środa, 7 listopada 2012

Konkurs - etap 2

A więc żeby nie przedłużać. Do następnego etapu przechodzą autorki imaginów o numerach:

-Two hundred Fourty-nine[249]
-Two hundred Fourty-Two[242]
-Two hundred Thirty[230]
-Two hundred Fourty-Seven[247]
-Two hundred Twenty-Nine[229]
-Two hundred Thirty-Eight[238]


I egzekwo trzy miejsca z imaginami o numerach:

-Two Hundred thirty-One[231]

-Two Hundred Fourty[240]
-Two Hundred Fourty-Eight[248]

Z racji tego, że miało być 7 miejsc a wyszło że jest 9, w drugim etapie odpadną niestety 3 uczestniczki.
Pamiętajcie imagin do etapu drugiego musi być jak najbardziej romantyczny.
No to go^^


Imaginy proszę nadesłać do niedzieli 18.11.12 r
Daję wam trochę więcej czasu niż planowałam, gdyż idę na olimpiadę i wątpię iż się wyrobię ze wszystkim. Wybaczycie mi? ^^

9 komentarzy:

  1. Ilość słów taka sama jak poprzednio? Boże święty, nie sądziłam, że przejdę. No trudno, trzeba napisać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, nie musi, ale żeby nie było tak jak ostatnio, że dziewczyna przysłała mi imagina raptem na 3 linijki z którego nic tak naprawdę sobie nie wyobraziłam czy coś ;)

      Usuń
    2. Hhahhaah, pozdrowienia dla niej :D

      Usuń
  2. O, matko. Przeszłam ! Wszystkim którzy na mnie głosowali oraz Tobie Elizo bardzo dziękuję. Już się biorę za pisanie najbardziej romantycznego imagina. :D
    Laura

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja się chciałam zapytać kiedy będą nowe imaginy, bo coś ostatnio u Was nudno ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam sie

      Usuń
    2. Wiecie, poza blogiem mamy swoje sprawy, problemy itd. Musicie być w pełni świadome, że na listopad przypadają wszystkie konkursy i olimpiady przedmiotowe. Nie zawsze jest czas, ochota, pomysł na imagina. Wrócimy, spokojnie... Szkoła w końcu popuści ;)

      Usuń
    3. Dokładnie ja w poniedziałek mam olimpiadę z prawa, nie mam za bardzo czasu, muszę się po prostu dobrze przygotować, nie chcę tego zawalić ;<

      Usuń
  4. boże!! udało mi sie !!!
    tootalny zgon :') x

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy dodany komentarz.
Nawet nie wiecie jak bardzo one nas motywują i ile frajdy nam sprawiacie, zostawiając po sobie jakiś ślad!
Czytamy wszystkie komentarze, za wszystkie dziękujemy<3