czwartek, 27 września 2012

Two Hundred - Six

 Hejka : ) Witam serdecznie. Przepraszam, że ostatnio chicho-sza z mojej strony, ale SZKOŁA. Chyba nie muszę się dalej tłumaczyć ?  :D W wolnych chwilach tworzę opowiadanie. Przed Wami próbka. Pisać dalej ? : ))

Typowa siedemnastolatka. Długie zgrabne nogi, smukła wydłużona sylwetka na pozór zwyczajna. Gęste bujne włosy o imponującym odcieniu kawy i kakao razem wzięte. Żyjąca w świecie marzeń na odległej planecie swojego alterego. Bystro patrząca na rzeczywistość przez swoje o głębokich, czarnych tęczówkach oczy. Szalona, mająca typowe zagrania zwane inaczej odpałami. Tak, jestem Rossalie Hamilton. I podzielę się z Wami moją niebanalną histroią...
Szkoła i szara rzeczywistość, nic niewykraczającego poza standardy, a powinno. Dzień jak co dzień. Kolejne złudzenie, może to był uśmiech, drugi już w tym tygodniu, albo poraziło go słońce ? Jednak wolałabym wariant nr. 1. Harry Styles, bo tak zwał się obiekt moich westchnień nigdy by na mnie nie spojrzał, nie oszukujmy się. Najpopularniejszy chłopak w szkole,  najprzystojniejszy, najbardziej wysportowany, członek One Direction i mogłabym tak wymieniać i wymieniać ... Ale po co marnować limit znaków skoro mogę zrobić to wieczorem, na mojej planecie. Ohhh. On faktycznie się uśmiechnął, nawet ukazał te swoje dołeczki.
- Eeeeej.. Rossalie żyj ... - szturchnęła mnie Saidy
- Ehhheem, żyję
- Znowu byłaś myślami z Harrym ? 
- Co mi pozostaje Say ?!
Tak, dzisiaj po raz pierwszy odpłynęłam, ciekawe ile razy jeszcze mi się to zdarzy. O Boże, popatrzył się na mnie. Co mam zrobić ? Uśmiechnąć się czy co ? Nie, nie, wyjdzie, że się szczerzę.Ręce m powoli zaczęły się trząść.
- Heej Rossalie - yyyy zaraz zaraz.Stop. Harry Styles powiedział mi cześć ?
- Wow znasz moje imię, cześć Harry - posłałam mu nieśmiały uśmiech
- Robisz coś dziś wieczorem ?
- Nie mam nic w planach 
- No widzisz już masz - poklepał mnie po ramieniu.
- Ale my się w ogóle nie znamy ... 
- I oto powód naszego spotkania. Do zobaczenia. Hyde Park,  fontanna.Osiemnasta.
Chryste, nie wiem co mam o tym myśleć, poszedł sobie i zostawił mnie z tym. Ogłaszam swój zgon.
- Ross ! Rooos ! - podbiegła do mnie Saidy, przyjaciółka, która jako jedyna wiedziała o moich fantazjach.
- Co Harry chciał od Ciebie ?
- Nooo , poprosił mnie o spotkanie - Say opadła szczęka.
- Zejdź z planety, mi możesz mówić fakty.
- No serio Ci mówię, osiemnasta Hyde Park
Sama wiem jak się czyje Say, sama sobie nie wieżę. Dzień w szkole minął szybko. Dzisiaj tylko raz ktoś na mnie wpadł i tylko raz moje książki wylądowały na ziemi. W co się ubrać ? Jak wyglądać ? W jakim charakterze to spotkanie ? mógł chociaż jaśniej powiedzieć. Postanowiłam pójść w codziennym stroju. Jeansowe legginsy, biała bokserka, na nogach granatowe Vansy , czubek głowy stanowił wysoki kok przepasany bandanką.No to w drogę Mniej więcej w połowie drogi moje przemyślenia przerwał SMS.
- Gdzie jesteś ? Harry xx. - Skąd on ma mój numer ?Wyskrobałam szybciutko, bo z nerwów nie mogłam sobie trafić nawet w nędzne "a" , ahh ta dotykowa "klawiatura". - Już dochodzę - po czym przyspieszyłam kroku......

To jak, chcecie się wcielić w rolę Rossalie Hamilton ?
- > jeśli plan się przyjmie otwieram swojego bloga, gdzie będę pisała to opowiadanie. A tutaj oczywiście dalej będę pisać.
BLOG Z KONTYNUACJĄ OPOWIADANIA ! klick


Mrs.Styles

12 komentarzy:

  1. no , no ciekawy poczatek . ;))
    mysle, ze bedziesz pisac? Masz juz nawet stala czytelniczke . ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny wstęp ;) czekam na więcej. chętnie odwiedzę Twojego bloga ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chcieć dalej! Noooooooooooooooooo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na kontynuacje. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak tak tak!!!!! I ty się jeszcze pytasz! xx

    OdpowiedzUsuń
  6. KOBIETO TY SIE JESZCZE PYTASZ??? jasne ze chce boskei :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem zaciekawiona twoim pomysłem. Jestem w pełni za utworzeniem bloga ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie no ja chcę dalszy ciąg! to jest genialne! zakładaj szybciutko bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. http://imagine-one-direction-24h.blogspot.com/ -> BLOG !

    OdpowiedzUsuń
  10. Mrs.Styles Koocham Cię!! Wielbię, wielbię<3

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy dodany komentarz.
Nawet nie wiecie jak bardzo one nas motywują i ile frajdy nam sprawiacie, zostawiając po sobie jakiś ślad!
Czytamy wszystkie komentarze, za wszystkie dziękujemy<3