wtorek, 10 lipca 2012

One Hundred Four

Twój tata pracuje w wytwórni płytowej w Londynie . Po rozwodzie rodziców widziałaś go raptem pięć  razy. W tym roku tata postanowił ,że weźmie Cię do siebie na wakacje . Kończyłaś właśnie szkołę więc za wszelką cenę chciałaś zamieszkać u taty już na stałe . Na wszelki wypadek naszykowałaś o jedną walizkę więcej . Już od kwietnia pakowałaś się i rozpakowywałaś . W końcu nadszedł upragniony czas wakacji . Wstałaś bardzo wcześnie i przyszykowałaś wszystkie potrzebne rzeczy . Zadzwoniłaś po taksówkę i pojechałaś na lotnisko . Przez większość lotu spałaś . Po kilku godzinach wylądowałaś . Twój ojciec nie mógł pojawić się na lotnisku lecz przyjechała tam jego żona . Traktowałaś ją jak własną matkę . Nie była taka jak twoja rodzona mama . 

Ta ,,domowa'' nigdy nie miała dla Ciebie czasu . Za dnia w pracy a po nocach u jakiś facetów w domach . Zawsze gdy miała wolne zmywała się z domu . Byle gdzie , oby Cię nie widzieć . Bardzo cierpiałaś kiedy sąd w trakcie rozprawy rozwodowej powierzył twojej matce opiekę nad tobą . Nikt nie mógł pomóc Ci z lekcjami , byłaś sama w domu dnie i noce a całe wakacje spędzałaś u osób , które pierwszy raz widziałaś na oczy . Nie miałaś żadnego hobby , nie kontaktowałaś się zbytnio z przyjaciółmi poza szkołą  i nie byłaś dobrą uczennicą . To dzięki Emily - żonie twojego taty zdałaś podstawówkę . Gdyby nie jej pomoc przez internet pewnie zostałabyś w podstawówce jeszcze jeden rok albo i więcej .

 Świat nie miał sensu . Barwy były szare , nijakie . Jednak gdy dowiedziałaś się o takim zespole jak One Direction pochmurne niebo twojego życia rozświetliły promienie słoneczne . Dzięki nim nauczyłaś się angielskiego i nabrałaś chęci do życia . Mimo iż nie spotkałaś ich ani żaden nie odpisał na twoje wiadomości wiedziałaś ,że kiedyś ich poznasz . Pod koniec gimnazjum zaczęłaś się lepiej uczyć aby dostać stypendium a przez wakacje pracowałaś by zarobić pieniądze na koncert . Poznałaś też wiele dziewczyn z różnych krajów i nauczyłaś się opowiadania oraz różne opowieści . One Direction to był twój cały świat . 

Razem ze swoją macochą . pojechałyście do ich mieszkania . Dom wcale się nie zmienił  . Pistacjowy kolor elewacji , wielki ogród , duże okna i staw za domem . Wjechałyście do garażu i weszłyście do środka . Emily objaśniła Ci wszystko i zaprowadziła do pokoju gdzie miałaś spać . Powiesiłaś kilka plakatów chłopaków na ścianie i uznałaś ten pokój za pokój idealny . Zeszłaś na dół by zjeść coś . W lodówce było wiele przysmaków  , zdecydowałaś się jednak na kanapkę z masłem i pomidorem . Po posiłku wróciłaś do pokoju i włączyłaś telewizor . Lokalne wiadomości -Nuda .-Ziewnęłaś . Program o pająkach i wężach - Nie chcę mieć w nocy koszmarów . - Powiedziałaś stanowczo .Ostatecznie jednak włączyłaś kanał muzyczny . Brytyjska telewizja nie różni się wiele od Polskiej co więcej one są identyczne . W obu nic ciekawego nie ma . 

Wyłączyłaś telewizor i położyłaś się na łóżku . Zasnęłaś . Śniło Ci się ,że jesteś nad morzem .  Dookoła latały mewy . Wszędzie było słychać szum fal . Słońce mocno świeciło. Podszedł do Ciebie wykoki chłopaki ...
-Jak tam moja córcia ? -Usłyszałaś głos taty .
-Całkiem dobrze . - Uśmiechnęłaś się szeroko i podeszłaś do taty . Twój ojciec na widok plakatów lekko się uśmiechnął .
- Bardzo tęskniłem . - Przytulił się do Ciebie .
-Ja też tato . Bardzo , bardzo . 
-Dzisiaj pojedziesz ze mną do pracy .- Tata złapał Cię za rękę .
-Teraz ? -Zrobiłaś duże oczy .
-Tak . Zarwałem się na chwilę z pracy . No chodź .- Wyszedł z pokoju . 

Razem z tatą pojechaliście do miejsca gdzie pracował .Był to duży budynek . Weszliście do środka . Skręciliście w stronę dużych białych drzwi . Weszliście do środka . Światła , sala do nagrywania piosenek i .. chłopaki z One Direction .

Zaparło Ci dech w piersiach . Przed Tobą stał nie kto inny jak Zayn , Louis , Niall , Liam i ten którego uważałaś za najlepszego chłopaka na świecie , za ideał , Harry . Jego loki w rzeczywistości były jeszcze bardziej kręcone , jego uśmiech był jeszcze bardziej piękniejszy a oczy przypominały dwa małe zielone diamenty . Każdy z nich podszedł do Ciebie i się przywitał . Chłopaki mieli za chwilę nagrywać nową piosenkę . Usiadłaś na krześle , założyłaś słuchawki na uszy i zaczęłaś słuchać . Na początku im nie wychodziło , ale dla Ciebie nawet te największe pomyłki były cudowne . W końcu gdy nagrali piosenkę wyszli z salki i podeszli do twojego taty .
-I jak wyszło ? - Harry odłączył od grupy .
-To na pewno będzie hit ! -Uśmiechnęłaś się szeroko .
- W takim razie dziękuję - Przytulił się do Ciebie .- Wiesz może spotkamy się jutro w parku za domem twojego taty ? 
- Z wielką chęcią , o której mam być ? - Zapytałaś .
- O dziesiątej przy fontannie . - Zrobił słodkie oczka .

Nazajutrz wstałaś rano po czym zjadłaś śniadanie . Ubrałaś się w niebieską bluzkę na ramiączkach , krótkie jeansy i filetowe trampki . Równo o dziesiątej stałaś przy fontannie w parku . Dosyć sporo ludzi tam przychodziło .Po kilku minutach przyszedł Harry
-Już jestem , przepraszam ,że musiałaś na mnie czekać . - Przytulił Cię . Bardzo Ci się podobało gdy Cię przytulał a nawet coś do  niego czułaś .
-Spoko , nic się nie stało . To co robimy ?
-Chcę żebyś opowiedziała mi swoją historię . No wiesz .. chodzi o to ... Ty jesteś z Polski , dlaczego od tylu lat dopiero teraz tu przyjechałaś ?
- Gdy miałam może jakieś 8-9 lat moi rodzice rozwiedli się . Mama dnie i noce, gdy tylko nie byłą w pracy chodziła po klubach , domach jakiś kolesi napalonych na .. na wiesz co . - Przełknęłaś głośno ślinę .- Nigdy nie miała dla mnie czasu . Gdy tylko przytrafiała się okazja żebym mogła pojechać do taty odciągała mnie do jakiś nieznajomych ludzi tylko po to żebym nie pojechała do niego - Po policzkach popłynęła Ci łza . - Nie wiem co chciała przez to osiągnąć . Sama mi nie dawała miłości i gdy tylko ktoś mógł dać mi tę miłość ona mnie odciągałam . Tak jakby nie chciała bym ja była szczęśliwa - Zalałaś się łzami .
-Spokojnie , nie płacz . - Chłopak wycierał każdą twoją łzę . - To bardzo , bardzo .. przykre . Nie wiedziałem .
- Tak . Ludzie mnie traktowali jak .. sama tego nie mogę określić jak ale każde z moich przyjaciół odwróciło  ode mnie za sprawą jej .
- Dobrze cię rozumiem . Po rozwodzie rodziców tata traktował mnie jak ścierkę od podłogi . Miałem tyle szczęścia ,że po drugiej rozprawie razem z siostrą zostałem u mamy .- Zadzwonił mu telefon .- Przepraszam muszę odebrać . Spotkajmy się dzisiaj o 20 muszę Ci coś powiedzieć .

* 20 : 00*

Dookoła było jasno . Małe dzieci huśtały się na huśtawkach . O tej porze atmosfera jest tu całkiem miła . Z daleka zauważyłaś postać Harry'ego .
-Harry ! - Krzyknęłaś .
-[ t.i ] ! - Zaczął biec w twoją stronę . - Mam wielką prośbę daj mi telefon .- Podał Ci swój telefon .- Wpisz  swój numer . - Poprosił .
-Już.-Oddaliście sobie telefony .
- [t.i ] znamy się od niedawna ale ja coś do Ciebie czuję .Łączy nas wiele spraw , ja myślę ,że powinienem zrobić to .- Pocałował cię a ty to odwzajemniłaś .-Będziesz ze mną się spotykać .
-Tak . - Nie wiedziałaś co robisz .
Chodziliście po parku ponad godzinę .Nie wiedziałaś co zrobiłaś ale coś mówiło Ci ,że zrobiłaś dobrze .Umówiłaś się z Harrym na drugi dzień . Chodziliście jak prawdziwa zakochana para . Trzymaliście się za ręce i całowaliście .

* Nazajutrz *

Poszłaś w wyznaczone miejsce . Po kilku minutach pojawił się Harry :
-Załóż kaptur .- Wyglądał na przestraszonego .
-Co się stało ?
-Posłuchaj . Musimy zakończyć nasz związek . Teraz .
-Ale jak to ?- Zaczęłaś płakać .
- Tak będzie lepiej dla nas wszystkich . - Odszedł od Ciebie patrząc czy nikt go nie widzi .
Zostawił cię samą w parku . Płaczącą , ze złamanym sercem . Na początku chce być z tobą a potem zrywa .  Położyłaś się na ławce i zaczęłaś jeszcze bardziej płakać .
-Już nigdy nie popełnię tego błędu . Nigdy . To było za wcześnie . - Zalałaś się łzami .
Leżałaś ze złamanym sercem wpatrując się w niebo . Nie miałaś siły żyć . Nie chciałaś wracać do domu bo mimo tej krótkiej nieudanej znajomości kochałaś go . Kochałaś .

*

Jest kolejny imagin w moim wykonaniu . Według mnie okropny tak ocenię go na 1/10 . Ale najważniejsze wasze zdanie . Gdyby ktoś chciał więcej mojej twórczości zapraszam tutaj :
http://crazydayabouttoday.blogspot.com/
Miłego czytania .



17 komentarzy:

  1. Prosze Cię napisz drugą część!!! Imagin jest bardzo fajny I kończy się tak niewytłumaczalnie cięgle chodze i zadaje sobie pytanie czemu ją zostawił bez wytłumaczenia co będzie dalej? Prosze napisz drugą część:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak napisz 2 czesc ze np on jej wszystko wytłmaczył ze ktos chciał go skrzwdzic i o sie o nia bal i wszystko to rozwin i zrob slicze zakonczenie

      Usuń
  2. fajny ;p
    kiedy dodacie coś o Niall'u? mało go tu jest.

    OdpowiedzUsuń
  3. Będzie 3 cześć ?
    Czekam na imagin z Niall'em

    OdpowiedzUsuń
  4. NAPISZ DRUGĄ CZĘŚĆ!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet fajne :)
    Za szybko akcja się toczy według mnie : -(

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdybyś napisała dłuższy i może to jeszcze podzieliła na części było by zajebiste bo pomysl fajny ale takto wszystkie sie tak szybko dzieje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Prooosze napisz 2 część ! Błagam cię !!<3

    OdpowiedzUsuń
  8. 2 część napisz błagam!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyda się 2 część, bo w głowie mam tylko jedno pytanie
    ,, CZEGO ON JĄ DO CHOLERY JASNEJ ZOSTAWIŁ ?! "
    Co do imagina, jest zajebisty :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dobrze by bylo gdybys napisala 2 czesc . ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. No proszę Cię, on jest świetny! Tylko napisz drugą część proszzęę.. ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. to jest zajebiste, ja pisze gorsze a myślałam, że nie ma lepszych "co za samo uwielbienie" hehe... prosze cie pisz dalej ;(

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny ale wkurza mnie to że nie wiem dlaczego ją zostawił. Może ktoś coś wymyśli i powie mi? Nie mogę się skupić cały czas o tym myśle. Jeżeli ma ktos linki do innych imaginów z One Direction,najlepiej smutnych to wysyłajnie na onedirectionofficial@wp.pl Z góry dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. według mnie to było za krutkie i powinna powstać druga część
    kocham twoje opowiedania pisz więcej ja chce czytać <3
    masz wene piszeż zajebiście poprostu kocham i czekam na następną porcje opowiadań <3
    apropo tylko teraz coś o niallu pliiiiss :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy dodany komentarz.
Nawet nie wiecie jak bardzo one nas motywują i ile frajdy nam sprawiacie, zostawiając po sobie jakiś ślad!
Czytamy wszystkie komentarze, za wszystkie dziękujemy<3