czwartek, 10 maja 2012

Sixty-six


Las Vegas

Budzisz się rano z okropnym bólem głowy. Nie masz ochoty otworzyć powiek , są bardzo ciężkie. Wyciągasz ręce ku górze i próbujesz się wyciągnąć. Opuszczasz je i napotykasz  przeszkodę.  Lekko odwracasz swoją głowę w bok i próbujesz otworzyć oczy.  To co wtedy zobaczyłaś przeszło twoje oczekiwania. Zobaczyłaś mężczyznę. Powtarzam mężczyznę. Był nagi. Starasz się nie krzyczeć. Spoglądasz na swoje ciało , również jesteś naga. Nie wytrzymujesz , twój pisk roznosi się po całym hotelu. Zrywasz szybko kołdrę i zakrywasz się. Tajemniczy gość otwiera oczy. Zrywa się gwałtownie z łóżka i zakrywa swoją goliznę poduszką. Próbuje złapać oddech.  Patrzysz na niego z nadzieją czekając na jakiekolwiek uzasadnienie.
- Kim ty do cholery jesteś ? – zapytał nerwowo
- A ty ? – tak w takich sytuacjach najlepiej odpowiedzieć pytaniem na pytanie
- Nieważne – bąknął ,  ciągle ci się przyglądał
- Nie gap się tak na mnie  ! – warknęłaś zła  
- Nic nie pamiętam..  – był załamany – nawet nie pamiętam czy seks z tobą był dobry
- Dupek !
- O przepraszam ale to ty leżysz w moim łóżku , w moim pokoju. – schylił się po swoje bokserki
- To jest mój pokój – odpowiedziałaś stanowczo , po chwili jednak zmieniłaś zdanie – nie to nie mój pokój. Gdzie ty mnie wywiozłeś idioto ! – byłaś na niego zła
- Ja cię wywiozłem ? Ja ? – zaśmiał się – Przepraszam ale o ile się nie mylę przyszłaś tu dobrowolnie…
- Racja – westchnęłaś. Zebrałaś z ziemi twoje ubrania i poszłaś w kierunku łazienki. – Kiedy tu wrócę masz tu być.  Mamy do pogadania. – zniknęłaś za drzwiami
Wróciłaś po około 15 minutach. Siedział na łóżku. W ręce trzymał jakiś dokument. Usiadłaś na fotelu i zaczęłaś rozmowę.
- No więc musimy sobie wszystko wyjaśnić.. – nie zareagował – Już wróciłam ! – krzyknęłaś
- Oszczędź krzyki na później. Wspólna noc to jeszcze nic. Spójrz – wstał z łóżka i wręczył ci dokument
Spojrzałaś na niego i zaczęłaś czytać.
- Świadectwo ślubu – przełknęłaś głośno ślinę – To nie możliwe ! – wstałaś szybko z fotela i podeszłaś do chłopaka. Byłaś zła , zaczęłaś go bić.
- Jak mogłeś na to pozwolić idioto !!! – krzyczałaś – Jesteśmy małżeństwem a ja nawet nie wiem kim ty do cholery jesteś !!!
Złapał cię za nadgarstki , przysunął do ciebie i uspokoił. Zaczęłaś płakać , byłaś bezradna.
- Uspokój się. – szepnął do twojego ucha -  tak właśnie działa na ludzi Las Vegas – uśmiechnął się lekko – Skończymy to tak szybko jak zaczęliśmy.. – odsunął się od ciebie i spojrzał w twoje oczy. – Nie lubię patrzeć kiedy dziewczyna płacze , zwłaszcza z mojego powodu – otarł delikatnie Twoje łzy.
- Dobrze więc..  – wzięłaś głęboki oddech – Jeśli jesteśmy małżeństwem to chyba powinniśmy się poznać – uśmiechnęłaś się niepewnie
- Zayn – wyciągnął rękę
- [T.I] – podałaś mu ją
- Może jesteś głodna ? – patrzył na ciebie czekoladowymi oczami 
- Tak , chętnie bym coś zjadła. – uśmiechnęłaś się do niego.
- A więc chodźmy – wyciągnął do ciebie rękę i razem wyszliście z pokoju.

Alkohol robi swoje. Urywa nam film na kilka godzin , na całą noc. Zapominamy wtedy wszystko co się wydarzyło.
Wiele pięknych chwil umyka nam przez alkohol , ale to dzięki niemu dzieją się też wspaniałe rzeczy.

****
Postanowiłam rozciągnąć  to na kilka części gdyż mam pełno pomysłów  w głowie.
mam nadzieję , że komuś się spodoba
xoxo






14 komentarzy:

  1. Kiedy ciąg dalszy? Zapowiada się świetnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. mam nadzieję , że na weekendzie dam radę napisać kolejną część :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaaa genialne
    czekam na kolejne!!
    Zapraszam do komentowania nowego 20 rozdzialu
    http://galaxy-strawberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Twój blog jest fantastyczny i mam złą wiadomość...uzależniłaś mnie od Twoich imaginów.! Czekam na kolejne xx

    OdpowiedzUsuń
  5. czekam na kolejną część bo zapowiada się nieziemsko! zniecierpliwiona :) a z tego wątku można napisać dobre opowiadanie

    OdpowiedzUsuń
  6. Zajebiste. Z niecierpliwością czekam na next ^^
    Natusss24

    OdpowiedzUsuń
  7. Aaaaaa boskie <3
    czekam na dalszą część

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak to mi się kojarzy z filmem Kac Vegas :D haha Tylko w wersji Zaynowej ;>

    OdpowiedzUsuń
  9. Fuck yeah ....! Też chciałabym wyjść za mąż za Zayn'a ,przespać się z nim i wszystko zrobić tylko z powodu proentów w swojej szkolance ...Hahahahahaha to bardziej w jego stylu ,niż w moim ,ale czego się nie robi dla miłości ..... Ja to bym się chyba posikała ze szczęścia ,gdybym obudziła się obok niego ( nagiego) ;{

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie podoba mi się.Tak już jest.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta historia mi sie podoba więc czekam na resztę. ^^ @zayline_

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten na górze to nie Zayn, tylko Richard Ayala, z tego co mi wiadomo ...
    A co do imagina to świetny *.*


    Malikowa ♥.

    OdpowiedzUsuń
  13. Komuś , to się wszystkim spodopba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy dodany komentarz.
Nawet nie wiecie jak bardzo one nas motywują i ile frajdy nam sprawiacie, zostawiając po sobie jakiś ślad!
Czytamy wszystkie komentarze, za wszystkie dziękujemy<3