środa, 18 lipca 2012

(:

Jak wiecie dzisiaj dostałam opieprz ;)
Nie chcę nikogo wyzywać , ale napisałam , że scenę + 18 wzięłam z książki więc może się wam wytłumaczę bo nie chcę mieć znowu problemów.
Scenki +18 nie są mojego wymysłu. Chyba trzeba to przeżyć aby wiedzieć jak to jest ;) Takie scenki dostaję od koleżanki. ( nie wnikam xd ) Piszę jej z którym z chłopaków potrzebuję scenkę i ona mi ją wysyła.  Więc proszę już nie mieć do mnie wontów. Gdy zacznę pisać imagina +18 na początku was uprzedzę takimi lub podobnymi słowami :
UWAGA iMAGIN +18 - słabe nerwy. Nie czytaj. Czytasz na własną odpowiedzialność.
I tak będzie ;) Nie chcę mieć później problemów.

Dziękuję , do widzenia .
CP

12 komentarzy:

  1. spoko. ja nic do ciebie nie mam. ten imagin jest swietny jak i reszta. ale jak sie komus nie podoba to niech nie czyta. jego problem. nie przejmuj sie . :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz co tu nie chodzi o słabe nerwy tylko pomyśl o tym że to jest blog z imaginami dla fanek 1D a są one w różnym wieku i czy wydaje Ci się że powinny czytać jakiekolwiek imaginy '+18'.. Jesli już podejmujecie się prowadzenia takiego bloga to bierzcie za niego odpowiedzialność i myślcie o osobach które mogą to przeczytać a nie powinny. Nie chcę tutaj nikogo 'hejtować' bo i tak zrobicie co uważacie ale pomyśl czy gdy będziesz miała w przyszłości dziecko chciałabyś żeby czytało cos takiego..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest 12345678987654321 stron z imainami +18 a ty się tego czepiasz ? Jeszcze taki odważny, bo " ANONIM " Gratuluję. Czepiaj się kogo innego i gdzie indziej :)
      + Popieram. Nie tłumacz się nikomu ColorParadise :)

      Usuń
    2. Z podejściem jest ich 8753868694 nigdy nic się nie zmieni.. Tak masz racje ale czy uważasz to za normalne!? I pisanie 'jak ktoś chce to nie czyta'- one chcą to czytać! tylko wydaje mi się że nie powinny, nie bez przyczyny są one '+18' tylko że strona nie ma żadnego 'zabezpieczenia'. Dlaczego sądzisz że piszę tylko tutaj? Ja nie chce nikomu zrobić przykrości po za tym się nie da bo dziewczyna jak sama przyznała nie napisała tego sama więc nie obrażam jej pracy, tylko treść jaka miał ten imagin przeraziła mnie osobę troszkę starszą od średniej directionerki.

      Usuń
  3. Kurczę...
    Laska ZAJEBIŚCIE piszesz...
    Tysiące jest stron z imaginami +18 i nikomu to nie przeszkadza !
    Więc nie tłumacz się , bo jesteś świetna !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja pierdole ! Jak ktoś nie chce tog niech nie czyta !! Boże a ja czytałam bloga którego prowiła 11latka ! I tam były same imaginy +18 więc o co te nerwy ! Świetnie piszesz i pisz tak dalej !!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dokladnie jestem za przedmówcą. Pisz dalej. Nie patrz na innych. :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. http://mojezyciezonedirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. kiedy napiszesz kolejny imagin ????????? : ( bo nie mam co czytać

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się całkowicie z przedmówcami. :)
    Zajrzyj tu jeśli masz ochotę:
    http://endless-world-of-emotions.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. http://believeindreams1d.blogspot.com/ zapraszam do czytania i komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja chce kolejnego +18. Najlepiej z zayneem

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy dodany komentarz.
Nawet nie wiecie jak bardzo one nas motywują i ile frajdy nam sprawiacie, zostawiając po sobie jakiś ślad!
Czytamy wszystkie komentarze, za wszystkie dziękujemy<3