wtorek, 14 sierpnia 2012

One Hundred Fourty - Five

W tym imaginie nie chciałam zrobić z Zayn'a mordercy . Uprzedzam też , że mogą pojawić się przekleństwa. + imagin psychopatyczny.
__________
Po twojej twarzy po kolei spływały łzy. Z hukiem uderzały o wykafelkowaną podłogę. Przywarta do ściany krzyczałaś i starałaś się wyrwać z silnych męskich ramion , których dłonie próbowały Cię zabić.
- ZAYN PUSZCZAJ MNIE ! AAA ! - krzyczałaś co sił miałaś w płucach. Zaczynało brakować Ci oddechu od niepowstrzymanego płaczu.
- Teraz pożałujesz swoich czynów kochana... - powiedział głosem mordercy ukazując Ci kawałek metalu. Zabłysł w świetle niedopalonych lamp a straszny uśmiech Zayn'a przypominał Ci mordercę z najgoryszch Horrorów. Wziął twoją prawą rękę i żyletką przejechał Ci po nadgarstku pisząc Zayn Forever. Krzyknęłaś i upadłaś na ziemię wpadając w kałużę swojej własnej krwi. - Zdradziłaś mnie... Jesteś po prostu zimną suką ! - wykrzyczał ci w twarz ocierając łzy z policzków.
- Zayn... Ty nie rozumiesz... - szeptałaś przez łzy. - Wiesz kto to był... On mnie do tego wciągnął... - kończyłaś.
- Jak mam nie wiedzieć kto to był. NIALL. Też go załatwię... Mój najlepszy przyjaciel z miłością mojego życia... zniszczył nas ! - krzyknął zadając Ci kolejną dziarę na ręce . Teraz wszystko zrozumiałaś. To , że go zraniłaś i to , że to on kochał cię nad życie.
- Zayn... Odpuść sobie... Zostaw mnie... - szeptałaś.
- Nigdy. - powiedział bez głośnie przykładając żyletkę do twojej krtani. Przejechał nią i nic. Nic a nic. Żadnego bólu. Po prostu nic.
- KURWA MAĆ STĘPIŁA SIĘ ! - krzyknął i podniósł się z ziemi. - Ale nie martw się kochanie... Od mojej ostatniej wizyty tutaj mieszka z tobą jeszcze jedna koleżanka. - dodał podchodząc do szuflady wyjął z niej nóż. Duży , ostry nóż. Przyłożył ostrą koleżankę do twojej szyi. I jednym zwartym ruchem odciął Ci głowę odbierając Ci życie. Za pomocą piły łańcuchowej odciął Ci kończyny. Jednym szybkim ruchem rozciął brzuch na pół i zobaczył to. Nienarodzone dziecko. Wziął je do swoich brudnych ze krwi rąk. Obejrzał je dokładnie o odciął pępowinę zakrwionym nożem. Położył dziecko do wanny i zaczął wyjadać Ci trzewia. Przeżuwał twoją wątrobę dokładnie. Potem wyrwał płuca i rzucił je na dziecko. Wziął twoją głowę do ręki oglądając ją dokładnie. Miał już przygotowany słoik. Włożył ją tam i wziął pod rękę. Usłyszał , że ktoś wchodzi do domu. ' Policja ' Pomyślał. Otworzył okno i wyskoczył przed nie biegnąc jak najdalej. Wbiegł do swojego mieszkania. Zostawił tam Ciebie a sam uciekł jak najdalej. Zostałaś sama... i tylko sama a owoc twojej miłości zniknął.
- O MÓJ BOŻE ! - krzyknęłaś i podniosłaś się z łóżka. Obejrzałaś się po pokoju. Obok Ciebie leżał Zayn. Zaczęłaś obmacywać Siebie czy wszystkie części ciała są tam gdzie powinny. Złapałaś się za brzuch. Jednak to był tylko zły sen.
- Kochanie co się stało. - popatrzył na Ciebie śpiącym wzrokiem.
- ZAYN KOCHAM CIEBIE I TYLKO CIEBIE ! - wykrzyczałaś i pocałowałaś go w usta. - I BĘDZIESZ OJCEM I PROSZĘ NIE ZABIJAJ MNIE ANI NIALLA. - dokończyłaś. Chłopak zaśmiał się.
- To tylko zły sen kochanie... - powiedział całując Cię w czoło. - Wszystko będzie dobrze a tatuś Zayn zajmie się dzidziusiem jak najlepiej.

25 komentarzy:

  1. Szczerze w całym necie jeszcze czegoś takiego jeszcze nie cztałam... ale podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyżby inspiracją był utwór Słonia - Love Forever ???
    Uwielbiam tą piosnkę ! A imagin jest świetny :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tym samym pomyślałam! xd

      Usuń
    2. Mogę powiedzieć , że raz gdzieś usłyszałam ten utwór i jakoś przeniosło się w imagin :D

      Usuń
  3. JPDL! DZIEWCZYNO CZY TY CHCESZ MNIE PRZYPRAWIĆ O ZAWAŁ!? ;o
    IMAGIN ZJEBISTY, ALE NA POCZĄTKU MYŚLAŁAM ŻE ZEMDLEJE! ;3
    JA.. NIGDY WIĘCEJ MNIE NIE STRASZ! HAHAHAHA.. < 69

    OdpowiedzUsuń
  4. Masakra. ! Jaki Boski imagin . Chcę następnee. !!! <3.

    OdpowiedzUsuń
  5. O Mój kochany Boże...
    co ja przeżyłam... jeszcze w życiu czegoś takiego nie czytałam.
    Dziewczyno jesteś wspaniała !
    Zapraszam:
    http://itsyou-hope.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha nie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O co chodzi ? :) Nie podoba się ?
      Lucy and Lucy

      Usuń
  7. nie zasnę przez ciebie :p
    ale i tak świetny xxx

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny. Zaskoczyłaś mnie dziewczyno. Podoba mi się. Niezły. Myślałam ,że to realność a to sen/. Ufff.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zajebiste i hahah i mam pytanie czy przed czytaniem tego imaginu słuchałaś piosenki Słoń-Love forever

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koleżanka puszczała na dworze więc coś tam jeszcze utkwiło mi w głowie a najbardziej moment przy którym chciało mi się wymiotować czyli o wyjadaniu wnętrzności ;D

      Usuń
  10. Omg :D
    Jaki szok na początku :o
    a potem jak napisałaś że "wyjadał Ci trzewia" bleee :D
    Ale nie no, psychopaci zawsze spoko. :)
    Udany imagin xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja reakcja. WOW, serio, jedynie to mi przyszlo do glowy.... A akcja z narzadami i konczynami, przypomina mi tekst piosenki Slonia- Love Forever <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Taa...zgadzam się ze wszystkimi dziewczynami.
    O.O
    Ludzie, piszcie takich więcej ;P Proooosz....;)
    Pod koniec to mi się normalnie ...eghm...xdd
    Nie wiem dlaczego ale przy początku te ,,Zayn Forever" nawet mnie wzruszyło...powtórzę jeszcze raz : Nie wiem dlaczego ;D - W końcu żyletką -,-
    Zapraszam na imaginy i opowiadanie :
    http://imaginy-o-one-direction-a.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. uuuu . mocne dobre . I like it . :D haha mi też się chciało rzygać jak słuchałam piosenki słonia-love forever . ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Z tych drastycznych i morderczych scen się śmiałam i gadałam cały czas ,, o fuu ! " XDDDD
    Oryginalny, fajny pomysł na imagin'a, czegoś takiego jeszcze nie czytałam.
    Czekam na następny.
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  15. Oryginalne , ale fajne ! :DDD Wiecej takich ! XD

    OdpowiedzUsuń
  16. Ktoś się nasłuchał "Love Forever" co ? Heeheh fajne ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. musimy założyć blokadę. dużo osób zwyczajnie kopiuję. przed chwilą przeczytałam na fb taki sam imagin. kopiowanie :///

    OdpowiedzUsuń
  18. Haha ZAYN KOCHAM CIEBIE I TYLKO CIEBIE I BEDZIESZ OJCEM I PROSZE NIE ZABIJAJ MNIE ANI NIALLA xD

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy dodany komentarz.
Nawet nie wiecie jak bardzo one nas motywują i ile frajdy nam sprawiacie, zostawiając po sobie jakiś ślad!
Czytamy wszystkie komentarze, za wszystkie dziękujemy<3