sobota, 5 maja 2012

Fifty-six

-Dziękuję-powiedziałaś i wyszłaś z gabinetu swojego lekarza. To były tylko badania kontrolne. Kierowałaś się ku windzie jednak zobaczyłaś przez szybę chłopaka. Był strasznie blady, podeszłaś bliżej. Zobaczyłaś jak leży na szpitalnym łóżku, nikogo przy nim nie było. Poczułaś ukucie w sercu nie mogłaś zrozumieć czemu przy nim nikogo nie ma. Stałaś tak i patrzałaś na Niego przez szybę.
-Nie wiadomo czy się jeszcze kiedyś obudzi.-usłyszałaś za Sobą i się odwróciłaś.
-Ale jak to? Co się w ogóle stało?-zapytałaś załamującym się głosem.
-Miał wypadek samochodowy. Jednak jego rodzice nie mieli takiego szczęścia jak On.-powiedział koleś w białym fartuchu i odszedł. Spojrzałaś na chłopaka przez szybę. W oczach zebrały Ci się łzy. Poczułaś jak słone krople spływają Ci po twarzy. Wytarłaś je szybko dłonią i odeszłaś. Przychodziłaś do Niego dzień w dzień. Coraz więcej o nim wiedziałaś. Jednak też doszło do Ciebie to że Liam został Sam na tym świecie. Miał tylko rodziców jednak zginęli. I to wszystko stało się na Jego oczach. Minął już miesiąc a on nadal się nie obudził. Lekarze nie dawali mu żadnych szans. Jednak ty się do Niego przyzwyczaiłaś i codziennie do Niego przychodziłaś. Nie dawałaś go odłączyć od maszyn które za Niego żyły. Czułaś że on się obudzi. Z całego serca w to wierzyłaś. Dzisiaj był wyjątkowy dzień były Jego urodziny. Przysunęłaś krzesełko do Jego łóżka. Złapałaś go za rękę i zaczęłaś mówić.
-Prawie się nie znamy ale myślę że jesteś kimś ważnym dla mnie.-Poczułaś jak Jego dłoń drgnęła. Spojrzałaś na Jego twarz. Zaczął otwierać oczy. Spojrzał na Ciebie niepewnie. Rzuciłaś się na Niego.
-Jezu ty się obudziłeś!-krzyknęłaś i się w niego wtuliłaś.
-Musze się Ciebie o coś zapytać-powiedział a ty kiwnęłaś głową.
-Czy ty jesteś moją dziewczyną?-To pytanie cię zszokowało. Nie wiedziałaś co odpowiedzieć. Tępo się w Niego wpatrywałaś.
-Ja nic nie pamiętam. Ja muszę to wiedzieć-powiedział Liam i spojrzał ci w oczy. Złapał Twoją dłoń i przyłożył Sobie do policzka.
-Ty musisz być moją dziewczyną. Czuję to w całym Sobie. To ciepło które biję od Ciebie. Proszę powiedź że tak jest.
-Liam...-zaczęłaś. Wyczułaś bijący od Niego smutek.-Tak jestem twoją dziewczyną.-powiedziałaś i wtuliłaś się w Tors chłopaka. Biło od niego niesamowite ciepło. Pocałował cię we włosy. Po trzech dniach wypisali Liama. Byłaś z Nim przez cały czas. Byłaś Jego dziewczyną, ale za razem też nie byłaś. Zabijało cię to od środka. Przecież go okłamałaś. Zaczęłaś coś do niego czuć. I to cię gryzło jeszcze bardziej. Wszystkie twoje kłamstwa były dla ciebie jeszcze bardziej dołujące. Jednak nie dałaś za wygraną. Czułaś się winna. Ale nie chciałaś aby Liam został całkiem sam. Brnęłaś dalej w to kłamstwo. I nic się nie stało. Zostałaś panią Payne z dwójką cudownych dzieci. Jednak umarłaś z myślą że przez całe życie okłamywałaś osobę, którą naprawdę kochałaś.

Zabijcie mnie! . Kurde wiem jestem denna i w ogóle. Nie mam talentu żadnego. Chyba odejdę...
jak chcecie obserwujcie mnie na TT @AwwwwwZAYN albo czytajcie MOJE OPOWIADANIE ;)

9 komentarzy:

  1. co ty chcesz zajebiscie piszesz ! masz nie odchodzic !

    OdpowiedzUsuń
  2. napiszesz mi z dedykacj a?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ci tutaj odejdę ! Nie ma tak , nawet się nie poznałyśmy.. Super opowiadanie. Nawet nie wiesz ile ludzi okłamuje osoby które kocha.. Na prawdę super ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Problem tkwi w tym ,że są za krótkie i za szybko idzie akcja ... Już komuś to tutaj pisałam ,ale jeśli spędzisz więcej czasu to ci pójdzie lepiej ,bo jak dla mnie to tylko streszczenie dobrego imagina ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się tam bardzo, ale to bardzo podoba. Nie wiem co ty tam od niego chcesz. Jak ty nie masz talentu, to ja jestem zyrafą. xD Nie, no, zyrafa akurat w reklamie była. ;d Masz talent, to chciałam powiedzieć. ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zyrafa ? Bravo za znajomość ortografji ,oraz pisania na komputerze . Mała podpowiedź jak chcesz napisać "ż" : z+alt= ż

      Usuń
    2. Boże, naprawdę? Pisze na telefonie w dodatku na niewygodnej klawiaturze, więc nie będę sprawdzać kilka razy, czy może gdzieś polskiego znaku nie dodałam..

      Usuń
  6. Fajne... to jak piszesz no po prostu wow, zajebiste to jest! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam Cię trafić patelnią?!
    Co Ty za głupoty bredzisz, że nie masz talentu co?!
    Dziewczyno Ty masz taki talent jakiego jeszcze gwiazdy nie widziały. <3
    Kocham Twoje imaginy. ;*
    Ten jest na prawdę wyjątkowy- jest wspaniały. ;*
    @xoliwiaaax

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy dodany komentarz.
Nawet nie wiecie jak bardzo one nas motywują i ile frajdy nam sprawiacie, zostawiając po sobie jakiś ślad!
Czytamy wszystkie komentarze, za wszystkie dziękujemy<3