sobota, 23 czerwca 2012

Ninety- five

WŁĄCZ TĄ PIOSENKĘ
Jeśli się skończy odtwórz ją jeszcze raz ;)
- Jesteś moją ekstazą,
muzą, oczkiem w głowie. Rozumiesz?
- Ehem- odpowiedziałaś Zaynowi
- Kocham Cię całym sercem
- Ja Ciebie Też
- Zostaniesz na zawsze?- zapytał
- Jeśli tego właśnie pragniesz to...
- [T.I] obudź się!- krzyknęła nauczycielka
- S-słucham?- zaczęłaś się jąkać
- O czym tak rozmyślałaś?
- O, o matemtyce prze pani.
- Tak? To podejdź do tablicy i rozwiąż przykład- podeszłaś i nie umiałaś rozwiązać. Akurat
wtedy na pierwszym temacie Cię nie było gdyż byłaś na zawodach- i co? Dalej chcesz mi wmówić że myślałaś o matematyce?
- Nie, przepraszam.
- To powiedź o czym tak myślałaś?- zapytała wścibska nauczycielka
- O kimś prze pani o kimś- przyjęłaś rozmarzoną minę
- A o kim jeśli można wiedzieć?
- O Zaynie z One Direction prze pani o Zaynie- powtórzyłaś dwa razy jego imię- On jest bogieeeeeeeem. Normalnie cud, mód i landrynki
- Chyba szmaragdy a nie landrynki- poprawiła Cię nauczycielka od matmy
- No to nawet- odpowiedziałaś jej
- Siadaj. Nie postawie Ci żadnej jedynki ani minusa, bo usprawiedliwia Cię to iż byłaś wczoraj na zawodach. Siadaj i proszę Cię uważaj na lekcji- powiedziała nauczycielka i usiadłaś z powrotem do ławki i wróciłaś swojego świata marzeń
- Zostaniesz na zawsze?- zapytał
- Jeśli tego właśnie chcesz to...tak- uśmiechnęłaś się do Niego
- Wiedź że zrobię dla Ciebie więcej niż dla inny
- Na prawdę?
- Jesteś dla mnie kimś więcej niż dziewczyną, koleżanką, znajomą, przyjaciółką, jesteś moją kobietą i nigdy ale to nigdy nie dam Cię skrzywdzić. NIGDY!
- A co jeśli to są tylko chwilowe uczucia? Co wtedy?
- Oj chodź tu- przytulił Cię i pocałował w czubek głowy- gdyby tak było to bym nie chciał oddać Ci całego siebie. Nie chciałbym mówić całemu światu jaka jesteś dla mnie ważna
- Ale co jeśli pewnego dnia to wszystko pryśnie? Co jeśli stanie się niezręcznie, bo będziemy chcieli aby ten związek był idealny, co wtedy jeśli ktoś wymyśli kłamstwa i wtedy zaczną się ciągłe kłótnie, co jeśli...- przerwał Ci pocałunkiem. Wsunął rękę w Twoje włosy i pogłębił pocałunek. Uwielbiałaś gdy przerywał Ci w pół zdania pocałunkiem, gdy bawił się Twoimi włosami, gdy gładził Cię po policzku palcem wskazującym oraz gdy w czasie długiej wymiany zdań przywarł Ciebie do ściany i zachłannie całował. To Ci się w nim najbardziej podobało w Nim. Wiedział czego chce i zawsze ma to czego chce. Gdy się tylko wścieknie staje się taki słodki a gdy podczas snu go obserwujesz czasami to wygląda jak aniołek. Wasze palce splotły się jak do modlitwy i mechanicznie Wasze spojrzenia się spotkały. Uśmiechnęliście się do siebie.
- Nie chcę aby Nasz związek był idealny. Chcę aby po prostu był taki jaki jest, taki inny niż wszystkie- powiedział patrząc Ci prosto w oczy i położył
rękę na Twoim kolanie- Zmywamy się?
- Tak- wstaliście ze stołków, wyszliście z kawiarni
trzymając się za ręce. Skręciliście w ciemną i wąską uliczkę. Podeszliście jeszcze parę kroków do przodu i chwilę potem Zayn przywarł Cię do muru, zaczął całować Cię po szyi, dekolcie, ramionach, w oba policzki, czoło oraz oczywiście w usta

- Idziemy do mnie?- zapytał gdy się od Ciebie odessał
- Mój dom jest bliżej- wasze czoła się stykały
- No to na co czekamy?- rozluźnił uścisk, chwycił Cię za rękę i udaliście się w stronę Twojego
domu. Wylądowaliście w łóżku. Najpierw poleciała na podłogę Twoja krótka kurtka jeansowa, a potem jego biała lekko przy duża koszulka
- [T.I] obudź się!- powiedział Zayn. Ale nie. On tego nie powiedział, bo Ty sterujesz swoim umysłem więc nie mógł tego powiedzieć- ocknij się!- wyrwałaś się ze swojego świata pełnego marzeń i spojrzałaś na swoją przyjaciółkę z równoległej klasy- co się z Tobą dzieje w ostatnim czasie do jasnej anielki?! Długa przerwa. Zapomniałaś?! Lunch. Chodź już- spakowała Twoje rzeczy do torby i chwyciła Cię za ramię podając przy tym torbę- możesz mi powiedzieć czemu
się tak zamyśliłaś?- zapytała gdy znalazłyście się na korytarzu
- Wiesz...-zaczęłaś z miną marzycielki- ehh...no bo wyobraziłam sobie Zayn'a Malika zamiast mojego chłopaka.
- Kurcze [T.I] przestań bujać w obłokach. Wróć wreszcie do rzeczywistości. Masz wspaniałego chłopaka. Andy Cię kocha. I nie mów mi że to ta sytuacja w którym...
- Tak, to ta- przerwałaś jej- wyobraziłam sobie swoją pierwszą noc z Zaynem
- Tyle że w prawdziwym życiu wtedy kochałaś się z Andy'm a nie z Zaynem. I wreszcie wbij
sobie do łba że nigdy, ale to prze nigdy nie będziesz z Zaynem
- Oj cicho- dałaś jej kuksańca w ramię- nawet pomarzyć nie można!- właśnie zauważyłaś Andiego i pomachałaś mu
- Cześć słońce- przywitał się z Tobą soczystym pocałunkiem z języczkiem. Kochałaś Go bezgranicznie i nie dałabyś Go skrzywdzić i vice versa.
- No czeeeeść- odpowiedziałaś odrywając się od Niego- to idziemy na lunch we trójkę-
pokazałaś na Emmę która pomachała do Was i zaraz znalazła się koło Was.
- Poprawka w czwórkę- na Twarzy Andiego pojawił się cwaniacki uśmiech- skoro ja i Ty to czemu nie Emma i Matt- przywołał Go skinieniem ręki- stary poznaj Emmę. Emma to jest Matt. A Wy się już znacie- powiedział Andy do Ciebie i Matt'a- to co? Idziemy- Andy objął Cię ramieniem mocno przytulając
- A [T.I] znowu marzyła o Zaynie- upomniała Emma
- Cicho!- fuknęłaś na Nią
- Znowu?! Chyba będzie trzeba coś z tym zrobić- pogroziła palcem Andy i zaśmialiście się. Pocałował Cię w głowę i rzekł- czuję się zazdrosny- przystaliście oboje a Emma z Mattem
poszli dalej
- To tylko moje marzenia. Wiem iż z Nim nigdy nie będę. Wiedź że kocham Ciebie- spojrzeliście sobie głęboko w oczy i pocałował Cię. Gdy się od siebie oderwaliście Andy oparł czoło o Twoje i uśmiechnęliście się do siebie
- Idziecie czy będziecie tak stali?- zawołał Matt równocześnie z Emmą. Wymieniliście porozumiewawcze spojrzenie i dołączyliście do Nich.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Trochę dziwi mnie fakt że tutaj teraz nikt oprócz mnie nie dodaje imaginów ;) Nie żeby coś, ale po prostu przyzwyczaiłam się do tego iż codziennie było jakieś 2 czy 3 nowych imaginów ;) Myślę że przypadnie Wam do gustu ten imagin. Do połowy możecie znaleźć na stronie "Imaginy One Directions", ale tylko do połowy ;D reszte dziś dopisałam...powiem tyle...ktoś mnie zainspirował tzn. pewna osoba która napisała tak piękną książkę może trochę ją podkolorowała, ale i tak uważam iż jest wspaniała. Pozdrawiam i czekam na szczere opinie pod tym imaginem...Dojdziemy do 50 komentarzy??

Kocham was
♥♥  xxx

12 komentarzy:

  1. Szczera opinia hmm?!
    Ja też tak marzę naj częściej na lekcjach.
    Dobrze ,że ma chłopaka ale w marzeniach może mieć kogo chce.
    Powinniśmy dobić do 50!
    Przy okazji zapraszam do mnie.
    Nie pisze tylko dla tego,że chce pleć bloga.
    Bardzo mi zależy.
    Proszę wejdź.
    Zależy mi na tell me a lie.
    Verson ♥♥♥
    Proszę

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozwól ,że zapytam jak nazywa się ta książka z chęcią przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka książka?
    A co do imaginu to świetny@ ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. ahh true story twoje opowiadanie jak by moje życie normalnie :) fajny pomysł:P

    OdpowiedzUsuń
  5. Przypadł do gustu i to nawet bardziej niż bardzo, powiem szczerze. :) Imagin jest fantastyczny, chociaż nie jestem do końca pewna czy to dobra określenie. Czekam na więcej takich.
    A mogłabym dostać tytuł tej książki, której autorka bądź autor zainspirował? :)

    [trzynasty-dzien-milosci.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  6. Imagin świetny..
    A podasz mi tytuł i autorkę tej wspaniałej książki?!

    OdpowiedzUsuń
  7. jest cudny ... na prawdę ,taki ..troche inny niż poprzednie ..

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ogarniam tego posta ..... może jestem za mało inteligentna ,ale chyba jest tu za dużo faktów i są zbyt niedokładnie opisane ... to jest dobr pomysł na rozpoczęcie dobrego bloga z opowiadanem ,ale imaginy z reguły są proste i zawierają tylko jeden wątek ... ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. ten imagin jest zajebisty :3 *.*
    super !

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest przepiękny, inny od wszystkich. Ujął moje serce w swoją garść. I chyba długo nie puści.
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super <3
    Świetnie piszesz i nie mogę doczekać się kolejnego imagina :***

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest suuuuper <3 Mam nadzieje ze bd 2 czesc :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy dodany komentarz.
Nawet nie wiecie jak bardzo one nas motywują i ile frajdy nam sprawiacie, zostawiając po sobie jakiś ślad!
Czytamy wszystkie komentarze, za wszystkie dziękujemy<3