poniedziałek, 19 listopada 2012

Niespodzianka =*

Była tu już taka notka jak 'Pytanie.' więc postanowiłam wziąć z tego przykład i mam dla was niespodziankę ;D
Jestem chora więc mam czas poleżeć w łóżeczku z zeszytem i ołówkiem w ręce.
Więc oto moje niespodziewanki ;
- Imagin o Harrym (Wygrzebany z mojego starego bloga - trzeba będzie zrobić tuning xD )
- Dwu part o Larry'm <3
- Imagin o Liam'ie <3 ( Wesoły - coś w stylu przyprowadzki)
- Imagin o Zayn'ie <3 ( Też wesoły ;P - niespodzianka w samochodzie ;D )  
- Na koniec - świąteczny z Niall'em <3

Piszcie czy niespodzianki wam się podobają ^^
Miłego Dnia xx

32 komentarze:

  1. Jestem za ! Już sie nie mogę ich doczekać :) zapraszam na mojego bloga, co prawda nie o 1D, ale może ci sie spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, ze sie podobają. Mam dzisiaj urodziny więc sprawilam mi wspaniały prezent :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście że się podobają....a kiedy będą? ;d AGNES

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze się pytasz? Jasne, że tak :) A dodasz coś jeszcze dzisiaj? Prooooooszę ;**** Wielbicielka Twoich Imaginów XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jeszcze dzisiaj dodam ten przetuningowany ... Ale to dopiero wieczorem ;3

      Usuń
  5. Ja jestem zdecydowanie za czymś takim a już szczególnie za tym świątecznym imaginem o niallu

    OdpowiedzUsuń
  6. Dodawaj jak najprędzej ten o Zayn'ie !!! ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. faaaaajne.! czekam z niecierpliwością ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają podobają! Życzę zdrowia!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Niespodzianki bardzo się podobają ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekammmm... :D :* Zdrowiaaa...

    OdpowiedzUsuń
  11. I to jak się podobają ! Zdrowiej ! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. TAK !!! Świetny pomysł Zdrówka życzę !

    OdpowiedzUsuń
  13. Taak! Zdrowia, tylki nie mów niespodziewajka - nasza nauczycielka mówi tak na kartkówki i odpytywanki... ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. IIIIII TO JAK ;d ;* CZEKAM NA NIE ;3

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie się cieszymy. Hahah :)
    Zdrowiej,kochana. ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Czekam na imagine z Harrym

    OdpowiedzUsuń
  17. Taaaaaaaak ! Miła niespodzianka :) Weź najbrędzej o zaynie ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Taaaaaaaaaaak :D czekam na nie ~Jula

    OdpowiedzUsuń
  19. NIALLA BO GO TUTAJ PRAWIE NIE MA , NO SORRY :C

    OdpowiedzUsuń
  20. o Larrym mogłabyś sobie darować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem tego samego zdania.
      larry- postac fikcyjna. ogarnijcie sie. to sa przyjaciele, nie robcie z nich debili.

      Usuń
    2. Wiem i liczę się z waszym zdaniem. Jednak imagin o Larry'm będzie opublikowany tutaj ale ja nie zmuszam was do jego czytania.
      Nie chcę zrobić z nich gejów (czy coś w tym stylu) tylko pokazać wam coś innego. Coś takiego jak +18. W pewnym sensie takie imaginy obrażają chłopców ale wy i tak je czytacie, prawda ?

      Usuń
    3. niee. ja bynajmniej nie czytam. sorry. nie lubię czegoś takiego. :/

      ~~LULU~~

      Usuń
  21. NIALL NIALL NIALL NIALL NIALL NIALL NIALL NIALL NIALL ! .xx

    OdpowiedzUsuń
  22. szkoda. że o Lou prawie nic nie dodajecie -,- zapraszam do siebie.. http://cody-simpson-is-on-my-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Blog został nominowany przez http://imagine-with-1d.blogspot.com do Liebster Award xx

    OdpowiedzUsuń
  24. A co dalej z tym konkursem?Podobno prace miały być nadsyłane do niedzieli,a mamy już środę i przydałoby się,aby je dodać.

    OdpowiedzUsuń
  25. Nominowałam Was do Liebster Award na moim blogu http://one-direction-imagine7.blogspot.com/ .

    Jedna z autorek niech odpowie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy dodany komentarz.
Nawet nie wiecie jak bardzo one nas motywują i ile frajdy nam sprawiacie, zostawiając po sobie jakiś ślad!
Czytamy wszystkie komentarze, za wszystkie dziękujemy<3