piątek, 10 sierpnia 2012

One Hundred Thirty- Four part 3

 Part 3- poprzednia - tu

Siedzieli w salonie i oglądali telewizję.
- Ooo idą zakochańce ! - rzucił Niall
-Cześć wszystkim, wiecie co ?! Współczuję Wam, że będziecie musieli widywać mnie non stop.
Bo wprowadzam się do Was .
Liam: O to świetnie, no co ty, czuj się jak u siebie.
Zayn musiał jechać do miasta.
Harrego od samego rana nie widziałaś na dole. Więc poszłaś do niego porozmawiać.
-Cześć Haroldzie ; ) Czemu Cię nie ma z nami na dole ?
-A no, wiesz jak to jest. - powiedział tajemniczo
- Źle się czujesz czy co ? dopytywałaś
-Mogę Ci coś powiedzieć ? zapytał nieśmiało
-No pewnie, możesz mi powiedzieć wszystko.
-Wczorajszego wieczora bałem zrobić się pierwszy krok , spodobałaś mi się, pragnąłem Cię. Ale teraz już i tak nic, jesteś z Zaynem i cieszę się z Twojego szczęścia.
-Oh Harry, tak mi przykro, zostańmy przyjaciółmi .
- Ta.. jasne
- No rozchmurz się, szturchnęłaś Go z " bara "
- Na Jego twarzy pojawił się uśmiech, przytuliłaś się do Niego i razem  z nim zeszłaś na dół .
Wszyscy razem szykowaliście śniadanie, wyczekiwałaś Zayna. Miał wrócić po godzinie, a minęły już cztery.
Jego telefon nie odpowiadał. Złe myśli chodziły Ci po głowie. Odchodziłaś od zmysłów,  nagle ktoś zadzwonił dzwonkiem. Wyleciałaś jak szalona, to był Zayn, cały zmoczony
- Zyan ?! Ja tu odchodziłam od zmysłów, gdzieś ty był ? Czemu jesteś taki mokry
-Kochanie, auto mi się zepsuło, musiałem wracać na piechotę .
- No ale ja do Ciebie dzwoniłam
-No właśnie, i w tym rzecz, że wyprałem swój telefon .
Odetchnęłaś z ulgą, rzuciłaś mu się na szyję. I oboje się śmialiście.

Mam nadzieję, że się podoba ; )
Wybaczcie, jeszcze nie mam tego doświadczenia w imaginach.

4 komentarze:

  1. będzie kolejna część pliska ;) ps cudowny naprawdę <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę napisz jeszcze ciąg dalszy :-) Kocham tego imagina, jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawiej by sie zrobilo,jakby Zyan ja zdradzal.... Tak dla.... podkrcenia akcjii. Ale to tylko sugestian ktora mozna igorowac~ CatWoman

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy dodany komentarz.
Nawet nie wiecie jak bardzo one nas motywują i ile frajdy nam sprawiacie, zostawiając po sobie jakiś ślad!
Czytamy wszystkie komentarze, za wszystkie dziękujemy<3