wtorek, 27 listopada 2012

Liebster Award

Nasz blog dostał kolejne nominacje! Serdecznie w imieniu całej kadry autorek dziękuję ^^

NOMINACJA IV
1. Jak i kiedy ''poznałaś'' One Direction?
Dokładnie 15 lipca 2011 roku była u mnie koleżanka, wielka fanka chłopaków, zaczęła mi o nich nawijać i jakoś tak mnie w to wkręciła ^^
2. Co sądzisz o hejtowaniu dziewczyn chłopaków z 1D?
Uważam takie zachowanie za dziecinne! W końcu każdy może być szczęśliwy i nie możemy mu tego odebrać!
3. One Thing czy Little Things ?
Obie są świetne i nie potrafię wybrać jednej :(
4. W 3 słowach opisz swój styl ubierania.
 Zwykły, wygodny, normalny ^^
5. Czy kiedykolwiek próbowałaś jeść zupę, jogurt, loby, bądź cokolwiek, widelcem?
Taaak <3
6. Co sądzisz o ostatniej akcji między Zaynam, a Tomem z TW?
Nie jestem w temacie ^^
7. Posiadasz jakieś talent? Jeśli tak, to jakie?
Na przykład denerwowanie innych!
8.  Masz rodzeństwo? Jeśli tak to jakie, starsze, czy młodsze?
Mam dwie starsze siostry ^^
9. Jest coś czego panicznie się boisz?
Taaak! Kury!
10. Jaki jest Twój ulubiony aktor/aktorka i dlaczego?
Piotr Bajtlik, bo jest bardzo przystojny :)
11. Właśnie wygrałaś ogromną sumę pieniędzy, co robisz?
Zabieram przyjaciół i rodzinę na luksusowe wakacje, a pozostałe pieniądze przekazuję potrzebującym!

NOMINACJA V

1. Dlaczego blogujesz?
Sprawia mi to ogromna przyjemność i radość, gdy widzę komentarze innych!
2. Ulubiony wykonawca.
One Direction, James Blunt, Aerosmith, Bryan Adams,Coldplay, Linkin Park,Green Day, Guns N' Roses, Train, Kings of Leon, Nickelback :)
3. Miejsca do których chciałabyś pojechać.
Włochy, Rzym, Portugalia, Jerozolima, Francja :)
4. Jakie masz zwierzę domowe i jak się nazywa?
Dwa psy : Mona i Rafi ( tata wymyślał ;p )
5. Jaki jest Twój ulubiony kolor?
Niebieski, bo to kolor nadziei ^^
6. Motto na życie.
 
'' Korzystaj z życia jak tylko możesz i nie przejmuj się opinią innych!''
7. Ulubiony napój.
Herbatka <333
8. Ulubiona potrawa lub coś innego do jedzenia.
Bułka z masłem ^^
9. Ulubiony film.
Fire proof, Marley i Ja, Sala Samobójców, Ja Jestem i wieeeele innych ^^
10. Jakie masz hobby?
Wkurzanie innych :) Bo to mi chyba najlepiej wychodzi!
11. Ulubiona pora roku to...
Zima :) Wtedy można na stokach szaleć do woli!


Dziękuję bardzo raz jeszcze za wszystkie nominacje, jednak postanowiłam już nie nominować kolejnych blogów. Pytania się kończą, a mi ciężko zaleźć jakiekolwiek mądre. Przepraszam, jeśli kogoś uraziłam!











1 komentarz:

  1. kiedy będziecie robić konkurs na bloggerkę do pomocy ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy dodany komentarz.
Nawet nie wiecie jak bardzo one nas motywują i ile frajdy nam sprawiacie, zostawiając po sobie jakiś ślad!
Czytamy wszystkie komentarze, za wszystkie dziękujemy<3