środa, 27 czerwca 2012

Ninety - nine




Jest ranek. Czujesz na swojej szyi ciepłe pocałunki. Otwierasz powoli oczy i widzisz uśmiechniętego Harrego.
- Dzień dobry piękna – składa na Twoich ustach delikatny pocałunek
Uśmiechasz się słodko. Zatapiasz się w Jego oczach. Wracasz po chwili do rzeczywistości. Oboje musicie wstać aby Harry zdążył na swój lot.
Podniosłaś się z łóżka i szybkim krokiem udałaś się do kuchni. Po chwili wróciłaś z tacą do pokoju. Oparłaś się o futrynę drzwi i obserwowałaś co robi Twój ukochany.  Widzisz jak przytula Twoją poduszkę a następnie kładzie ją na jednej z walizek.  Zaśmiałam się cicho.
- Harry , kochanie.. Co ty wyprawiasz ?
- Pomyślałem  - zarumienił się -  Że jeśli będę miał przy sobie tą poduszkę to może nie będę tak bardzo za Tobą tęsknił ? A Twój zapach będzie mi ciągle Cię przypominał.
Uznałaś to za najsłodszą rzecz jaką można sobie wyobrazić. Oboje zjedliście śniadanie i przygotowaliście się do podróży na lotnisko.  Kiedy wyszliście przed dom on nagle Cię przytulił. Pocałował delikatnie i uśmiechnął ze łzami w oczach.  Dopiero teraz do was dotarło , że rozstajecie się na kilka miesięcy.  Zaczynasz płakać  , nie możesz wyobrazić sobie życia bez niego. Przez ostatnie miesiące miałaś go 24/7. Teraz będą to krótkie rozmowy przez telefon. Nie mogłaś znieść myśli , że nie będziesz widywała Jego uśmiechniętej twarzy każdego ranka. Będzie brakowało ci jego pocałunków.
Harry ciągle Cię obejmuje.
- To tylko miesięcy kochanie. Będę dzwonił kiedy tylko będę mógł. – uśmiechnął się delikatnie
Przytula Cię bardzo mocno. Łzy wylewasz w Jego koszulę. Ktoś odciąga Go od Ciebie i woła , że już czas iść. Niechętnie odrywacie się od siebie.  Harry przeszedł przez bramki bezpieczeństwa. Słyszysz , że krzyczy  „ KOCHAM CIĘ [T.I] ‘’
Na twojej twarzy pojawia się uśmiech.  Podnosisz z ziemi swoją torebkę i powolnym krokiem kierujesz się do wyjścia. Słyszysz dźwięk swojego telefonu. Patrzysz na wyświetlacz , widzisz , że dzwoni Harry.
Odbierasz telefon martwiąc się , że czegoś zapomniał.
- Już tęsknie. – usłyszałaś
Zaśmiałaś się cicho.  Odwróciłaś się i zobaczyłaś jak na Ciebie patrzy. 
- Kocham Cię Harry. – powiedziałaś do słuchawki
W odpowiedzi usłyszałaś słodkie  „ Ja Ciebie bardziej  ‘’ 


Przepraszam za taki rozmiar tego imagina i za ' pomysł ' na niego , bo przecież można znaleźć takich pełno :(  
Przepraszam również za długą nieobecność jednak moim wytłumaczeniem będzie szkoła.
Wystawianie ocen , ciągłe zaliczanie nie pozwalały mi na pisanie tutaj. 

11 komentarzy:

  1. Zajebiste, takie bez żadnych zdrad, wypadków i innych rzeczy. Taki łagodny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny imagin. Zgadzam się z poprzedniczką jest taki spokojny, bez żadnych dramatów :D Taki Słodki ;P Oby było takich więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba, po mimo, iż faktycznie można natknąć się na masę podobnych. ;)

    [trzynasty-dzien-milosci.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  4. wow ! super!
    zapraszam do komentowania u mnie:
    galaxy-strawberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak czytałam tego imagina to tak miło mi było :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny ;p
    +zapraszam do mnie: http://imaginy-one-direction-fans.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest slodki. Awwww tak strasznie mi sie podoba, ze ojeju. ;*
    Piszesz swietne imaginy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki , krótki i mało wrażeń.
    Nie postarałaś się.
    Tym razem imagin nie podoba mi się , przepraszam ale tak jest.

    OdpowiedzUsuń
  9. Faaajny ! :) Zapraszam do mnie ! http://i-need-one-direction-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. KOCHAM TWOJE IMAGINY I CZEKAM NA WIĘCEJ.
    POLECAM TEGO BLOGA:
    http://one-direction-fanki99.blog.onet.pl/
    MOJA KOLEŻANKA GO PISZĘ A NIKT GO NIE KOMENTUJĘ WIĘC BARDZO PROSZĘ O DUŻĄ ILOŚC KOMENTARZY

    OdpowiedzUsuń
  11. krótki ale jaki :D
    jejku lepszego nie czytałam naprawdę ...:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy dodany komentarz.
Nawet nie wiecie jak bardzo one nas motywują i ile frajdy nam sprawiacie, zostawiając po sobie jakiś ślad!
Czytamy wszystkie komentarze, za wszystkie dziękujemy<3