środa, 22 sierpnia 2012

One Hundred Forty - Five

Tym razem Zayn . ;) Inspiracją do tego imagine'u był film znaleziony na youtube.pl . :D
_____________________________

Jesteś z Zayn'em już trzy lata. Dzisiaj mija wasza rocznica i z tej okazji chłopak zaprasza Cię na kolację do luksusowej restauracji w Londynie. Podczas całego spotkania patrzycie sobie w oczy i czule zwracacie. Twój partner cały czas powtarza jak bardzo Cię kocha i sprawia, że się uśmiechasz. Już chciałaś zaliczyc ten wieczór do udanych, jednak tę sielankę przerwała pewna kobieta.
- Zayn! Co ty sobie wyobrażasz ?! Spotykasz się z kimś za moimi plecami ? Teraz wiedz, że to ostatni raz, bo z nami koniec!
I tak po prostu odeszła i zostawiła Cię samą bijącą się z własnymi myślami
-[Twoje Imię], to nie tak jak myślisz, to jakiś żart!- zaczął chłopak śmiejąc się.
Ty nie wytrzymałaś i wybuchnęłaś płaczem.
-To nie jest zabawne!
-Poczekaj tutaj chwilę ja zaraz to wszystko wyjaśnię – mulat wstał i zniknął za drzwiami lokalu
Czekałaś na niego około pięciu minut i chciałaś już wracac do domu, kiedy zatrzymał Cię nieznajomy mężczyzna.
- Co tu się stało? Mnie, o wielmożna pani, możesz powiedziec wszystko- uśmiechnął się głupkowato.
- Po prostu jakaś kobieta podeszła, zaczęła mówic do mojego chłopaka, że z nimi koniec, a później wyszedł żeby to wyjaśnic i do tej pory nie wrócił.
- Nie możesz się tym przejmowac [ Twoje Imię ] - nagle rozerwał on swoją koszulę i spodnie pod którymi miał strój amora. Na twojej twarzy mimo sytuacji zagościł szeroki uśmiech.
'It's like everlasting love' – zaczął śpiewac i tańczyc, a ty już nie wiedziałaś czy płaczesz ze smutku czy śmiechu. Po chwili dołączyli ludzie zebrani w restauracji. Zaczęli klaskac oraz grac na różnych instrumentach, które w niewyjaśniony sposób znalazły się w ich rękach. Gdy piosenka dobiegała końca mężczyzna powiedział:
- Chodź ze mną.
Nie wiedziałąś czego się spodziewac, ale poszłaś za nim. To co zobaczyłaś wychodząc z budynku przeszło twoje najśmielsze oczekiwania. Dookoła było pełno tancerzy i śpiewających ludzi, głośna muzyka i konfetti. Porozwieszane były również balony i lampiony. Na horyzoncie widniała wielka fontanna podświetlona fioletowymi światłami. Przed nogami rozwinięto czerwony dywan, po którym zaczęłaś iśc wraz z artystami. Rozglądałaś się na boki. Wszędzie było tak kolorowo i radośnie. W pewnym momencie stanęliście w miejscu, a z naprzeciwka ruszyła karoca niczym z bajki o kopciuszku. Gdy była już blisko ciebie wyszedł z niej Zayn. Nie miałaś pojęcia co On wykombinował. Był coraz bliżej i patrzył Ci głęboko w oczy. W końcu stanął i zaczął mówic do mikrofonu:
- Wszystko to co widzisz jest tylko dla Ciebie. Chcę, żebyś wiedziała, że jesteś dla mnie najważniejsza. Od kiedy tylko Cię spotkałem czekałem na ten dzień.
Nagle chłopak uklęknął i wyjął czerwone pudełeczko.
- Kocham Cię i pragnę spędzic resztę mojego życia właśnie z Tobą. [ Twoje Imię i Nazwisko ], wyjdziesz za mnie?
Ty nie wiedziałaś co robic. Powiedziałaś jedynie przez łzy 'Tak' i pocałowałaś go.
- Kocham Cię wariacie- powiedziałaś i po chwili znów złączyliście się w pocałunku, który nie trwał długo, gdyż Zayn oderwał się od Ciebie i zaczął mówic:
- Zgodziła się! Więc teraz czas na kolejne pytanie. Chcesz wyjśc za mnie właśnie teraz?
- Co ?
- Weźmy ślub teraz i tu na oczach zebranych ludzi i …
Z karocy niespodziewanie wybiegły twoje najlepsze przyjaciółki w pięknych różowych sukienkach balowych. Przytulały Cię i namawiały, abyś się zgodziła. Z moich oczu ciągle leciały łzy.
W pewnym momencie podbiegły do Ciebie młode kobiety i zaczęły ubierac Cię w suknie ślubną. Zapinały welon oraz robiły porządek z włosami. W tym samym czasie mój narzeczony zaczął tańczyc jakiś dziki taniec. Nie mogłaś przestac się śmiac . Wyglądał tak idealnie.
Kiedy byłaś już gotowa Zayn podszedł do Ciebie, złapaliście się za ręce i szliście w stronę ołtarza.
- Co ty robisz ? - spytałaś
- Wyprawiam Ci największy ślub jaki tylko mogłaś sobie wymarzyc.
- A co z moimi rodzicami ?
- Są tam – wskazał palcem na całą twoją rodzinę.
Czułaś się wtedy jak najważniejsza dziewczyna na całym świecie. Oczy wszystkich zwrócone były właśnie na was. Każdy się bawił i w różny sposób urozmaicał to wydarzenie. Oszołomiona doszłaś do ołtarza.
- Zebraliśmy się tutaj, aby połączyc tych dwoje ludzi związkiem małżeńskim. Dlatego zacznijmy od razu. Czy ty Zayn'ie Malik bierzesz sobie tę kobietę za żonę ?
- Tak. - mówiąc to patrzył Ci głęboko w oczy. Widziałaś w nich radośc, miłośc i pożądanie.
- A czy ty [ Twoje Imię i Nazwisko ] bierzesz tego oto mężczyznę za męża?
- Tak.
Następnie przyrzekaliście sobie miłośc, wiernośc i uczciwośc małżeńską. Jednak ty nie byłaś przejęta słowami, jak faktem, że wreszcie będziemy razem. Osoba którą kocham już całkowicie będzie moja.
- Możesz pocałowac pannę młodą.
Wtedy złączyliśmy się w pocałunku. Był namiętny i prawdziwy- tak jak za pierwszym razem.
Gdy odłączyliście się od siebie podeszła do was rodzina i gratulowała wam. Następnie wzięłaś mikrofon do ręki i zaczęłaś mówic:
- Będąc w tym miejscu chciałam podziękowac wszystkim, którzy wzięli udział w zorganizowaniu tego wydarzenia. Jestem wam bardzo wdzięczna za to, że tak uświetniliście najpiękniejszy dzień w moim życiu. Zayn, tobie chcę podziękowac, że spełniłeś moje marzenia i pragnę powiedziec jak bardzo jestem w tej chwili szczęśliwa i to tylko dzięki Tobie. Kocham Cię.
- Ja Ciebie też – powiedział – a kolejną niespodzianką jest to, że wszyscy mogą to zobaczyc, gdyż jesteśmy w telewizji.
Ty już nie wiedziałaś co powiedziec, więc tylko pocałowałaś swojego męża.
- Teraz czas na zabawę !- krzyknął ktoś za nami. I tak zaczęła się długa noc.
To całe wydarzenie było niesamowite. Mieliście piękny tort, a równo o północy w niebo puszczono masę balonów oraz czerwonych lampionów. Było to najlepsze co Cię w życiu spotkało.



14 komentarzy:

  1. Szczerze? Szalony imagin! Ale jest super! Więcej takich... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeśli mój facet zrobiłby coś takiego, to chyba zeszłabym na zawał.
    ale imagin świetny!

    OdpowiedzUsuń
  3. genialny ! boże ... hahah , świetny naprawdę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super blog. :D Wygląd cudny.

    Tym czasem zapraszam na moje opowiadanie o Amy Woodley, dziewczynie z pasją oraz Liamie Paynie:
    http://now-i-can-breathe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę przestać się śmiać! Taki fajny był. Inny ale w pozytywnym sensie. A na końcu powinno być "i w tedy się obudziłam". :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Też oglądałam ten filmik :)
    Świetny imagin

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny! :)

    Zapraszam, właśnie powstaję nowe opowiadanie o 1D:
    http://i-still-feel-it-every-time-1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. PODAŁ BY KTOŚ LINK DO TEGO FILMIKU?
    Imagin Genialny!
    Zapraszam do mnie: ellandoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oto on: http://www.youtube.com/watch?v=eJWlavnM6b0
      :)

      Usuń
  9. Imagin świetny!! Dawno nie czytałam takiego pozytywnego opowiadania. Bardzo mi się podoba! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale Zajebisty ! ^^
    Taki inny niż wszystkie, podoba mi się ; DD

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny. moge prosic wszystkie autorki o wiecej o Zaynie ? bo jest ich ostatnio bardzo malo. ;c

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie no, to było magiczne :-D Jeszcze nigdy nie komentowałam żadnego imagina, chociaż z Zayn'em czytałam wszystkie. Ale teraz po prostu musiałam. Boskie! :-D

    OdpowiedzUsuń
  13. To jest na podstawie filmiku pt. najpiękniejsze zaręczyny czy coś w tym stylu xd Fajny imagin xd

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy dodany komentarz.
Nawet nie wiecie jak bardzo one nas motywują i ile frajdy nam sprawiacie, zostawiając po sobie jakiś ślad!
Czytamy wszystkie komentarze, za wszystkie dziękujemy<3