czwartek, 9 sierpnia 2012

One Hundred Twenty-Eight

Witajcie Moi Drodzy .
Jestem tutaj nowa i liczę, że miło przyjmiecie mnie i moje wypociny.
Na sam początek krótki imagin, wieczorkiem jak wrócę do domu wstawię 4 part'owe opowiadanie ;)
No to , Drodzy Directionersi do dzieła : ) !
______
Razem z przyjaciółką dostałyście ofertę pracy w Londynie.
Wylot miałyście za trzy dni. Odbyłyście wspólne zakupy, załatwiłyście sprawy papierkowe i czekałyście na lot.
Podróż minęła Wam przyjemnie, rozmawiałyście i czytałyście czasopisma.
Ty i Sandra byłyście bardzo zadowolone, lubiłaś wyzwania a Sandra podróże w nieznane.
Po przylocie Sandra poszła do toalety a Ty czekałaś na ławce jeszcze w terminalu. Nagle poczułaś przeszywający ból.
Okazało się, że dość przystojny nieznajomy przejechał Ci wózkiem na walizki po nodze. Aż jęknęłaś z bólu. Przystojny brunet nawet nie zauważył. O jednej nodze zaczęłaś go gonić.
Ty: Heeeej ! Palancie, uważaj jak chodzisz - krzyczałaś
On: O co Ci dziewczyno chodzi ?!
Wyjaśniłaś mu sytuację, przeprosił Cię i spojrzał w oczy.
Utonęłaś w Jego brązowych tęczówkach, podszedł do Ciebie i powiedział.
On : Zayn - uśmiechnął się
Ty : Ja jestem ... [ twoje imię ] - jąkałaś się, nie mogłaś się skupić, bo czułaś jego wzrok na sobie.
Ty : No, a może mnie przeprosisz ? !!
Zayn : No przepraszam, nie chciałem - mówił uroczo się uśmiechając
Ty : Myślisz, że takie coś wystarczy ?! - wewnątrz siebie chciałaś się na niego rzucić i pocałować
Zayn : Podszedł do Ciebie i pocałował Cię w policzek
Myślałaś, że oszalejesz, z niedosytem powiedziałaś
Ty : Myślisz, że teraz będzie wszystko w porządku ? - i się uśmiechnęłaś
Zayn : No to może dasz się zaprosić na kawę ?
Ty : No myślałam, że już nigdy nie zapytasz : )

The end ; )

10 komentarzy:

  1. booooże kinga pisze imagine! sratatatata <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha no widzisz, jakoś się tak potoczyło.
    Wciągnął mnie ten świat i zamierzam rozwinąć swoje opowieści od romantico, po smutne do + 18 <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo nam miło że będziesz pisać a imagin fajny taki leciutki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, jestem zielona jesli chodzi o te sprawy ;p
    co to jest 'imagin'? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wymyślone opowiadanie, które można sobie wyobrazić ;p

      Usuń
  5. Ta jest beznadziejna moim zdaniem bo każdy taką w sumie potrafi napisać. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nic nie stoi ku przeszkodzie by pisać.

      Usuń
  6. nareszcie nowy imagin <3
    ech, więc tak. muszę przyznać i chcę powiedzieć to lekko, że jestem odrobinkę nim rozczarowana. :c
    tak wiem, że dopiero zaczynasz pisać. mam nadzieję że się rozkręcisz :)
    mogłaś troszkę tutaj się bardziej rozpisać, bo prawie w każdym akapicie jaki był, można było dopisać jeszcze przynajmniej dwa - trzy zdania i od razu czytałoby się lepiej. spójrz na inne imaginy, które są już tutaj na blogu i staraj się rozpisywać, pisać dłuższe dialogi i co najważniejsze unikać powtórzeń :)
    liczę, że te opowiadanie będzie długie i ciekawe :)

    mogę prosić o dodanie mojego bloga do polecanych ? :) tutaj jest link:
    http://one-thing-one-band-one-direction.blogspot.com/
    ^ no i również zapraszam do siebie (;

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny ;D

    http://twinkle-in-eye.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Miła odskocznia. Taki swobodny i króciutki, ale w następnych liczę na więcej ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy dodany komentarz.
Nawet nie wiecie jak bardzo one nas motywują i ile frajdy nam sprawiacie, zostawiając po sobie jakiś ślad!
Czytamy wszystkie komentarze, za wszystkie dziękujemy<3