niedziela, 3 czerwca 2012

Eighty-two


Spoglądasz na zegarek z nadzieją,że to już koniec. Jego wskazówki chylą się ku godzinie 16:00. Ogarnia Cię wielka radość. Z uśmiechem na twarzy opuszczasz olbrzymi pawilon w którym pracujesz. Przepełniona szczęściem wychodzisz na podwórko,choć dzisiejszy dzień jest bardzo pochmurny,Ty jednak bardzo się radujesz. Masz ku temu niezbite powody. Rozglądasz się po zatłoczonej ulicy i w oddali dostrzegasz tę osobę na którą czekasz. Przy której każdy dzień,zmienia się w niezapomniany dzień. Przy której zawsze czujesz się wyjątkowa,szczęśliwa,kochana,a przede wszystkim bezpieczna. W Twoją stronę biegnie osoba,z którą pragniesz spędzić resztę swojego,jak to nazywasz – marnego życia. Tak,na wprost od Ciebie stoi Liam. Chcesz mu coś ważnego obwieścić,coś co na zawsze zmieni Wasze życie i to już nie odwracalnie. Jednak brakuje Ci odwagi. Chłopak łapie Cię za rękę i prowadzi do samochodu. Patrzysz na niego z przekonaniem,że jedziecie do domu. Mylisz się.
Znudzona jazdą samochodem – zasypiasz. Budzisz się dopiero wtedy,gdy Liam delikatnie trąci Cię w ramię. Zdezorientowana otwierasz oczy i widzisz,że znajdujesz się w nieznanym miejscu. Przestraszona pytasz,gdzie jesteście – chłopak nie odpowiada,a uśmiecha się słodko. Przez kolejne 15 minut idziecie pieszo wąską alejką pośród wysokich drzew. W głębi lasu było jezioro. Zmierzaliście w jego kierunku. Z zachwytem rozglądałaś się wokół siebie. Zatrzymaliście się na pomoście,gdzie rozłożony był koc,a na nim poukładane świece. Uśmiechnęłaś się. Liam odwzajemnił Twój uśmiech pocałunkiem. Usiedliście obok siebie wzajemnie przytulając się. Czułaś się bezpieczna w Jego objęciach. Nagle chłopak wstał i oddalił się od Ciebie na kilka kroków. Zdezorientowana sytuacją podeszłaś do niego i zapytałaś.
- Co Cię tak martwi Kochanie?
- Mnie? - wyrwał się z zamyśleń
- A kogo by innego? - uśmiechasz się
- Zastanawia mnie ta szara rzeczywistość. Ja za niedługo rozpoczynam kolejną trasę koncertową,a Ty znowu wyjedziesz na studia. Będzie mi tak strasznie Ciebie brakować...
- Będziemy do siedzie telefonować. - mówiłaś i poszłaś kilka kroków dalej,dając tym samym Liam'owi znak,aby poszedł z Tobą. Szliście tak przez blisko pół godziny. Ogarniała Was wielka ciemność,a drogę rozświetlał Wam jedynie księżyc i otaczające Cię gwiazdy.
Przy stanęliście na moment. Ty wbiłaś swój wzrok w trawę,natomiast Twój towarzysz odchrząknął zwracając tym Twoją uwagę.
- Posłuchaj [ T.I. ]. Być może jesteśmy jeszcze młodzi i niedoświadczeni w miłości jednak jeśli nie powiem Ci tego teraz to chyba zwariuję. - przerwał na chwilę,a Ty podniosłaś swój wzrok. Chłopak uklęknął przed Tobą,a z kieszeni małe,czerwone pudełeczko w kształcie serce. Otworzył wieczko,a Twoich oczom ukazał się prześliczny pierścionek,ozdobiony szafirem. - [ T.I. ] czy zostaniesz moją żoną?
- Jej...Zaskoczyłeś mnie tym pytaniem. - zdziwiłaś się. - Widzę,że bardzo Ci na mnie zależy,dlatego oczywiście,że się zgadzam. - uśmiechnęłaś się uroczo. Liam wstał,założył pierścionek na Twój palec serdeczny. Wziął Cię w swoje silne ramiona i z radości podniósł i zakręcił wokół własnej osi.


Obudziłaś się w pustym łóżku. Przypomniał Ci się sen. Spojrzałaś na wolne miejsce obok Ciebie i cicho powiedziałaś :
- Ile ja bym dała,aby mój ukochany Liam był tu teraz przy mnie?


***********************************************************
Piszę po dość długiej przerwie. Ostatnimi czasy rzadko tu zaglądałam,ale obiecuję,że się poprawię. Na swoje usprawiedliwienie mam jedynie taki fakt iż,przed kilkoma godzinami wróciłam do domu po tygodniowym pobycie w Londynie ;)
Mam nadzieję,że mój imagin Wam się podoba i zbierze się pod nim kilka komentarzy =] Pozdrawiam ;**

10 komentarzy:

  1. jejku cudowny. aż mam łzy w oczach :) ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba się, nawet bardziej niż bardzo. :>
    [trzynasty-dzien-milosci.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie, będzie 2 część ? :3. Imagin genialny, czekam na więcej ♥ .
    + Zapraszam do mnie :3 http://magiclife-magiazycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się cieszę,że Wam się podoba. Dlatego mam dla Was dobrą wiadomość ;p
    A mianowicie - będzie drga część :)
    Pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny imagin i nie tylko ten :D ♥
    Zapraszam na mój blog http://wantuback1dstory.blogspot.com/ :*:*

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne <3
    http://galaxy-strawberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny ^^

    zapraszam do mnie na nowe imaginy
    http://imagin-1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. przeczytałam wszystkie twoje imaginy , są niesamowite. czekam na kolejne ; * ..

    przy okazji , zapraszam na swoje blogi .
    http://miedzynarodowa-milosc-w-oczach-alenki.blogspot.com/

    http://forever-young-and-crazy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze wczoraj wieczorem było 150 wyświetleń tego imagina,obecnie jest ponad 320!!!
    Dziękuję wszystkim bardzo za ten wynik i chcę Wam powiedzieć,że pojawiła się już druga część :)
    Tutaj macie link : http://imagin1d.blogspot.com/2012/06/eighty-three.html
    Serdecznie zapraszam do czytania i komentowania ;]
    Pozdrawiam serdecznie ;**

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy dodany komentarz.
Nawet nie wiecie jak bardzo one nas motywują i ile frajdy nam sprawiacie, zostawiając po sobie jakiś ślad!
Czytamy wszystkie komentarze, za wszystkie dziękujemy<3