czwartek, 22 listopada 2012

Informacja

Witam!
Dzisiaj wyjątkowo pisze do autorek.
Moje drogie! Dzisiaj ( 22 XI ) miałyśmy na gadu-gadu konferencję. Znaczna większość z Was nie wzięła w niej udziału, a ustaliłyśmy na niej harmonogram dodawania imaginów. Uprzejmie proszę abyście dziewczyny patrzyły o kim napisany jest poprzedni imagin i starały się zachować mniej więcej następującą kolejność : Harry, Zayn, Liam, Niall, Louis. Pomysł ten pojawił się, ponieważ 3/4 to opowiadania o Harrym.
Kolejną sprawą o jakiej Wam przypominam jest wysłanie informacji o sobie + swojego zdjęcia do Elizy. Z braku czas naszej przewodniczącej takowe rzeczy możecie wysyłać również do mnie - gg 41995502 lub na mojego e-maila natalia122@op.pl !!
Wysyłając do mnie wiadomość proszę, aby podpisać się swoim nickiem :) Bardzo proszę o pilny kontakt!
Proszę również, aby pod tym postem dodały komentarz wszystkie autorki poza mną i Elizą! Jest to wyłącznie dlatego, żebym miała pewność, iż przeczytałyście ten post!
Myślę, że to wszystko o czym powinnam Was poinformować!

                                                                                                        Pozdrawiam Natalia


PS. W najbliższych dnia również, ukażą się wyniki konkursu organizowanego przez Elizę! Śledźcie wszystko co się dzieje.

4 komentarze:

  1. Czaimi bazę, psze pani xD
    Wszystko jest już ładnie powysyłanie ... razem ze zdjęciem -,- Zgon ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. przeczytałam i zaraz wysyłam ;3

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy dodany komentarz.
Nawet nie wiecie jak bardzo one nas motywują i ile frajdy nam sprawiacie, zostawiając po sobie jakiś ślad!
Czytamy wszystkie komentarze, za wszystkie dziękujemy<3