niedziela, 29 lipca 2012

Kopiowanie imaginów

Hej Wam!!!
Ostatnio dodałam imagin o Liamie. Wszyscy,którzy go skomentowali dawali pozytywne opinie. Fakt ten bardzo mnie cieszy. Uzbierało się ponad 20 komentarzy,czyli innymi słowy - mój nowy rekord.
Dziękuję wam bardzo!!!
Pisałam to opowiadanie kilka godzin. Nie twierdzę,że nie lubię pisać,bo lubię,ale mogłam ten czas poświęcić na coś zupełnie innego. Cieszę się,że wyraziliście swoje zdanie,ale z kopiowaniem imaginu na swojego bloga,nie ukrywam,jest to przesada. Zdarzyło się tak niestety. Nie mam zamiaru też mówić,że się tym nie przejęłam,bo chodziłam przez kilka dni bardzo wkurzona. Wszystko byłoby w porządku,gdyby osoba kopiująca nie skomentowała mojego imaginu. Ja nic bym nie wiedziała.
Nie chcę robić z tego afery,ale to do prawy jest przesada. Nie wiem kim jest ta osoba,ale mam nadzieję,że to przeczyta i zrozumie swój błąd. I taka rada ode mnie na przyszłość : jeśli jakieś opowiadanko wam się spodoba,to zapytajcie autora o zgodę,albo nie komentujcie. Nikt się nie dowie. Wiem,że teraz polecą na mnie hejty,ale ja musiałam to napisać,bo denerwuje mnie takie zachowanie.

8 komentarzy:

  1. No i bardzo dobrze, że napisałaś. Wcale ci się nie dziwię, że się zdenerwowałaś. Masz do tego prawo. ;)

    a w ogóle kiedy będą jakieś nowe imaginy? Nie mogę się już doczekać. ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie jestem w trakcie pisania ;)
      Mam zaczętych chyba z pięć nowych opowiadań,ale brakuje mi weny,żeby je dokończyć =D

      No i dziękuję oczywiście,że mnie nie zhejtowałaś :)))

      Usuń
    2. Aa no to dobrze. Pewnie będą świetne, jak zawsze. ;)

      oo przestań, za co miałabym Cię zhejtować? Tyle czasu spędzasz na pisanie tych imaginów a ktoś bezmyślnie kopiuję i podpisuję je swoim autorstwem. Dziękuję Ci raczej, że nie zniechęcasz się tym i dalej dla nas piszesz. ;)

      Usuń
  2. Ja już Ci mówiłam... dobrze że napisałaś ! Ja też pewnie byłabym nieźle wkurzona ! I według mnie takie coś nie powinno sie wogóle wydarzyć i racja jest po Twojej stronie ! ;p

    Pozdrawiam, i czekam na te nowe imaginy ! ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. Włożyłaś w ten imagin swoją pracę, mogłaś w tym czasie pokopiować sobie czyjeś. Ale tego nie zrobiłaś, uczciwie pracowałaś, a teraz ktos tę pracę wykorzystał. Tak nie wolno, przecież chodzi o prawa autorskie i te inne. Bardzo dobrze, że o tym napisałaś.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem całkowicie po Twojej stronie , i również przydarzyło się coś podobnego. Ja nie miałam tego szczęścia i nie wiedziałam kto mógł dopuścić się do tak chamskiego(przepraszam za słowo ale tylko ono wydaje mi się tutaj trafne) czynu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie dziwię Ci się. W końcu to ty poświęcasz swój czas pisząc te imaginy, choć w tym samym czasie mogłabyś zrobić sto innych rzeczy. W pełni cię popieram i dobrze zrobiłaś pisząc ta notkę :))

    OdpowiedzUsuń
  6. A czy może mi ktoś podać adres do tej strony?
    Czy ktoś wygłosił tej dziewczynie to dobitnie?
    Takie rzeczy są objęte prawem autorskim, za które ma się nie złe sprawy sądowe i zawsze wygrywa osoba, która daną prace napisała. Przepraszam, ale takich rzeczy nie da się tolerować, takie osoby trzeba niestety tępić. Jesteśmy ludźmi, więc musimy przystosować się do życia w tym świecie, no ale bez przesady. Jestem zbulwersowana tym zachowaniem. Jeżeli ktokolwiek zobaczy, że imagine zamieszczane tutaj są przemieszczane gdzieś indziej i podpisywane innym pseudonimem, proszę nie krępować się i zgłaszać. Brak szacunku i tyle. Dziękuję już mi lepiej ; )

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy dodany komentarz.
Nawet nie wiecie jak bardzo one nas motywują i ile frajdy nam sprawiacie, zostawiając po sobie jakiś ślad!
Czytamy wszystkie komentarze, za wszystkie dziękujemy<3