czwartek, 9 sierpnia 2012

One Hundred Twenty-Seven

Dni, tygodnie, a nawet miesiące mijają tak samo. Ty siedzisz sama w domu, a twój chłopak Louis- cały czas jest gdzieś w trasie koncertowej. To dzisiaj miał kolejny raz wyjechać po dwóch dniach wolnego. Widywaliście się tak rzadko, jednak ty go rozumiałaś. Kochałaś oglądać go, gdy był szczęśliwy śpiewając, tańcząc czy rozdając autografy. Nigdy nie miałaś serca, zrobić mu awantury o to, że nie macie chwili dla siebie, bo co chwila na mieście podchodziły do was fanki, albo ukryci paparazzi którzy za wszelką cenę, chcieli zrobić wam zdjęcie i napisać kolejną głupią plotkę. Uwielbiałaś patrzeć na niego, gdy spał. Leżałaś właśnie obok niego w łóżku i spoglądałaś, jak słodko spał. Jak zawsze na jego buźce, gościł uśmiech, za który oddałabyś dosłownie wszystko. Delikatnie pogładziłaś go ręką po policzku i pocałowałaś w czubek nosa. Wiedząc, że już nie zaśniesz, zeszłaś na dół i zaczęłaś przygotowywać pyszne śniadanie dla twojego chłopaka w postaci tostów. Po paru minutach, gdy kończyłaś przygotowywać śniadanie, poczułaś jego ręce na talii. Uśmiechnęłaś się pod nosem i przekręciłaś tak, aby spoglądać mu w oczy.

-Dzień dobry księżniczko.- Szepnął, spoglądając Ci w oczy i dając malutkiego całusa w usta. Uśmiechnęłaś się i delikatnie w niego wtuliłaś. Po chwili jednak usiedliście mając zamiar zjeść śniadanie. W radiu leciała akurat twoja ulubiona piosenka, uśmiechnęłaś się szeroko słysząc ją.  Louis widząc twój uśmiech, sam się uśmiechnął. Czułaś, że coś kombinuje, ale nie wiedziałaś co.  Po zjedzonym posiłku, udaliście się do salonu, gdzie usiedliście na kanapie i zaczęliście się przytulać oraz całować. Do odlotu jego samolotu zostały trzy godziny, więc chciałaś spędzić z nim jak najwięcej czasu[…].
Za parę minut miał odchodzić odprawą, jednak miał on dla Ciebie niespodziankę.
-[T.I.] chcę coś dla Ciebie zrobić.- Spojrzał Ci w oczy, a ty posłałaś mu pytające spojrzenie. Chłopak zaczął śpiewać Ci twoją ulubioną piosenkę, która leciała dzisiaj rano w radiu <klik przesłuchaj piosenkę całą, czytając tłumaczenie, bo inaczej imagin straci swój sens>
Słysząc to, rozpłakałaś się i wtuliłaś w niego.
- Kocham Cię Louis, nie zapominaj o tym.- Szepnęłaś do siebie, gdy już odchodził. On jedynie odwrócił się i pomachał ci, przesłał ostatniego całusa i zniknął za jednymi z drzwi. Teraz wiedziałaś, że chcesz spędzić z nim resztę życia, że to on jest tym jedynym[…].

Minęły trzy miesiące, dzisiaj wracał z kolejnej trasy koncertowej. Jak zawsze wyszłaś po niego na lotnisko. Ubrana w letnią sukienkę w kwiaty, czekałaś na swojego chłopaka, aż w końcu się pojawił. Widząc jego łza zakręciła Ci się w oku, on czym prędzej do Ciebie podbiegł i chwycił cię w objęcia, okręcając się z Tobą dookoła.
-Już zawsze będziemy razem, [t.i].- Szepnął Ci do ucha, po czym oboje rozpłakaliście się ze szczęścia.




Jakiś taki sobie. Nie bardzo mi się podoba. Wybaczcie, że taki krótki, ale nic innego nie byłam w stanie napisać. Brak weny, a w dodatku, niedawno co wróciłam z kolejnych nie planowanych wakacji ;) Mam nadzieję, że niedługo ukaże się kolejny imagin, mojego autorstwa, bo ostatnio coś cienko mi idzie ;)

10 komentarzy:

  1. Cudowny! <3
    Popłakałam się przy piosence! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi się podoba <3
    Ale jak czytałam słowa tej piosenki to myślałam że Lou 'ze mną' zrywa ;)
    Kocham ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. mi się tam podobał, wzruszający, tylko trzeba piosenkę przesłuchać całą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny imagin <33
    Zapraszam do mnie :
    http://imaginy-o-one-direction-a.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. jakże zajebisty ten imagin jest xDD
    xx

    OdpowiedzUsuń
  6. brak mi słów ;) / Żaneta

    OdpowiedzUsuń
  7. http://imaginy-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam na 5 rozdział -> http://lifeisacontinuousgame.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. jej, imagin wyszedł świetny, nie wiem co ty masz do niego :)
    jeszcze ta piosenka <3 cudowna jest :)
    czekam na nowe imaginy a ja zapraszam do siebie c:
    http://one-thing-one-band-one-direction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięęęęęęęęękne to:3333333 płakałam po prostu :3333 zajebisty *_*

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy dodany komentarz.
Nawet nie wiecie jak bardzo one nas motywują i ile frajdy nam sprawiacie, zostawiając po sobie jakiś ślad!
Czytamy wszystkie komentarze, za wszystkie dziękujemy<3