środa, 27 czerwca 2012

Ninety - eight

Na sam początek chciałam przeprosić za tak długą nieobecność. Na wytłumaczenie mam to że niestety miałam 7 proponowanych jedynek na koniec i musiałam je poprawiać. I tak nie poprawiłam wszystkich bo zostały mi dwie. A to wiąże się z pisaniem poprawek w Sierpniu. Więc też nie będę mogła normalnie i często tu pisać. Jednak postaram się jak najbardziej mogę. Drugim powodem mojej nieobecności było to że teraz w sobotę jest koncert 1D na który jadę ale nie mogłam najpierw jechać za te jedynki. No cóż rozpisałam się . Jeżeli macie jakąkolwiek ochotę zapraszam Was na Moje opowiadanie. Są tylko III rozdziały i mam nadzieję że do gustu komuś przypadnie. http://do-not-exist.blogspot.com/

_____________________________________________
Czytając tego imagina słuchajcie TEJ piosenki :) Jak się skończy puśćcie jeszcze raz


Czekałaś na swoich rodziców zmartwiona jednak nie pojawili się. Martwiłaś się strasznie nie odbierali telefonów nie dawali żadnego znaku życia. Chodziłaś w kółko i nie wiedziałaś co ze Sobą zrobić. Wzięłaś telefon do ręki i wybrałaś numer swojego przyjaciela po czym nacisnęłaś zieloną słuchawkę. Po paru sygnałach usłyszałaś Jego głos. Porozmawiałaś z Nim i ci przeszło. Rozłączyłaś się i poszłaś usiąść na kanapę. Włączyłaś telewizor i przełączałaś kanały. Przy przestawieniu kanałów w oko wpadł Ci samochód, który przypominał ten twoich rodziców. Jednak on był w opłakanym stanie. Zostawiłaś bo byłaś zaciekawiona.
-W tym wypadku zginęły dwie osoby. 33 letnia kobieta wraz z 34 letnim mężczyzną. Nie mieli szans na przeżycie. Pędząca ciężarówka wjechała prosto w Nich. Z obecnych informacji wiemy że wracali Oni do domu do swojej córki. Jednak nie było im to dane... O dalszych informacjach poinformujemy Państwa za jakiś czas.-Nie mogłaś uwierzyć w to co słyszysz. Na początku było ci ich szkoda a po czasie zaczęłaś kojarzyć fakty i połączyłaś je ze Sobą. Zalałaś się łzami nie mogłaś się opanować. Złapałaś szybko telefon i wykręciłaś numer policji aby się więcej dowiedzieć. Tak jak przeczuwałaś to byli Oni... Zostałaś sama...Najbardziej żałowałaś tego że nie pojechałaś z nimi, przecież tak było zaplanowane. Zginęlibyście razem. A nawet moglibyście tego uniknąć znając twoją leniwość zatrzymałabyś ich na chwilę. Jednak nie...musiałaś się jeszcze z nimi pokłócić. Nigdy sobie tego nie wybaczysz... Nie mówiłaś im jak ich kochasz i jak wiele im zawdzięczasz. Gdyby nie oni nie byłoby cię teraz i tu. A teraz nie ma ich...Nigdy nie zobaczysz uśmiechu Twojej matki kierowanego w Twoją stroną nie zobaczysz miłości, która ich tak łączyła. Nie usłyszysz słów "Kocham Cię" z ust swojej mamy ani ojca...Żałowałaś teraz że sama im tego nie mówiłaś tak często jak tylko mogłaś. Byłaś dla nich niemiła i ich zlewałaś...To zostanie w Tobie na wieki...Ten ból i żal do samej siebie za własne głupie zachowanie...Wiek buntu cię w tym momencie nie tłumaczy...Usiadłaś na kanapie i podkuliłaś nogi. Twoja głowa powędrowała na dół a łzy spływały po twojej twarzy. Siedziałaś i myślałaś o swoich rodzicach. Wszystkie wspólne chwile, niezapomniane wakacje, to co złe i dobre miałaś przed oczami. Usłyszałaś dźwięk otwierających się drzwi miałaś nadzieję że to tylko ci się wydawało a rodzicie wrócą jak zawsze do domu. Jednak to nie byli oni. To był  On twój najlepszy przyjaciel Louis. Szybko wstałaś i podbiegłaś do niego wtulając się w Niego. Louis milczał wiedział że chcesz się wypłakać. Nigdy nie nalegał na to abyś mu mówiła co leży ci na sercu. Uważał że gdy będziesz chciała sama się otworzysz. Jednak wiedział że lepsza jest cisza i wypłakanie się. Żadnych zbędnych słów...
     Obudziłaś się rano obok Ciebie leżał Louis. Przypomniałaś sobie co się stało. Łzy spłynęły po twoich policzkach. Spojrzałaś na śpiącego chłopaka. Wyglądał tak słodko...Cały czas był przy Tobie. Nie pozwolił abyś w tym momencie została sama. Kochałaś Go nie tylko jako przyjaciela kochałaś go całym swoim sercem. To pewnie dlatego że zawsze był przy Tobie i mogłaś na Niego liczyć o każdej porze. On uważał Cię tylko za przyjaciółkę i traktował cię jak starszy brat...Dlatego nigdy nie odważyłaś się mu powiedzieć co czujesz...Usłyszałaś dzwonek do drzwi. W tym momencie Lou się obudził. Spojrzał na Ciebie i pokiwał głową widząc że znowu płakałaś. Jednak rozumiał w jakiej sytuacji się znajdujesz. Szybko wstałaś i skierowałaś się na dół otworzyć drzwi. Złapałaś za klamkę a w progu stała niska kobieta w podeszłym wieku.
-Tak? W czym mogę pomóc?-powiedziałaś zakłopotana.
-Czy ty jesteś [T.I]?-zapytała lekko się uśmiechając.
-Tak ale o co chodzi?-nie byłaś pewna po co przyszła ta kobieta. Więc musiałaś się wypytać o szczegóły. To co potem usłyszałaś było dla Ciebie szokiem. Niestety musiałaś trafić do domu dziecka. Nie znaleziono Twojej żadnej bliskiej rodziny a nie byłaś pełnoletnia miałaś 16 lat czyli to tylko dwa lata jednak ich to nie interesowało. Musiałaś spakować najpotrzebniejsze rzeczy i zostawić dom, zostawić Louisa, zostawić wszystko... Poszłaś do pokoju walnęłaś na środek pokoju walizkę i zaczęłaś wrzucać do Niej rzeczy. Łzy swobodnie spływały po Twojej twarzy nie przejmowałaś się Nimi. Nadal pakowałaś swoje rzeczy kiedy pojawił się Louis. Pytał co Się dzieje i dlaczego się pakujesz. Jednak ty nie odpowiadałaś nie mogłaś znieść myśli że musisz stąd wyjechać i Go zostawić. Zapięłaś walizkę i ją wzięłaś. Chciałaś wyjść z pokoju jednak Louis przytrzymał Cię łapiąc cię za biodra.
-Co się dzieje [T.I]?-powiedział odwracając się w Swoją stronę. Spojrzałaś się w Jego oczy, były w nich łzy. Nie wiedziałaś co masz mu powiedzieć. Przecież to nie mogło tak brzmieć. "Wiesz Louis zabierają mnie do domu dziecka w Londynie. Wyjeżdżam już nigdy się nie spotkamy..." Skarciłaś się za Swoje myśli. Patrzyłaś w Jego oczy i czułaś niepokój.
-Louis ja nie wiem co powiedzieć...
-Powiedz prawdę po bo się pakujesz?-powiedział cicho
-Zabierają mnie stąd Louis...Nie mogę być sama a żadnej rodziny nie znaleźli. Wyjeżdżam do Londynu...
-Przecież Ja mogę się Tobą zająć.-powiedział z nadzieją w głosie. Spojrzałaś na niego smutnym wzrokiem wiedziałaś że tak nie mogło być...Nie mogłaś być z Nim 24 godziny na dobę wiadomo jakby się to dla Ciebie skończyło.
-Nie Lou. To nie jest możliwe.-przytuliłaś się do chłopaka a on przycisnął Cię do Siebie bardzo mocno. Nie zważałaś na to że sprawiał ci tym ból chciałaś czuć bijące od niego ciepło...I tak było.
- [T.I] przysięgam że wrócę po Ciebie gdy skończysz te cholerne 18 lat.-Uśmiechnęłaś się na dźwięk tych słów. Nie chciałaś się od Niego odklejać jednak już czas odjeżdżać.
-A teraz żegnaj Lou...-powiedziałaś a po Twojej twarzy znowu spływały łzy.
-Przysięgam...-powiedział ledwo słyszalnie jednak nie umknęło to Twojej uwadze.


Od tego wydarzenia minęły już prawie dwa lata...Dzisiaj jest ten dzień. Twoje osiemnaste urodziny. Louis odwiedził cię tylko 2 razy. Jednak miałaś nadzieję że dotrzyma swojej obietnicy. Nadal czekałaś aż wreszcie się zjawi jednak to nie nastąpiło. Nie było takiego dnia żebyś nie płakała, ani też takiego w którym byś za Nim nie tęskniła. Myślałaś że dotrzyma swojej obietnicy, ale tak się nie stało. A co było najgorsze? Najgorsza była ta bezsilność z Twojej strony. Nie mogłaś nic zrobić, aby było tak jak dawniej. A świadomość tego że on był, na dodatek w Londynie nie dawała ci zasypiać każdej nocy. Był tak blisko jednak nie pojawiał się u Ciebie. Czyżby zapomniał? zapomniał o obietnicy której ci dał? Przecież powiedział że wróci. Miało być tak jak dawniej, miałaś być tylko ty i on. Liczyłaś na to że ta przyjaźń przetrwa wszystko, miała być do grobowej deski...Ale myliłaś się. A najgorsze jest to że myliłaś się co do Louisa. On po prostu uciekał od tego a Ty musiałaś to przetrwać. Wyszłaś z tego cholernego domu dziecka w którym spędziłaś najgorsze dwa lata swojego życia. A kiedy już go spotkałaś nawet nie raczył spojrzeć ci w oczy. Tak bardzo chciałaś o nim zapomnieć, ale też chciałaś się wreszcie do niego przytulić. Poczuć to ciepło, które zawsze czułaś. Chciałaś znowu czuć się kochana i komuś potrzebna. Jednak on już Ciebie nie chciał, nie potrzebował Ciebie... Znalazł nową grupę przyjaciół. Spotkał swoją miłość. Życzyłaś mu jak najlepiej w końcu go kochałaś i wiedziałaś że nigdy nie przestaniesz. I tak to właśnie było pozwoliłaś sercu wygrać walkę z rozumem. A potem tylko nauczyłaś się cierpieć w ciszy, by nikt nie czuł się winny twym łzom a w umyśle płynęła tylko jedna myśl. Nie chciałaś rujnować tego na co zasłużył, na miłość, na wspaniałych przyjaciół...Nie chciałaś. Jak widać ty na to nie zasłużyłaś...

99 komentarzy:

  1. Zrób drugą część. Proszę. Też miałam problem z ocenami ale u nas nauczyciele ulgowi są.

    OdpowiedzUsuń
  2. ='''( smutnee... nie lubię smutnych imaginów, ale ten mi się podoba ♥ a teraz przepraszam idę się modlić o to, żebyś napisała 2 część, która się dobrze skończy xD a no i zajebisty jest!! ~ @cirrown

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepszy imagin jaki czytałam ! Popłakałam się !<3

    OdpowiedzUsuń
  4. ej, popłakałam się.

    OdpowiedzUsuń
  5. weeez sie popłakałam przez ciebie :XX
    zrób 2 czesc!
    zapraszam do komentowania u mnie:
    galaxy-strawberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. smutne, popłakałam się :C
    świetnie piszesz! czekam na kolejne imaginy !

    OdpowiedzUsuń
  7. o bosz o weś poryczałam sie xD super kocham takie smutne imaginy <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurwa. Ryczę. Przez ciebie. <3. Zajebisty proszę drugą część.

    OdpowiedzUsuń
  9. ZAJEBISTE! ZRÓB DRUGĄ CZĘŚĆ! KOFFAM CIĘ ;* XD
    @nikaxx1 ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Matko... ;(
    Jezuu on jest piekny ;(
    Płaczę ;(
    Czekam na 2 cz.

    OdpowiedzUsuń
  11. O boze . !
    Ja becze . To jest drugi imagin , na ktorym placze .
    Wybacz ale powiem to : " Zajebisty " i musze jeszcze raz go przeczytac , zeby sie poplakac .
    Jeszcze o Louis'e o boze " Kocham Cię " Normalnie

    OdpowiedzUsuń
  12. ojej piękny,....mam łzy w oczach....co ja mówię ja płacze, ryczę....proszę zrób drugą część <3
    @Kiss_forHarry

    OdpowiedzUsuń
  13. MŁODA ! JAK MOGŁAŚ ZROBIĆ TAK SMUTNEGO IMAGINA, CO ?! CO TO WGL MA BYĆ ! Hahahaha, oczywiście wiesz, że żartuję : ) Świetny jest ! :D. Umiesz pisać, czekam na nowy z niecierpliwością i życzę już na przyszłość zdania poprawek ! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. jejku cudowny *_* płaczę.
    napisz szybko 2 część :)
    p.s powodzenia na poprawkach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne! *__*
    Płaczę!
    Szybko dawaj druga część! ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Zabiję cię kiedyś dziewczyno ja płaczę czytam to z 5 raz i cały czas....Masz talent!! Albo nie nie zabije cię bo kto mi będzie takie bóstwo pisał?? właśnie to nie będę nikogo zabijać no i pisz mi tu 2 część bo cie przekopie chociaż nawet nie wiem gdzie mieszkasz. Lubię takie imaginy a nie owijanie w bawełnę i słodko i takie tam. Ty chociaż piszesz prawdę wiec gratulacje dla ciebie! Mam nadzieje ze kiedyś w przyszłości usłyszę o ciebie jako o sławnej pisarce bo masz szanse i widzę ze ambicje również powtórzę po raz któryś tam KOCHAM CIĘĘĘĘ ! Nawiązując nasz kochany Louis zachował się jak świnia!!! jak on mógł tak postąpić przecież jej obiecał że wróci po nią a tu takie coś. No PIĘKNE!

    OdpowiedzUsuń
  17. Płakałam przez Ciebie.!!!!
    Ale zrób drugą część..! <3
    Proszeee..!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak mogłaś...
    jak Ty mogłaś doprowadzić mnie do łez ?
    Imagin piękny !;*
    Będzie druga część?

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny ! ryczałam, ryczałam i ryczałam..
    czekam na następną, mam nadzieje ,że będzie . :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zajebisty... To jest talent dziewczyno !! Pisz dalej ;))

    OdpowiedzUsuń
  21. O boziu jaki smutny :'( ale prosze Cię napisz 2 część :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne. ALe Louis by tak nie zrobił. On pamiętałby...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem ;) Jednak musiałam podkręcić ;d

      Usuń
  23. Booże. Jak ja kocham takie opowiadania. A ty masz absolutnie świetny talent do pisania.<3

    OdpowiedzUsuń
  24. cudowny ;) napisz drugą część! ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. kolejny imagine i kolejny zajebisty. Zazdroszcze takiego talentu :) Fajnie by było przeczytac 2 częsc
    I przy okazji zapraszam do mnie: http://dare-to-dream-1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. OMFG NIE WIEM CO POWIEDZIEĆ ; O PIERWSZY RAZ W ŻYCIU ; O ŚWIETNIE PISZESZ KOCHANA <3 POPŁAKAŁAM SIĘ NORMALNIE. TO BYŁO PIĘKNE. DZIĘKUJĘ CI ZA TO ; ) X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To masz tak samo jak ja . Ja tez nie wiem co powiedziec nie myslalam ze ktos moze miec taki talent

      Usuń
  27. Masz bardzo wielki talent dziewczyno! nie marnuj tego dla mnie jesteś wielka nie przyjmij tego w inny sposób. twój sposób pisania jest taki fajny taki inny od innych. Chodzi mi o to że jesteś bardzo oryginalna. I dobrze że zmieniasz im cechy bo nudne było by to gdyby każdy pisał że Liam jest romantyczny Zayn to niegrzeczny chłopak, Niall to żarłoczek,Lou uwielbia jeść marchewki a Harry lubi starsze kobiety. No proszę cię to by było nudne . A ty piszesz to co wymyślisz sama nie zważając na ich prawdziwie cechy. I to jest właśnie piękne.
    Za to cię kocham dziewczyno!
    I wierzę w to że zdasz te cholerne poprawki i nauczycielce pokażesz! A tak ogólnie z czego piszesz?

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten imagin jest AMAZING...pisz dalej<33

    OdpowiedzUsuń
  29. *________________* . PISZESZ NAJLEPSZE IMAGINY ZE WSZYSTKICH OSOB NA TWITTERZE .:)x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tak nie sądzę ale dziękuję ;d

      Usuń
  30. Ryczę....*___________* to jest piękne:)x

    OdpowiedzUsuń
  31. Boże Kobieto popłakałam się.Ty masz wielki talent !!Pisz jak najwięcej !! Czekam na kolejnego imagina !! :** <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Przeczytałam tego imagina z co najmniej trzy razy. Jak tylko włączyłam piosenkę do niego, to włączam ją non stop w kółko i kółko. Ryczę jak debil. Fenomenalnie to wszystko opisałaś.

    [trzynasty-dzien-milosci.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  33. ŚWIETNE naprawdę masz talent:D bardzo wzruszające i szczerze popłakałam się wszystko jest super opisane nic dodać nic ująć jestem pod wrażeniem nie myślałam że żyją tak zdolne osóbki :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Pięknie napisane ale mi się tak okropnie chce ryczeć. :( Czekam na następną część ;**

    OdpowiedzUsuń
  35. IMAGIN BYŁ BY LEPSZY, GDYBY PIOSENKA BYŁA BARDZIEJ SMUTNA, OGÓLNIE NIE ROZPŁAKAŁAM SIĘ, ALE WZRUSZYŁAM :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Zajebisty...
    Czekam na 2 czesc ♥ .

    OdpowiedzUsuń
  37. Po prostu nie mogłam się powstrzymać żeby nawet najmniejsza łza mi nie poleciała z oczu.! Boskie.. <33

    OdpowiedzUsuń
  38. matko... *-* płacze jeszcze ta piosenka.. najlpszy imagin jaki przeczytałam.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Omg ja ryczę *___*
    +zapraszam na mój blog www.onedirectionworldd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Jaju to jest piękne, najlepszy imagin jaki czytałam, taki wzruszający :)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  41. zatkało mnie :) jestem w szoku po tej historii i po tym jaki masz ogromny talent :) szczun dla Ciebie ^^ oby tak dalej

    OdpowiedzUsuń
  42. ej, przez ciebie płaczę! świetny jest ten imagin i mam nadzieję, że zrobisz cz.II

    OdpowiedzUsuń
  43. rycze jak małe dziecko . nie wiem co mam powiedziec słów mi brak . to wszystko przez Ciebie ! <3 . Jesteś zajebista , pisz takich więcej Xxx. buziaki

    OdpowiedzUsuń
  44. Popłakałam się! ;( Świetny jest, ale proszę zrób drugą część! ;**

    OdpowiedzUsuń
  45. Boski:* licze na ciag dalszy:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Płakałam przez 3/4 opowiadanie to takie smutne że została sama było mi jej żal chociaż to tylko twoja niesamowita wyobrażnia ja czułam jakby to było na prawdę :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Super ;)
    napisz 2 część ! błagam ;**

    OdpowiedzUsuń
  48. Wspaniały.
    Smutny i to bardzo ale liczę na 2 część !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Boże dlaczego ja nie mam takiego talentu ?!
    Pisz drugą część !

    OdpowiedzUsuń
  50. Bożeee ! cudowny *.* uwielbiam takie !

    OdpowiedzUsuń
  51. O jaaaaa nie mogr no jpdl jak sie popłakałam <333
    Naaapisz drugą część xd xx

    OdpowiedzUsuń
  52. genialne *__*
    nie czytałam jeszcze tak świetnego imaginu ♥

    OdpowiedzUsuń
  53. To jest cudowne <3. @iza_1direction

    OdpowiedzUsuń
  54. Zajebiste chcę 2 część ! Płakałam i co tamm lubię ..

    OdpowiedzUsuń
  55. super !
    zapraszam do komentowania http://www.fans-blog-o-one-direction.blogspot.com/ : D

    OdpowiedzUsuń
  56. O moj boze poplakalam sie ! ;( Najlepszy Imagin jaki czytalam , Zrob 2 czesc ! :DD .

    OdpowiedzUsuń
  57. zajebiste to jest ja chce II czesc

    OdpowiedzUsuń
  58. To jest piękne! Zaskoczyłaś mnie tym dziewczyno! nie mogę uwierzyć w to że ktoś ma taki talent. Obiecaj mi że go nie zmarnujesz! Nigdy nie płakałam na imaginie ani nawet na fimach a teraz? Teraz to ja rycze! i jeszcze nie moge się powstrzymac ! Czemu on nie dotrzymał słowa?

    OdpowiedzUsuń
  59. zajebisty imagin. jeden z najlepszych jaki czytałam. to co piszesz bardzo oddaje uczucia... aż chce się płakać :( naprawdę świetny imagin i liczę na to, że zrobisz tą cholerną drugą część. xx
    pozdrawiam - @1D_Horoskopy

    OdpowiedzUsuń
  60. Piękne ♥
    Smutny imagin.. rozpłakałam się
    Masz talent ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. ej no mam łzy w oczach ;((
    Zajebisty

    OdpowiedzUsuń
  62. Kurwa ryczę przez ciebie !

    OdpowiedzUsuń
  63. Jestem chłopakiem i czytałem tego imagina.. Tylko szkoda że byłem dziewczyną... hahaha nie no powaliłaś mnie dziewczyno. Daj jakieś namiary na siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znajdziesz mnie na TT : @AwwwwwZAYN lub na moim opowiadaniu: http://do-not-exist.blogspot.com/ ;)

      Usuń
  64. napisz jeszcze to jest poprostu zajebiste

    OdpowiedzUsuń
  65. pojebane dzieckoo -,- hahahah. jprdl. taki szok..!
    jesteś wspaniała,zajebista,moja idolka i w ogóle wszystko co się da! <3

    OdpowiedzUsuń
  66. Brakuje mi słów, żeby to opisać. ;(
    To jest takie cudowne. ;*
    Płaczę wierzysz?! ;(
    Masz talent i normalnie jesteś moim Bogiem. ;*
    Klękam przed Tobą i Twoim talentem. <3
    @xoliwiaaax

    OdpowiedzUsuń
  67. świetny .. popłakałam siee :((
    i do tego jeszcze ta muzyka... :**

    OdpowiedzUsuń
  68. świetnie ... popłakałam siee.
    i do tego jeszze ta muzykaa.. :**

    OdpowiedzUsuń
  69. Popłakałam się. Do koca miałam nadzieję, że Lou wróci. ;c
    Ten imangin,to jeden z najlepszych jaki w życiu czytałam. Poważnie. Cholernie mi się podoba, lubię dramaty.
    Pozdrawiam! <3
    @Natalia1Dream

    OdpowiedzUsuń
  70. Zaczęłam płakać już przy początku, a na koniec nie mogłam prawie czytać, bo nic nie widziałam przez łzy. Muzyka idealna. I to był najlepszy imagin, jaki czytałam w całym życiu. Proszę, zrób II część. <33 / Brygida.

    OdpowiedzUsuń
  71. WSPANIAŁE <3

    TWOJA @LIAMSNIGGA

    http://you-wouldnt-let-them-change-your-mind.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  72. świetne, tylko myślałam, że oni bd razem. prosze cie napisz 2 część błagam cie bo ja tu nie wytrzymam.!/ Żaneta

    OdpowiedzUsuń
  73. Jaki on CUDOWNY *____*
    Płakałam, normalnie łzy splywaly po moich.policzkach.
    Chcę więcej <3

    OdpowiedzUsuń
  74. Genialnyy. Kocham<3
    @magdalenaopach

    OdpowiedzUsuń
  75. świetny ! <3 ale płakałam jak głupia :c

    OdpowiedzUsuń
  76. Super jest.I do tego ta muzyka.Ryczę po prostu!!Wiem coś o taki uczuciu!!:c Na prawdę bardzo mi się podoba!!:D

    OdpowiedzUsuń
  77. Wspaniały! Jak czytałam to czułam napływające łzy do oczu. To wszystko jest takie realistyczne. Jeden z najlepszych imaginów jakie czytałam. To nic, że smutny. Takie są najlepsze. I ta muzyka! Doskonale dobrana. Aż mnie dreszcze przechodziły.
    Pozdrawiam, Alex ;**

    OdpowiedzUsuń
  78. Świetny imagin:-)) popłakałam sie;-*

    OdpowiedzUsuń
  79. Boskiiii ! Tak jak osoby wcześniej popłakałam się! Zgodzę się z alex.caroline.directioners że to jeden z najlepszych imaginów jakie przeczytałam. Liczę na kolejny. !

    OdpowiedzUsuń
  80. To jest świetne *___* nie umiem opisać tego jak bardzo mi się podoba.
    K.:D

    OdpowiedzUsuń
  81. Zajebisty jest ! :D
    Czekam na kolejny ;**
    @Chanceinlife - jak coś :D

    OdpowiedzUsuń
  82. Choć nie przepadam za ich muzyką, to przeczytałam ten imagin który mi poleciła przyjaciółka. I popłakałam się. Mam nadzieję że zostaniesz pisarką, bo rzadko zdarza się taki talent jaki ty posiadasz. Fajnie że umiesz pokazać nieprzyjemną stronę człowieka.

    OdpowiedzUsuń
  83. Genialne .
    Popłakałam się , ;'(
    pROSZE NAPISZ 2 CZĘŚĆ

    OdpowiedzUsuń
  84. poryczałam się jak bóbr.

    OdpowiedzUsuń
  85. Idealne, już sam początek lałam łzy. Kocham to :)

    OdpowiedzUsuń
  86. łał.

    @adka_xxx

    OdpowiedzUsuń
  87. będzie 2 część?

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy dodany komentarz.
Nawet nie wiecie jak bardzo one nas motywują i ile frajdy nam sprawiacie, zostawiając po sobie jakiś ślad!
Czytamy wszystkie komentarze, za wszystkie dziękujemy<3