sobota, 5 maja 2012

Fifty - three

 Do tego imagina polecam tą piosenke http://www.youtube.com/watch?v=ThVjiEuDaUs

Nie mogąc uwierzyć w to co się stało wróciłaś do domu.Przestałaś płakać , bo powoli brakowało ci już łez.Twoje oczy były bardzo zaczerwienione a policzki." jeszcze wilgotne.Nie zastanawiając się długo rzuciałas się na swoje łóżko,twoja poduszka była przesączona zapachem jego perfum.Perfum których już nigdy więcej nie poczujesz.On już nie wróci, jest już po drugiej stronie i teraz będzie obserwował z dystansu.Czułas sie jakby ktoś wywiercił ci dziure w sercu , której już nigdy nie zapełnisz.Właśnie zabrano Ci najważniejsza osobę w twoim życiu, bez której wszystko wydawało sie szare i niemożliwe.Przypominając sobie o twoim chłopaku Harrym ogarnęła cie pustka , na samą myśl o nim paraliżowało ci całe ciało.Chciałaś znów poczuć jego dotyk , ramiona które były najbezpieczniejszym miejscem na ziemi , smak słodkich ust który był lekiem na wszystko , palce które każdego wspólnego wieczory błądziły po twoim ciele,To już nigdy nie wróci , nikt inny nie spojrzy na ciebie z tak wielką moca jak robił to Harry.Chłopcy z jego zespołu również nie mogą pogodzić sie ze strata najlepszego kupla ale tylko ty czujesz że zabrano cząstke ciebie , bez której nie potrafisz żyć .Jak najszybciej chciałas  o tym zapomnieć. Pobiegłas do kuchni i z szafki wyciągnęłas pudełeczko antydepresantów , z lodówki wyciągnęłaś wódke taty i wróciłaś do siebie. Na kartce papieru napisałaś :"Wiem że jesteście rozczarowani moim zachowaniem ale nie mogłam postąpić inaczej życie bez Harrego jest niewyobrażalnie trudne i nie do zniesienia .Mam cichą nadzieje że on już czeka na mnie tam po drugiej stronie.Teraz chciałbym zwrócić sie do moich rodziców. Kocham was i nigdy nie przestane , choć jeszcze kilka lat temu nie było między nami najlepiej dziś bez żadnego zastanowienia stwierdzam że jesteście najlepsi , dziękuję za wszystkie chwile , za cudowne dzieciństwo i miłość którą przekazywaliście mi od małego,A wy chłopcy odmieniliście moje życie na lepsze , jesteście najlepszymi przyjaciółmi po słonkiem.Proszę nie płaczcie dużo , zapamiętajcie mnie jako zwariowaną nastolatke z tysiącami niezrównoważonych pomysłów.Uwierzcie tam będzie mi lepiej, już nikt nas nigdy nie rozdzieli. Prosze was o to aby i moje ciało było blisko mojego chłopaka.Nigdy was nie zapomne. Wasza [T.I]
Położyłaś kartke obok siebie.Na rękę nasypałas około 30 tabletek i popiłas wódką.Skrzywiłas twarz bo nigdy nie przepadałaś za alkoholem.Po chwili poczułas się jak piórko.Wygodnie ulożyłas sie na łóżku i zamknęłaś zmęczone powieki.W oddali zobaczyłas światło a w nim swojego lokowatego anioła.Wyciągnął dłoń w twoją strone a ty ją delikatnie chwyciłaś.

Nie jestem w tego też zadowolona , ale pisze jak pisze nie moge nic zmienić . Wena mi jakoś nie dopisuje . Mam nadzieje że wam się spodoba :D

12 komentarzy:

  1. Świwtny blog,kocham go !
    +wbijaj do mnie http://mojjedenkierunek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooooo nie no ja tu prawie zawsze płaczę.... ;(((((

    Piszcie dalej!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. matko łzy mi dziewczyno poleciały! WIDZISZ JAK TY NA MNIE DZIAŁASZ?! XD
    zapraszam do czytania 18 rozdziału
    http://galaxy-strawberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. żartujesz...
    to było świetne O_O
    Najpiękniejsze zdanie aż musze je zacytować "W oddali zobaczyłas światło a w nim swojego lokowatego anioła"
    Bardzo wzruszające...
    :* XXX

    OdpowiedzUsuń
  5. Żartujesz chyba, że nie umiesz pisać! Imagin jest naprawdę wspaniały, choć smutny ;) Pisz dalej ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny imagin ; )
    napiszcie do mnie na e-mail mrs_styles@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Piosenka świetna ,tak samo jak imagin ... Niektóre osoby nie potrzebóją weny ,po to aby pisać wielkie rzeczy .... ;{

    OdpowiedzUsuń
  8. ymm...dziwne mi to tu pisać ale ten imagin jest mojego autorstwa , jestem tego pewna bo ja również prowadzę bloga z imaginami i właśnie tam dodałam tego !
    wiem to znak cudzysłowia jest nie tam gdzie być powinien :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli mówisz, że został skopiowany, tak?
      Jeśli tak to przepraszam. Nie wiedziałam, bo nie czytam blogów z imaginami tylko z opowiadaniami ;) A z Rarą sobie porozmawiam na ten temat^^

      Usuń
    2. byłabym wdzięczna , bo nie znoszę jeśli ktoś podpisuję się pod czyjąś pracą...

      Usuń

Dziękujemy za każdy dodany komentarz.
Nawet nie wiecie jak bardzo one nas motywują i ile frajdy nam sprawiacie, zostawiając po sobie jakiś ślad!
Czytamy wszystkie komentarze, za wszystkie dziękujemy<3