poniedziałek, 20 sierpnia 2012

One Hundred Thirty - Three

Byłaś z Zaynem już od roku. Tworzyliście zgraną parę. Wszędzie byliście razem. Razem z chłopakami udaliście się na urlop po owocnej trasie koncertowej.Wczasy mijały w należyty sposób.Staraliście się je jak najbardziej wykorzystać. Pewnego wieczora ujrzałaś Zayna z papierosem w ustach. Lekko się zdziwiłaś, bo jeszcze niedawno mówił, że to najgorsza rzecz jaka może być. Od wakacji na Majorce minęły trzy miesiące.
Trzy miesiące odkąd Zayn nałogowo pali. Zauważasz, że z dnia na dzień Jego cera robi się szorstka i chropowata. Pojawiają się także zmiany w Jego głosie.  Nie może z taką precyzją jak kiedyś wyciągnąć wyższych dźwięków. Marniał i nikt nie potrafił temu zaradzić. Nawet Ty.
Zapisałaś go na spotkania z terapeutą, ale na marne. Uciekał, unikał i nie współpracował. 
Wszystko działo się za szybko. O wiele za szybko. Podczas próby zasłabł i trafił do szpitala. 
Jego serce nie nadążało . O godzinie 19:36 odnotowano zgon. 
Kilka razy próbowałaś popełnić samobójstwo. Ale dziwnym trafem coś się nie udawało. Albo żyletka była tępa, albo nóż wyślizgiwał Ci się z dłoni. Tak jakby KTOŚ nad Tobą czuwał. Cały czas byłaś na środkach. Chłopcy nie tracili Cię z oczu. Nie widziałaś sensu dalszego życia, totalny brak potrzeby egzystencji bycia.
Dwa dni po pogrzebie dopiero zmrużyłaś oczy. Mimo złego stanu psychicznego miałaś dobry sen. Śniła Ci się roześmiana twarz Zayna.Każdy detal widziałaś dokładnie. Biel Jego zębów, czarne duże oczy i alabastrowa zdrowa cera. Następnego dnia rankiem poszłaś na cmentarz. Usiadłaś na ławeczce i myślałaś na głos. 
- Co ja teraz bez Ciebie zrobię ? Wiedz, że zachowałeś się jak pieprzony egoista.Zayn. Tak Cię kocham, taki mi brakuje Twojego dotyku,Twojego pocałunku po którym jeszcze bardziej się w Tobie zakochiwałam.Pozwól mi odejść, prędzej czy później i tak odejdę. Położyłaś się na płycie nagrobka.Zapadł już zmrok. Widziałaś migające światło latarki. To był Harry. Wiedział gdzie Cię szukać. Zaraz po Zaynie najbliższa Ci osoba.To w końcu On przyczynił się do powstania Waszego związku. Zebrał Cię z płyty i posadził na ławce.
-[T.i] chodź już do domu, późno już,przyjdę tu razem z Tobą jutro.
-Ale, Harry. Ja nie mogę, nie chcę Go opuszczać.
-[T.i]Ty się z nim nie rozstajesz ... On cały czas jest przy Tobie.Jeśli tylko pozwolisz sobie to zrozumieć.On dalej jest przy Tobie, a jeśli o Nim będziesz pamiętać to nawet w Tobie.Chciałby abyś była szczęśliwa, jestem pewien, że jest odpowiedzialny za każdy Twój uśmiech.Dobrze wiesz, że Jego opatrzność czuwa nad Tobą.A poza tym jeszcze masz nas. Nie zapomnij 
***
Minął rok .Dobrze wiesz, że dziura pozostawiona po Zaynie nigdy się nie zagoi, powoli wracasz do życia.Chłopcy nalegają abyś sobie kogoś znalazła.Doskonale wiesz, że drugiego takiego jak Zayn już nie znajdziesz, ale postanowiłaś spróbować., bo Zayn zawsze pragnął Twego szczęścia.
A więc poznałaś fajnego chłopaka. Zaprosił Cię na spacer po tygodniu znajomości. Oboje chcieliście się więcej o sobie dowiedzieć.
David : Jak masz na drugie imię ? 
Ty : [Tw.II. i ] a Ty ?
On : Zayn - otworzyłaś szerzej usta a oczy momentalnie zalały się łzami
David : [T.i] Co jest ? Powiedziałem coś nie tak ? 
W tym momencie przypomniały Ci się wszystkie chwile spędzone z Zaynem. Wzięłaś się jednak w garść. Zacisnęłaś zęby i powiedziałaś. 
Ty : Nie, nie David, wszystko w porządku, wiesz jakie są te baby, zmienne jak kwietniowa pogoda - chciałaś zataić, tak na prawdę w głębi siebie wrzeszczałaś. 
Spotykaliście się jednak dłużej. David sprawił, że na Twojej twarzy pojawił się uśmiech.Odważyłaś się i podczas spaceru chwyciłaś Go dyskretnie za rękę a On pocałował czule w usta. I powiedział .
- Zayn był by z Ciebie dumny ...
Zaraz zaraz pomyślałaś, nie wspominałaś mu ani słowa o  Zaynie.To skąd nagle wyskakuje z takim tekstem ?
Odsunęłaś się od Niego i po kolei  zaczęłaś interpretować słowa Harrego.
" Jeśli będziesz szczęśliwa zawsze będzie przy Tobie, tylko uwierz ..."
Po chwili przemówiłaś. I popatrzyłaś mu głęboko w oczy. 
Ty : Zayn ? Powiedziałeś Zayn ? 
David : Harry dobrze Ci mówił, że zawsze będę przy Tobie. Bądź szczęśliwa z Davidem. To dobry chłopak.A teraz podejdź i pocałuj Go jeszcze raz. 
Mimo iż całowałaś Davida, wiedziałaś, że tak na prawdę to Zayn. Zawsze przebywając z Davidem byłaś z Zaynem. 
Ty : Zayn ! Nie opuszczaj mnie
David : Nie bój, się. Już nigdy tego nie zrobię. 
***
David i Ty jesteście bardzo szczęśliwi. A tak na prawdę to Ty i Zayn w ciele Davida. Dalej nie pojmujesz jak to wszystko się stało, ale przynajmniej masz świadomość, że masz Zayna przy sobie nie tylko duchem . 
A więc ?
Dalej wierzycie, że śmierć rozdziela ludzi ?



Ufff, nawet podczas wyjazdu myślałam o imaginowaniu :D 
A więc, już jestem ; ) 
Mrs. Styles : )

11 komentarzy:

  1. Ja.....Normalnie u mnie nastąpił ZGON NA MIEJSCU, gdy to przeczytałam! Kocham cię za te imaginy!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja..ja..rycze..napreawde...ryczałam tylko na 2 imaginach na tym i na iym twoim też o śmierci..Jesteś tutaj najlepsz! pisz więcej takich imaginów bo są świetne :) Sory ze napisałam ze uwielbiam takie imaginy ale one są takie piękne..a twoje szczególnie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo Dziękuję Alice : ) Nawet nie wiesz jak Wasze wypowiedzi mnie motywują. Nawet te negatywy kierowane w moją stronę mile odbieram, bo przez te uwagi moje imaginy będą jeszcze lepsze ; ) Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Poryczałam się przez Ciebie ! Ty jesteś świetna ! Ten imagin to CUDO. Kocham Cię za to. <3 ; -* : D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyno Ty jesteś cudowna! Piszesz tak niesamowicie że aż słów brak. Każdy twój imagin jest na meega wysokim poziomie a ten tylko mnie w tym upewnił. Świetnie dobierasz słowa. Zazdroszczę talentu <3

    Justyna :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i cieszę się, że śledzicie moje posty ;)
      Pozdrawiam cieplutko :**

      Usuń
  6. O je ju, na żadnym się tak nie popłakałam jak na tym. Uwielbiam twoje imaginy masz wielki talent i oby tak dalej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz poplakalm sie przy Imaginie ! ♥ To jest piekne cudowne wspanialeeeee !!!!!!!!!!!! ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy dodany komentarz.
Nawet nie wiecie jak bardzo one nas motywują i ile frajdy nam sprawiacie, zostawiając po sobie jakiś ślad!
Czytamy wszystkie komentarze, za wszystkie dziękujemy<3