział i przykrył was kołdrą.Pocałował Cię w czoło i po chwili oboje usnęliście.



Dobra wiem, że czytają to nie letni, ale ostrzegłam przed zawartością. Nie byłam pewna czy mogę go komuś dedykować, ale zrobiłam to. Dałam dwóm osobom, bo nie wiem kiedy kolejny raz uda mi się coś napisać.
Od razu mówię, proszę o nie obrażanie mnie za takie treści. Mam mimo to jednak nadzieję, że choć trochę wam się spodobał... Taki imagin dla odmiany ;)

16 komentarzy:

  1. JOJ boski ten twój imagin dzisiejszy , chcociaż mogłabyś wrócić do tych smutnych bo zawszelubie sb troche popłakać

    OdpowiedzUsuń
  2. no kurde prawie orgazmu dostałam! xd
    ja chcę takich więcej, więcej, więcej!
    po prostu są boskie! ja! ale mam teraz chcice na imaginy +18! xd
    czekam na taki kolejny! smutasy też pisz, bo fajnie sobie popłakać xxx
    wpadnij też do mnie na opowiadanie! c:

    OdpowiedzUsuń
  3. Oż ku** kocham cie za to ,bo ujełas wszystko co lubię ,czyli Zayn i cos co mi się z nim kojarzy -SEX !!! Kocham cię ,bo masz zajebiste imaginy

    OdpowiedzUsuń
  4. ja go jebe , to jest zarąbiste ! :D preferuję takie bardzo smutne, ale to...no, jest świetne. :)
    Jeszcze Zayn mi cholernie do tego pasuje, uwielbiam go i tak samo jak koleżance powyżej - Zayn kojarzy mi się z seksem, nie wiem dlaczego :D
    Więcej takich :) xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z koleżankami z powyższych komentarzy :)
    Kocham twoje imaginy ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. WIĘCEJ TAKICH !!!!!!!!!!<3333333333333333
    UWIELBIAM !!!!!!!
    Julka;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kobieto to jest genialne !!!!!!!
    Jeszcze takiego w życiu nie czytałam !
    Pisz takich jak najwięcej tym razem proszę z Harrym <33333333
    Uwielbiam to !!!!!!!!
    Dzięki za takie chwile ;p

    Madzia ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. kiedy bd coś nowego :(

    OdpowiedzUsuń
  9. ja chce więcej +18! to jest super♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę świetny blog! Zakochałam się w tym blogu! Będę tu często zaglądać! http://najamajke.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Dawaj więcej +18! <3 są super

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj spoko, spoko .. To chyba nikomu nie przeszkadza .. :) Mi się również podobało :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Zajebisty !!:*<3

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy dodany komentarz.
Nawet nie wiecie jak bardzo one nas motywują i ile frajdy nam sprawiacie, zostawiając po sobie jakiś ślad!
Czytamy wszystkie komentarze, za wszystkie dziękujemy<3