piątek, 4 maja 2012

Fifty- one

Witam wszystkich bardzo serdecznie ;) Jak być może zauważyliście jestem tu nowa. Nazywam się Natalia i od czasu,do czasu będę dodawała jakieś krótkie opowiadania. A to jedno z nich :

Był piękny,słoneczny dzień,który spędziłaś na plaży. Wstałaś z koca,gdy nagle mocny i porywisty wiatr wzbił go wysoko w niebo.  Niedaleko miejsca,w którym się opalałaś odpoczywało pięciu,mega przystojniaków. Jeden z nich widząc co się dzieje wstał z piasku i pobiegł za Twoim kocem.
Nie trwało długo,kiedy ten sam chłopak podszedł do Ciebie,trzymając w ręce Twoją zgubę. Widząc jego gest zaczęłaś dziękować. On jednak obojętnie na Ciebie spoglądał. Nie wiedziałaś jak masz się zachować,więc pocałowałaś go namiętnie w policzek. Chłopak był zaskoczony Twoim zachowaniem - od razu zaczął domagać się więcej.
W oddali usłyszeliście głośne krzyki pozostałej czwórki. Okazało się,że był to zespół One Direction w całej okazałości,a Ty właśnie całowałaś się z jego najsłodszą częścią - czyli Harry'm.
Podeszliście do Liam'a,Niall'a,Louis'a i Zayan'a. Zaczęliście długi dialog,który do niczego nie prowadził. Po kilkudziesięciu minutach nowo poznani przystojniacy zaprosili Cię do siebie - nie odmówiłaś. W radosnych nastrojach opuściliście plażę,a na parkingu przed nią czekała już na Was wspaniała limuzyna. Bez zastanowienia wsiadasz. Kierowca odwozi zespół i Ciebie do ich willi znajdującej się kilka kilometrów przed Londynem.
Samochód zatrzymuje się. Wszyscy z niego wysiadacie i idziecie do dużego budynku. Spędzacie wspólnie wieczór,pijąc czerwone wino...


To mój pierwszy wpis na tej stronce,mam nadzieję,że Wam się podoba. Nie krytykujcie mnie za bardzo,bo przecież dopiero zaczynam :)

4 komentarze:

  1. Ej fajne :D Bardzo :D Dawaj dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne . Zapro do mnie ./ http://love-in-order-to-live-story-1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. łał świetne! super super super !
    zapraszam do czytania u mnie 18 cześći :)
    http://galaxy-strawberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć. Zajrzałam na twojego bloga i bardzo mi się spodobał Pewnie pomyślisz, że to kolejny spam, ale tak nie ja naprawdę odwiedzam blogi i je przeglądam/czytam. Nie jestem taka jak mogło by się wydawać po tym komentarzu :> Będę zaglądać częściej i dodaje do obserwatorów – liczę na to samo! W takim razie zapraszam na moje dwa blogi:
    http://najamajke.blogspot.com/ - opowiadanie o Vanessie, która wraz ze swoją przyjaciółką Alexis pojechała na Jamajkę. Spotykaj tam, jak im się wydaje, miłości swojego życia, z którymi wybierają się w kolejną podróż do Santosu. Tam okazuje się, że Ziggy (chłopak Vanessy) zdradzał ją z jej przyjaciółką i nie tylko. Zrozpaczona błądzi po ulicach Santosu i spotyka Neymara, piłkarza z miejscowej drużyny. Po pewnym czasie stają się parą i razem jadą na mecz do Barcelony. Tam Vanessa spotyka Billego (brata Ziggyiego i byłego chłopaka Alexis) i dowiaduje się o chorobie psychicznej swojego ex. W ostatni dzień pobytu w słonecznej kataloni Vanessa została napadnięta przez Ziggiego. Wracając do Santosu dowiedziała się, że Charlie (kuzyn Neymara, który z nim mieszka) ma nową dziewczynę. Była to Alexis co stanie się dalej!? CZYTAJ !
    http://dziwnainaczej.blogspot.com/ - przemyślenia, rady, opinie, felietony - mój punkt widzenia. Na razie dostępne są posty to : „Zmarz te paznokcie dziecko!”, „Euro spoko czyli jak zrobić z polaków idiotów...” i „Ewa Farna to rock, Nirvan jest piękny, a Kamil Bednarek jest królem reggae.”

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy dodany komentarz.
Nawet nie wiecie jak bardzo one nas motywują i ile frajdy nam sprawiacie, zostawiając po sobie jakiś ślad!
Czytamy wszystkie komentarze, za wszystkie dziękujemy<3