sobota, 20 października 2012

Two Hundred Thirty - Seven


Znowu napiłam się krwi jakiegoś człowieka. Całe dnie przesiaduję na polach blisko jakiegoś cmentarza i wieżowców , które czasem mnie wkurzają. Wspięłam się na betonową bazę i usiadłam na jej wierzchołku mając na celu obejrzenie okolicy.
- Potrzebujemy nowej ofiary. - usłyszałam dobrze znany mi głos. Przyłożył wargi do mojego ucha i przygryzł je.
- Louis...Dobrze wiesz , że nie możemy tak robić przy nich. Jeszcze nas wezmą jako ofiary. I przecież ty nic do mnie nie czujesz. To jeden fakt. W prawdzie podałam Ci dwa fakty . - postarałam powiedzieć to na jednym wydechu lecz nie udało mi się to. 
- Tak. nic do Ciebie nie czuję. - powiedział bez uczuć. Tak jakby wszystkie z niego wypłynęły.
- E ! Szefie chodź no tu ! Mamy kogoś na oku ! - usłyszałam jak Oliver woła Louis'a. Podał mi rękę i wstałam.. Razem z nim podeszłam do Oliver'a.
- Kogo zaś widzisz ? - zapytał się.
- Widzisz o ... tamtego ? - wskazał palcem na blondyna siedzącego na przystanku autobusowym. Lou zrzedła mina. Postanowił , że to koniec naszego dzisiejszego spotkania i jak najszybciej nas opuścił. Pożegnałam się z każdym i pobiegłam za brunetem.
- Louis. Co się stało ? - zapytałam się podbiegając do niego. Usiadł na najbliższej ławce a ja przysiadłam się do niego. Chłopak podparł głowę na swoich dłoniach i nie odpowiedział mi.
- No powiedz. Przecież wiesz , że możesz mi zaufać. - powiedziałam pocieszając go. 
- Ten blondyn to mój przyjaciel a wy chcecie go zjeść. No po prostu świetnie ! - krzyknął i spojrzał na mnie sarkastycznie.
- LOUIS DO JASNEJ CHOLERY NIE RYCZ PO MNIE ! - powiedziałam mu krzycząc i wstałam z ławki. Kurde nie będzie po mnie jakiś ciul ryczał. Pobiegłam do domu jak najszybciej mogłam. Gdy weszłam do mojego pokoju od razu przebrałam się w piżamę i wskoczyłam do łóżka. Na drugi dzień ubrałam się na czarno. Do ręki włożyłam zapachowe kadzidełko i u nas tak zwaną klepsię. Klepsia to takie kółko , którym uderza się w osobę stojącą na przeciwko. Można wtedy ją kierować przez 2 godziny. Nie dłużej nie mniej. Opracował nam to Justin. Włożyłam wszystko do kieszeni wraz z telefonem i udałam się na spotkanie. Znowu musiałam wspinać się na wielki kawałek betonu. Gdy byłam już u szczytu ktoś złapał mnie za rękę Wychylił głowę a ja wisiałam zaczepiona o jego rękę jak jakiś kołek. Patrzył mi głęboko w oczy szukając w nich zrozumienia. Choć ja go nie rozumiałam. Przecież ma Amber najładniejszą dziewczynę w naszej sekcie . Uśmiechnął się i zaczął mówić.
- Masz piękne oczy. - zaśmiał się.
- Weź przestań i pomóż mi wejść. - jeszcze przez kilka minut patrzył mi w oczy póki nie zrobiłam tzw. flipa kika. Sama się śmieję kiedy ktoś przypomina mi tą nazwę. Polega on na tym , aby nogi przeszły po ścianie i przeciągnięciu trzymającego przeciwnika na drugą stronę. U mnie to znaczy , że na ziemię. Poleżał chwilę patrząc jak wychylam się nad nim tuż na bazie. Uśmiechnął się i wstał z mokrej trawy. Ja pobiegłam do Olivera , który znowu spoglądał przez teleskop na osiedle. Zobaczył go.
- Szefie. Namierzony. - krzyknął. Louis szybko zbiegł z bazy. Widziałam jak mknie do blondyna. Pobiegłam za nim . Oliver dziwnie się na nas patrzył.Wyjęłam z kieszeni klepsię. Rzuciłam ją o ziemię i roztrzaskała się. Wzruszyłam ramionami.
- ZDRAJCY ! ŁAPAĆ ICH. - krzyknął Oliver. Jak najszybciej uciekłam z betonowej bazy. Szybko dobiegłam do Louis'a i do jego przyjaciela.
- Uciekajmy. - wydyszałam. Złapałam Louis'a za rękę i pociągnęłam go.
- Louis ? Co się dzieje ? - wypytywał się blond koleś. Lou uronił łzę.
- LOUIS RUSZ SIĘ. - Krzyknęłam i pociągnęłam go mocniej. On złapał blondyna za rękę i pociągnął go. Ruszyliśmy i na ostatnią chwilę zdążyliśmy na autobus , który zatrzymuje się tuż pod moim blokiem. Po 10 minutach byliśmy w moim domu. Dokładnie go zamknęłam i zakeblowałam drzwi.
- Ups ? - zapytałam się i uśmiechnęłam się niemrawo.
- Musimy jak najszybciej uciekać z tego miasta. Najlepiej z tego województwa. Może nawet i z kraju. - Louis jeszcze raz sprawdził zamki.
- Ej ? O co tu chodzi ? - zapytał się blondyn.
- Na prawdę chcesz wiedzieć, Niall ? - zapytał się Louis. Blondyn pokiwał głową na tak. - No to posłuchaj. Kumplujemy się już od dobrych 12 lat. I ty świetnie o tym wiesz. Ale od pięciu lat coś przed tobą ukrywam. Jestem szefem , a w prawdzie byłem szefem jakieś powalonej sekty. Chcieli Ciebie. Chcieli wypić twoją krew i złożyć w ofierze. A ja postanowiłem cię chronić. I [T.I] tak samo. A ty teraz będziesz miał pretensje. Prawda ? - powiedział ciągle wpatrując się w niebieskie oczy Niall'a. Popłakał się. Wstał z fotela. I starał się opuścić dom. Jednak wprowadziłam go do pokoju mojego brata.
- Niall zrozum. On to zrobił , żeby Ci,ę chronić. On cię kocha jak brata. Chce aby nic Ci się nie stało. Zrozum go. - poklepałam go po ramieniu siadając przed nim na wielkim łóżku mojego brata.
- Mógł mi wcześniej powiedzieć. -  chłopak przytulił się do mnie. No niech ten Niall skończy płakać będę mieć całą mokrą koszulkę. Ale w sumie to było przyjemne.
- Opowiedz coś o sobie. - zaproponowałam. I tak zaczęły się dwie godziny mówienia o sobie. W sumie fajny chłopak. Przerwało nam głośne pukanie do drzwi wejściowych. Podeszłam do drzwi .
- Kto tam ? - zapytałam się głosem mojej mamy.
- Jest [T.I] ? - usłyszałam głos Oliver'a. Nie tylko nie oni.
- Jest na dworze. Mówiła , że idzie na noc do Octavii. - powiedziałam.
- Dobrze dziękuję Pani [ T.N ] - odszedł. Poczułam ulgę. Zmieniłam na nieznany. Louis podszedł do mnie i przytulił mnie. Na ucho wyszeptał. : Niall już śpi. 
Ty też powinieneś. - powiedziałam i odsunęłam się od niego. Stanęłam między obok drzwi Niall'a. Louis podszedł do mnie i przyłożył nóż do szyi. O CO MU DO JASNEJ CHODZI ?! Padłam na ziemię i zaczęłam piszczeć. On nagle schował nóż i schylił się do mnie.
- Jezu ! [ T.I ] Przepraszam. - pomógł mi wstać. - Zapomniałem , że już nim nie jestem.
- WYRZUĆ TO DO ŚMIECI I TO JUŻ ! ALBO NAJLEPIEJ PRZEZ OKNO ! - krzyknęłam. Podszedł do okna i wyrzucił broń. Usiadłam na kanapie. Louis usiadł obok mnie. Porozmawialiśmy chwilę. Nagle przysunął się do mnie. Pochylił się i chciał mnie pocałować. Udało mu się. Był to krótki , ale przyjemny pocałunek.
- Louis... - Niall przerwał romantyczną atmosferę. Wybiegł z pokoju. O co mu chodzi. Louis poszedł za nim. Podeszłam do ściany , która oddzielała pokój brata z salonem.
- LOUIS ZROZUM , ŻE SIĘ ZAKOCHAŁEM ! - usłyszałam i zaniemówiłam. Wyszłam na balkon [ mieszkałam na 10 piętrze ] Usiadłam na barierce i ostatnie co usłyszałam to : NIE ! ...
________
Tramtatratatam ! :D Imagin napisany tyle , że nie wiem jak dobrze . A wy jak uważacie ?

55 komentarzy:

  1. super!!!
    musisz napisać kolejną część.! xD

    OdpowiedzUsuń
  2. jedyne czego nie ogarniam, to czemu poprzedni imagin to 234, a ten od razu 238 ;d ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo pewnie pozostałe nr są zarezerwowane dla imaginów konkursowych, chociaż nie wiem.

      Usuń
  3. Napisz kolejny rozdział !!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. kolejną część proszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na początku trochę nie ogarniałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. lekko nie ogarniam xD ja mam bloga o wampirach ;p www.fantastic1d.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Attractive component to content. I just stumbled upon your blog and in accession capital to claim that I acquire in
    fact enjoyed account your blog posts. Any way I'll be subscribing in your feeds and even I achievement you access consistently rapidly.
    My page > Asunto Antalyassa

    OdpowiedzUsuń
  8. Great info. Lucky me I recently found your website by
    accident (stumbleupon). I have saved it for later!
    Here is my webpage :: Villa bodrum

    OdpowiedzUsuń
  9. Pretty! This has been an extremely wonderful article. Many thanks for providing these details.
    Here is my page : alanya real estate

    OdpowiedzUsuń
  10. Thanks for sharing your thoughts about homes in turkey.

    Regards
    Also visit my web blog ; Hus i Tyrkia

    OdpowiedzUsuń
  11. Hello terrific blog! Does running a blog similar to this
    take a large amount of work? I've no understanding of coding however I was hoping to start my own blog soon. Anyway, should you have any recommendations or techniques for new blog owners please share. I know this is off subject nevertheless I simply wanted to ask. Thank you!
    Also see my webpage :: Kjøpe leilighet i tyrkia

    OdpowiedzUsuń
  12. What's up, yes this post is actually nice and I have learned lot of things from it regarding blogging. thanks.
    Feel free to surf my page - Hus i Antalya

    OdpowiedzUsuń
  13. Very rapidly this web site will be famous amid all blogging
    people, due to it's pleasant posts
    Also see my web site - Feriehus Alanya

    OdpowiedzUsuń
  14. I believe everything said made a lot of sense.
    However, think about this, suppose you wrote a catchier post title?
    I ain't saying your content isn't solid, but what if you added a title that makes people desire more?
    I mean "Two Hundred Thirty - Seven" is kinda vanilla.
    You should look at Yahoo's front page and watch how they write news titles to grab viewers to click. You might try adding a video or a picture or two to get readers excited about everything've written.
    Just my opinion, it might make your posts a little livelier.
    My webpage :: Hause kaufen Antalya

    OdpowiedzUsuń
  15. You could definitely see your enthusiasm within the work you
    write. The sector hopes for more passionate writers like you who aren't afraid to mention how they believe. All the time follow your heart.
    my site - immobilienalanya.net

    OdpowiedzUsuń
  16. Hello There. I found your weblog using msn. This is a very well written article.

    I will make sure to bookmark it and come back to read more of your useful info.
    Thanks for the post. I'll definitely return.
    Feel free to visit my web site - Lägenheter i Bodrum

    OdpowiedzUsuń
  17. Hello there, There's no doubt that your blog may be having internet browser compatibility issues. Whenever I take a look at your website in Safari, it looks fine but when opening in I.E., it's got some overlapping issues.

    I merely wanted to give you a quick heads up! Apart from that, excellent website!
    My web site - Apartments for sale in Antalya

    OdpowiedzUsuń
  18. I’m not that much of a internet reader to be honest but your sites
    really nice, keep it up! I'll go ahead and bookmark your site to come back down the road. Many thanks
    Also see my web site > Villa Bodrumista

    OdpowiedzUsuń
  19. We are a group of volunteers and opening a brand new scheme in our community.
    Your site offered us with helpful information to work on.
    You have done an impressive process and our whole
    group will likely be grateful to you.
    Check out my weblog :: Kjøpe hus i Antalya

    OdpowiedzUsuń
  20. Hello! I've been following your web site for a while now and finally got the courage to go ahead and give you a shout out from Houston Texas! Just wanted to mention keep up the excellent job!
    Also see my site - bostad i alanya

    OdpowiedzUsuń
  21. I am in fact thankful to the holder of this website who has shared this fantastic paragraph at at this time.
    Look at my webpage Hus i Bodrum

    OdpowiedzUsuń
  22. Greate post. Keep writing such kind of information on your page.
    Im really impressed by your blog.
    Hey there, You have done a fantastic job. I will certainly digg it and in my
    opinion suggest to my friends. I am sure they will be benefited from this website.
    My weblog ; Apartments for sale in Bodrum

    OdpowiedzUsuń
  23. After I initially commented I seem to have clicked the -Notify me
    when new comments are added- checkbox and from now on every time a comment is added
    I receive four emails with the same comment. Perhaps there is
    an easy method you are able to remove me from that service?
    Thank you!
    My site ... Asunto Alanyassa

    OdpowiedzUsuń
  24. If you are going for finest contents like I do, simply
    go to see this site every day because it gives quality contents, thanks
    My web page ; immobilien kaufen Antalya

    OdpowiedzUsuń
  25. If some one desires to be updated with hottest technologies after that he must be pay a visit this web page and
    be up to date all the time.
    Here is my page hus till salu i Bodrum

    OdpowiedzUsuń
  26. Hi! Do you know if they make any plugins to protect against
    hackers? I'm kinda paranoid about losing everything I've worked hard on.
    Any recommendations?
    Review my page present

    OdpowiedzUsuń
  27. This blog was... how do I say it? Relevant!! Finally I've found something that helped me. Appreciate it!
    my web site - Cheap villas for sale in Bodrum

    OdpowiedzUsuń
  28. Awesome site you have here but I was wanting to know if you knew of any message boards that cover
    the same topics discussed here? I'd really like to be a part of group where I can get comments from other knowledgeable people that share the same interest. If you have any suggestions, please let me know. Thank you!
    Also visit my site - www.youtube.com

    OdpowiedzUsuń
  29. I'm curious to find out what blog platform you have been utilizing? I'm experiencing some
    small security issues with my latest site and I'd like to find something more safe. Do you have any solutions?
    Take a look at my homepage :: osta asunto alanyasta

    OdpowiedzUsuń
  30. Thanks for one's marvelous posting! I really enjoyed reading it, you could be a great author. I will make sure to bookmark your blog and will often come back sometime soon. I want to encourage continue your great work, have a nice morning!
    Feel free to visit my site - how to get rid of man boobs

    OdpowiedzUsuń
  31. Wow, marvelous blog layout! How long have you been blogging for?
    you make blogging look easy. The overall look of your website is fantastic, as well as the content!
    Check out my web blog - even skin tone

    OdpowiedzUsuń
  32. Very nice post. I just stumbled upon your weblog and wished to say that I've truly enjoyed surfing around your blog posts. In any case I will be subscribing to your rss feed and I hope you write again very soon!
    Feel free to surf my website Koti Bodrumista

    OdpowiedzUsuń
  33. It's really a cool and useful piece of information. I am glad that you just shared this helpful information with us. Please keep us informed like this. Thanks for sharing.
    my webpage: http://boligityrkia.net/eiendom-antalya

    OdpowiedzUsuń
  34. I do accept as true with all of the concepts you have introduced on your post.
    They're very convincing and can definitely work. Nonetheless, the posts are too quick for beginners. May just you please prolong them a bit from subsequent time? Thanks for the post.
    Stop by my web-site lägenheter i Alanya Turkiet

    OdpowiedzUsuń
  35. I'm really enjoying the design and layout of your blog. It's a very easy
    on the eyes which makes it much more pleasant for me to come here and visit
    more often. Did you hire out a developer to create your theme?

    Superb work!
    Also visit my blog post :: Hus i Bodrum

    OdpowiedzUsuń
  36. Hi there very nice site!! Man .. Excellent .
    . Wonderful .. I'll bookmark your website and take the feeds additionally? I'm
    satisfied to seek out a lot of helpful information right here
    in the publish, we'd like work out extra techniques in this regard, thank you for sharing. . . . . .
    My blog post : Houses for sale in Antalya

    OdpowiedzUsuń
  37. Thanks for finally talking about > "Two Hundred Thirty - Seven" < Liked it!
    Here is my website - asuntoturkista.net

    OdpowiedzUsuń
  38. I used to be able to find good info from your content.
    Also visit my web site ; usual

    OdpowiedzUsuń
  39. If some one needs to be updated with hottest technologies
    therefore he must be pay a quick visit this website and be
    up to date every day.
    Also visit my page - http://frendzco.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Hello my loved one! I want to say that this article is amazing, nice written and come with approximately all significant
    infos. I'd like to peer more posts like this .
    My web page: acne cure

    OdpowiedzUsuń
  41. I'm not sure exactly why but this blog is loading incredibly slow for me. Is anyone else having this issue or is it a problem on my end? I'll check back later and see if the
    problem still exists.
    Visit my blog : http://asuntoturkista.net/

    OdpowiedzUsuń
  42. I am really enjoying the theme/design of your site. Do you ever run
    into any internet browser compatibility issues? A handful of my blog visitors have complained about my site not
    working correctly in Explorer but looks great in Firefox.

    Do you have any tips to help fix this issue?
    My homepage - get rid of acne naturally overnight

    OdpowiedzUsuń
  43. That is a really good tip particularly to those new
    to the blogosphere. Short but very accurate information… Many thanks for sharing this
    one. A must read post!
    Look into my web-site ; skin lightening cream

    OdpowiedzUsuń
  44. What's up, just wanted to tell you, I enjoyed this post. It was helpful. Keep on posting!
    Feel free to visit my website :: Acne No More

    OdpowiedzUsuń
  45. I am really thankful to the owner of this site who has shared
    this wonderful post at at this place.
    My webpage ... tips for kids to earn money

    OdpowiedzUsuń
  46. Today, I went to the beach with my kids. I found a sea shell and gave it to
    my 4 year old daughter and said "You can hear the ocean if you put this to your ear." She put
    the shell to her ear and screamed. There was a hermit
    crab inside and it pinched her ear. She never wants to
    go back! LoL I know this is totally off topic but I had to tell someone!
    Also visit my web blog best home business

    OdpowiedzUsuń
  47. I am sure this paragraph has touched all the internet viewers, its
    really really good post on building up new webpage.
    my web page - how to lose man boobs

    OdpowiedzUsuń
  48. Oh my goodness! Incredible article dude! Thanks,
    However I am going through problems with your RSS. I don't know why I cannot join it. Is there anybody getting the same RSS issues? Anybody who knows the solution can you kindly respond? Thanx!!
    Also see my web site: skin bleaching

    OdpowiedzUsuń
  49. Everyone loves it when individuals get together and share opinions.

    Great website, continue the good work!
    Here is my site ... social networking sites

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy dodany komentarz.
Nawet nie wiecie jak bardzo one nas motywują i ile frajdy nam sprawiacie, zostawiając po sobie jakiś ślad!
Czytamy wszystkie komentarze, za wszystkie dziękujemy<3