piątek, 4 maja 2012

Forty-nine



Piękne słońce oświetla jego twarz. Włosy niesfornie spadają na jego  czoło.  Wpatrzona w ten obraz zapominasz o bożym świecie.
- Dlaczego mi się tak przyglądasz ? – zaśmiał się
- Hm ? – nie lubiłaś kiedy wyrywał cię z amoku
- Jestem aż taki piękny ? – zatrzepotał rzęsami
- Oczywiście Styles… Mam na Ciebie straszną ochotę… – zaśmiałaś się ironicznie i weszłaś do domu
Otworzyłaś lodówkę i wyjęłaś sok pomarańczowy.  Nagle ktoś objął cię od tyłu.
- No proszę cię ! – jęknęłaś
- Och , takie odgłosy pozostaw na później. –  zamruczał do twojego ucha , a twoje ciało przeszły dreszcze
- Przestań żartować. – chciałaś mu się wyrwać
- Ale ja nie żartuję – poruszał znacząco brwiami 
Odwróciłaś się w jego stronę i spojrzałaś w jego oczy. Były takie … No właśnie jakie ?
Hipnotyzujące ? Bijące miłością ? Pełne  radości ?
Czułaś jego  nierównomierny oddech. Jego bicie serca. Stałaś tak blisko . Nie mogłaś nic zrobić. Wewnętrzna blokada.
Niespodziewanie jego usta dotknęły twoich . Pocałował Cię delikatnie w kącik ust.  Rozchyliłaś wargi , więc odpowiedział gorącym pocałunkiem.  Trwaliście złączeni  w gorącym pocałunku przepełnionym wielką miłością. Kiedy chciałaś się cofnąć , on przysunął cię do siebie i zaczął całować jeszcze mocniej. Nie chciał kończyć …
Po chwili która dla ciebie trwała wieczność oddaliliście się od siebie. Uśmiechnął się do ciebie. Najpiękniejszy uśmiech który ci dał. Nigdy tego nie zapomnisz.
- Nareszcie nam się udało.  – ciągle się uśmiechał
- Co masz na myśli ? – zbliżyłaś się do niego , czułaś że teraz możesz zrobić wszystko
- Przecież dobrze wiesz o czym mówię…  - pokazał szereg białych ząbków – Lecisz na mnie .. – stwierdził zadowolony

- Harry ! – walnęłaś go w ramię
- Aua ? -  potarł sobie bolące ramie –  Przecież ja stwierdzam fakty.
- Skoro ty stwierdzasz fakty , ja też stwierdzę jeden .. – wzięłaś głęboki oddech – Kocham Cię Styles  .. – szepnęłaś do jego ucha
-  I właśnie to chciałem usłyszeć – zaśmiał się i obdarował pocałunkiem


miłego weekendu ! 

4 komentarze:

  1. świetne !
    bardzo mi sie podoba :)
    zachęcam do czytania 18 rozdziału :)
    http://galaxy-strawberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ale sweeeeeeeeeeeeetaśne :) więcej takich! Ale z Zaynem :) i dodawajcie takie urocze animacje :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przechodzą mnie dreszcze jak to czytam :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy dodany komentarz.
Nawet nie wiecie jak bardzo one nas motywują i ile frajdy nam sprawiacie, zostawiając po sobie jakiś ślad!
Czytamy wszystkie komentarze, za wszystkie dziękujemy<3