niedziela, 29 lipca 2012

Kopiowanie imaginów

Czytając to co napisała natalcia19 dało mi dużo do myślenia skopiowałam trochę treści jednego z moich imaginów i wpisałam to w google. Oczywiście na początku nic mi nie wpadło ciekawego w oczy jednak po chwili znalazłam stronę na pingerze czy jak to się tam nazywa. Są tam umieszczone moje imaginy i jestem pewna że innych dziewczyn Byłoby dobrze gdyby były podpisane one jako NASZE prace ale są przypisane jako prace niejakiej OLCI.


Nie mogę pojąc tego jak ktoś może sobie przywłaszcać czyjąś rzecz. Gdy ja pisze imagina piszę go z sercem i wkładam w niego dużo swoich emocji jakże i cennego czasu. Czemu ktoś może tak po prostu wejść na stronę skopiować i udawać że to on napisał.


Mam nadzieję że owa dziewczyna która tak postępuję ładnie mówiąc ogarnie się i przestanie robić tego typu rzeczy. Chciałam też napisać że kopiowanie bez zgody autora i rozpowszechnianie jako swojej pracy jest KARALNE więc radzę ci usuń to i dorośnij .


Pozdrawiam Abbie . 


+Nieźle mnie wkurzyłaś koleżanko...

10 komentarzy:

  1. Mi nie chodzi o to,że takie postępowanie jest karalne,ale o uczciwość. Gdyby pod skopiowanym imaginem pojawiła się treść typu ''Skopiowany z innej strony. Bardzo mi się spodobał i warto byłoby pochwalić te dziewczyny.'' itp.,ja nie miałabym nic przeciwko. Jednak,gdy ktoś przypisze sobie moją zasługę no to przepraszam bardzo,ale że tak powiem nie mogę tego ''strawić''.

    Jak coś skopiujesz,to pomyśl dwa razy,czy dobrze robisz i czy nikt nie będzie miał Ci tego za złe!

    OdpowiedzUsuń
  2. Napisz jej, że kopiowanie bez zgody autora i rozpowszechnianie jako swojej pracy jest karalne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam tego bloga , zatkało mnie kiedy zobaczyłam tam swoje prace . Według mnie jest to dziecinne zachowanie . Powinna się zastanowić zanim coś zrobi .

    OdpowiedzUsuń
  4. No zgadzam sie jak tam można ! Abbie kiedy dodasz kolejnego imagina i kiedy dasz kolejny rozdział na twoim blogu ?! Bo te opowadanie jest zajebistee!

    OdpowiedzUsuń
  5. Też nie lubię takiego czegoś -_- bez sensu jest to co niektóre dziewczyny robią.
    A tak poza tym, mogłabym skopiować twoj jeden imagin i dać na swoj blog? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedna się zapytała ! Dziękuję ci boże że istnieją jeszcze tacy ludzie! <3 Oczywiście jak chcesz to dodaj ;)

      Usuń
  6. Czytając to sama się wkurzam na osoby, które są na tyle bezczelne, aby prace kogoś innego przypisywać sobie. Ja po prostu nie pojmuję tak szczeniackiego zachowania. Takie osoby muszą być chyba bardzo zdesperowane, że nie potrafią napisać czegoś samodzielnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się z dziewczynami u góry. Naprawdę, takie zachowanie jest po prostu bezczelne. Staramy się, piszemy a ludzie tak po prostu to sobie kopiują i przypisują sobie bez najmniejszego ruszenia głową.
    A to mój. Może ktoś odwiedzi? :
    http://imaginy-o-one-direction-a.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy chodzi o blog http://onedirectonki123.bloblo.pl/?
    Bo jeśli tak to już to załatwiłam ; )

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy dodany komentarz.
Nawet nie wiecie jak bardzo one nas motywują i ile frajdy nam sprawiacie, zostawiając po sobie jakiś ślad!
Czytamy wszystkie komentarze, za wszystkie dziękujemy<3