poniedziałek, 25 czerwca 2012

Podziękowania.

Zakładając bloga, wcale nie myślałam, że będzie on tak znany.
Pisząc tutaj chciałam wyrazić, to co czuję do boysbandu, którego tak kocham tak jak i wy również.
One Direction. To ono zmieniło moje życie na lepsze, to dzięki nim zaczęłam inaczej spoglądać na świat, gdyż wiem, że nigdy nie spotkam chłopaków. Nie pojadę na ich koncert, czy po prostu poprosić o zwykły autograf. 
Cały czas po głowie krąży mi myśl: Jak to możliwe, że w tak niedługim czasie, ten blog tak wysoko wylądował.
Przyznam się szczerze, nie sądziłam, że ktoś będzie chciał czytać moje "wypociny".
Jednak po czasie przyjęłam tutaj kilka, kilkanaście autorek. Kilku z nich już tutaj niestety nie ma.

Ten blog jest częścią mnie, jest czymś co pozwala mi normalnie funkcjonować.
Niestety na razie nie mam pomysłów na dalsze imaginy, ale uwierzcie na słowo: Nigdy nie usunę bądź nie zawieszę tego bloga. Owszem może  kiedyś przestanę być fanką, ale blog mimo to będzie funkcjonował.
Nawet nie wiecie ile radości dają mi wasze wiadomości na gg w podziękowaniu za bloga. Nawet nie wiecie jak ciepło robi mi się na sercu czytając takie coś.

Piękne jest też to, że nie sądziłam, że wejdzie tutaj jakiś inny kraj niż Polska.
Z aktualnej statystyki: 178 587 Polska weszła tutaj: 161 623, co oznacza, że pozostałe wejścia zostały "nabite" przez kraje takie jak: Stany Zjednoczone, Wielka Brytania, Szwecja, Niemcy, Belgia, Holandia, Hiszpania, Rosja, Słowacja, Turcja, Węgry, Egipt, Maroko, Francja, Indonezja i wiele, wiele innych. Przepraszam, że nie wymieniam, ale niestety statystyka nie wyświetla mi wszystkich krajów, co nie oznacza, że one nie wchodzą.
Nawet nie wiecie jaką radość mi i moim wspaniałym współautorkom sprawiacie tym, że tutaj wchodzicie.


Jest to dla nas motywacją, a jeszcze większą są komentarze.
Może i weźmiecie to za głupie wypociny, ale piszę to co płynie z mojego serca. Zawsze chciałam dać coś od siebie światu i to jest właśnie to, TEN BLOG.

Ten blog jest dla was, ode mnie.



Podaję wam teraz gdzie możecie mnie spotkać, gdyż dość często piszecie do mnie o np. Facebooka czy twittera.
Twitter: @ZdybelEliza
Facebook: <klik>


gg: 2203710
e-mail: eliza.zdybel@gmail.com
Oficjalny blog: www.eliza-zdybel.blogspot.com




Dziękuję wam ludzie, jesteście naprawdę wspaniali. Chcę wam przez ten wpis zaznaczyć, przekazać, że nie jesteście tylko zwykłymi czytelnikami. Jesteście osobami, które tak jak ja kochają 1D i są warte uwagi<3


Dziękuję wam! Jesteście niesamowitymi istotkami.
Wszyscy razem tworzymy Direction Family,
z której nie tylko ja, ale również wy jak i chłopcy są z tego przeokropnie szczęśliwi <3

8 komentarzy:

  1. az sie wzruszylam <3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż się wzruszyłam:) (guipa jestem) to my dziękujemy żę go założyłaś wchodzę tu codziennie z nadzieją żę jest tu coś nowego to mój ulubiony blog uwielbiem go:) to nie ty powinnaś nam dziękować ale my tobie za możliwość czytania twoich i i innych prac autorek WIELKIE PODZIĘKOWANIA DLA WSZYSTKICH AUTOREK KTÓRE TU PISZĄ JESTEŚCIE ŚWIETNE:) Nina:*

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękujemy Ci za tego bloga : *
    love you .

    OdpowiedzUsuń
  4. Baby u light up my world like nobody else ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje bloga czytają ludzie z innych krajów to jest coś a pozatym to się nie dziwie piszesz cudnie odnis więcej sukcesów bo chyba nikt nie zaprzeczy ze blog jest boski

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć. Razem z współautorkami postanowiłyśmy polecić twojego bloga. { http://mygraphicwworld.blogspot.com/p/polecamy.html }
    Pozdrawiam ~Christo . ; 3

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje że piszesz :)
    a blog jest genialny i gratuluje takiego sukcesu !:*

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy dodany komentarz.
Nawet nie wiecie jak bardzo one nas motywują i ile frajdy nam sprawiacie, zostawiając po sobie jakiś ślad!
Czytamy wszystkie komentarze, za wszystkie dziękujemy<3