niedziela, 25 listopada 2012

Ważne !!!

Jak już pewnie niektóre z Was wiedzą, przez najbliższy czas to ja mam pełną kontrolę nad blogiem!
Kolejną ważną sprawą jest nominacja naszego bloga do Libster Award. W dodatku niejedna, a trzy! W imieniu wszystkich autorek pozwoliłam sobie odpowiedzieć na zadane pytania i nominować kolejne blogi!

NOMINACJA I

1. Czym według Ciebie jest miłość?
Jak dla mnie jest to niezwykłe uczucie, którego nie da się wyrazić w słowach.
2. Jeśli miałabyś pocałować jakąś gwiazdę, kto by to był?
Jest wiele gwiazd, które chciałabym pocałować i chociaż wiem, że to jest niemożliwe, to wybieram chłopców z One Direction :)
3. Co jest najważniejsze w Twoim życiu?
Z całą pewnością przyjaźń!
4. Bez czego, lub bez kogo nie wyobrażasz sobie życia?
Bez przyjaciół, bez 1D, bez tego bloga ;)
5. Czy masz jakąś tajemnicę, o której nikt nie wie, nawet Twoja przyjaciółka i rodzina?
Są tajemnice, ale o wszystkich wie moja przyjaciółka, jednak nie rodzina ^^
6. Co byś zrobiła, gdyby jutro miał być koniec świata?
Wyznałabym miłość chłopakowi, który nie jest dla mnie obojętny ;pp
7. Czy wierzysz w swoje możliwości?
Ja osobiście nie. Od tego są właśnie przyjaciele! Moi pokazują mi, że powinnam w siebie wierzyć!
8. Czy przez jeden dzień chciałabyś być facetem? Uzasadnij.
Chciałabym, ponieważ tego dnia nie miałabym problemu z ułożeniem włosów.
9. Kto Cię zranił najbardziej w życiu?
Moja ''przyjaciółka''!
10. Czy myślałaś o tym, czemu ludzie bywają tacy okrutni?
Myślałam. W sumie to bardzo często myślę nad takimi rzeczami i nie rozumiem do teraz ich postępowania!
11. Jeśli miałabyś jedno życzenie, to co byś sobie zażyczyła?
Bardzo chciałabym, aby ludzie zatrzymali się w biegu codziennego życia, spojrzeli dookoła siebie na ludzi. Na ludzi, którzy mają o wiele gorzej od nich samych, starając się pomóc, wesprzeć chociaż swoją obecnością...

NOMINACJA II

1. Jaki jest Twój największy idol?
Moim największym idolem jest człowiek, który potrafi przyznać się przed sobą i swoimi fanami do swoich słabości, braków.
2. Kim chcesz zostać w przyszłości?
W przyszłości chcę zostać prawdziwie szczęśliwym człowiekiem!
3. Najładniejsze imię dla chłopca i dziewczyny.
Krzysztof i Marta.
4. Masz jakieś rodzeństwo? Jak tak to ile?
Mam rodzeństwo! Dwie starsze siostry :)
5. Ulubiony film.
Fire proof <333
6. Lubisz słodycze?
A kto ich nie lubi?! No pewnie, że lubię =D
7. Czego słuchasz?
Przeważnie nauczyciela na lekcji i rodziców w domu ^^ Tak na poważnie to muzyki, a dokładniej wszystkiego co wpadnie mi w ucho :)
8. Potrafisz coś ugotować?
Może i potrafię, jednak wolę nie ryzykować ^^
9. Dlaczego akurat 1D?
To piątka zwariowanych chłopaków, od których już wiele się nauczyłam. Mam nadzieję, że w wielu rzeczach jeszcze mnie podszkolą!
10. Ulubiona piosenka.
Nie mam jednej konkretnej ;)
11. Ulubiony artysta solowy/
Z całą pewnością James Blunt <333

NOMINACJA III

1. Dlaczego lubisz 1D?
Wiele łączy mnie z tymi wariatami i patrząc na ich życie, nie wiele różni mnie i moich przyjaciół od tej piątki!
2. Kto z 1D jest Twoim ulubieńcem?
Najwięcej wspólnego mam z Liamem, ponieważ mamy podobną przeszłość. Jednak wszystkich kocham i uważam, że jeśli ktoś ma słabość TYLKO do jednego, nie jest ich prawdziwym fanem!
3. Co spowodowało, że prowadzisz bloga?
Nie jest to wyłącznie mój blog, ponieważ jego autorką jest Eliza.
Do kadry autorek dostałam się przez zgłoszenie się do naboru. Przyjęta zostałam od razu! Nigdy nie zdarzyło mi się żałować tego, że zechciałam być częścią tego bloga.
4. Ulubiona piosenka 1D.
Nie umiem zdecydować się na jedną! Najczęściej jednak słucham ''I WOULD'', co nie znaczy, że jest tą najlepszą < jak dla mnie oczywiście >
5. Twoje największe marzenie.
Przestać zamartwiać się opinią innych ludzi, tylko wbrew ich woli być szczęśliwym!
6. Jak widzisz siebie za 10 lat?
Ja nie wiedzę na odległość 250 metrów, a co tu dopiero mówić o takiej odległości ;d
7. Od kiedy lubisz 1D/
Podam z dokładnością ^^ Moja przygoda z ich muzyką, zaczęła się 15 lipca 2011 roku!
8. Co myślisz o Larrym?
Osobiście uważam Louisa i Harrego za prawdziwych przyjaciół! Zazdroszczę im tej mocnej więzi, co nie oznacza, że zamierzam ją niszczyć swoimi hejtami. Wręcz przeciwnie! Stoję za tą dwóją murem ^^
9. Wierzysz w przyjaźń damsko-męską?
To oczywiste, że wierzę. W końcu mam kilka przyjaciół płci przeciwnej. Ludzie, którzy w takową przyjaźń nie wierzą po prostu jej nie doświadczyli i zazdroszczą tego innym!
10. Eleanor czy Perrie? Dlaczego?
Osobiście obie bardzo lubię! Każda z nich zasłużyła na szczęście w życiu, a nie mają go. Chociażby z powodu częstych wyjazdów Zayna i Louisa! Jeszcze gorszą rzeczą jest wyzywanie ich, życzenie śmierci, grożenie! Nie popieram ludzi tak postępujących.
11. Opisz siebie w trzech zdaniach.
Jestem osobą, u której w charakterze przeważają wady. Pomimo mojej okropnej osobowości staram się zmienić. Jestem typem samotnika!

Dziękuję za wszystkie nominacje!

Tak więc teraz moja kolej na nominację. Oto jedenastka wybranych blogów :
1.  http://fizzy-onedirection.blogspot.com
2.  http://imaginezonedirection.blogspot.com
3.  http://niezwykla-codziennosc-1d.blogspot.com
4.  http://imaginy-one-direction-fans.blogspot.com
5.  http://30days-oflove.blogspot.com
6.  http://www.melanieeklamann.blogspot.com/
7.  http://experience-it-for-the-second-time.blogspot.com/
8.  http://forever-gotta-be-you.blogspot.com/
9.   http://imagineworld1d.blogspot.com/
10.  http://1dopowiadanie.blogspot.com/
11.  http://www.imaginy-1d-claudiaxx.blogspot.com/

Moje pytania :
1. Od jak dawna jesteś fanką One Direction?
2. Jakiej muzyki słuchasz oprócz piosenek 1D?
3. Skąd wziął się pomysł na prowadzenie bloga o One Direction?
4.  Co masz do powiedzenia na temat zerwania Liama z Danielle?
5. Jak spędzasz swój wolny czas?
6. Wierzysz w stereotyp, że każda przyjaźń między chłopakiem a dziewczyną zamieni się w miłość?
7. Uważasz, że doczekasz się koncertu 1D w Polsce?
8. Ile razy średnio w ciągu dnia mówisz coś na temat 1D?
9. Chciałabyś mieć takiego przyjaciela jak Liam?
10. Co jest Twoją pasją?
11. Napisz w 4 zdaniach dlaczego jesteś fanką 1D.

Zasady konkursu:
Każdy nominowany blog musi odpowiedzieć na 11 zadanych pytań. Kolejno nominować innych 11 blogów i zadać im pytania, tradycyjnie 11 :)






15 komentarzy:

  1. www.fizzy-onedirection.blogspot.com

    1. Od ponad roku .
    2. Słucham wszystkiego po trochu , Lubię zróżnicowane gatunki muzyki .
    3. Z tego względu iż pisze bardzo dużo imaginów na stronach na Facebooku także wiele osób mnie na to namawiało bym prowadziła bloga a prowadzę ich aż trzy ; )
    4. Jest mi z tego powodu strasznie przykro .
    Była to para idealne która miała wiele planów na przyszłość . Chcieli założyć dom i być rodziną niestety coś się popsuło . Jest mi z tego powodu bardzo przykro gdyż jest to jedna z moich ulubionych par .
    5. Swój wolny czas spędzam na pisaniu bloga i Facebooka oraz z przyjaciółmi .
    6. TAK . Jest to w 100 % prawda , sama miałam taki przypadek i byłam bardzo z niego zadowolona.
    7. Jest to jednak mało realne ale ja mam taką małą nadzieje gdzieś w głębi siebie i wieże , że jednak przyjadą do nas .
    8. Hahah xD nie zliczę , niektórzy aż na mnie krzyczą z tego powodu . Buzia mi się nie zamyka.
    9. Tak ! Liam by mnie bardzo rozumiał , moje problemy i wiele innych ja Liama również . Jest on typem prawdziwego przyjaciela .
    10. Moją pasją jest wiele rzeczy , ale najbardziej lubuję się w kosmetyce oraz informatyce .
    11. Jestem ich fanką ponieważ kocham ich muzykę , nie twarze chodź przyznam mają piękne .
    Wiem ile chłopcy musieli przejść aby osiągnąć to co teraz mają , jak bardzo musiało być im ciężko . Wspieram i kłócę się z hejterami którzy ich wyzywają , nie mogę czasami tego znieść , to strasznie boli . Kocham ich za wszystko za ich zalety i wady , bo nikt w życiu nie jest idealny a każdy Directioner kocha ich właśnie za to ♥ oraz jednakowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie zostałaś nominowana do Liebser Award. Więcej informacji tutaj: http://trzynasty-dzien-milosci.blogspot.com/2012/11/liebster-award.html :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej. C:

    Twój blog został nominowany do "Liebster Award".

    http://wersonowo.blogspot.com/2012/11/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje strasznie za nominacje :) Zaraz postaram się odpowiedzieć na pytania !!! ;) xxx

    OdpowiedzUsuń
  5. A co z tym dołączeniem do bloga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak,miały być nowe redaktorki

      Usuń
    2. konkursem zajmowała się Eliza! ja nie zamierzam w to ingerować, ponieważ to był jej pomysł...podejrzewam, że w ciągu kolejnych kilku tygodni sprawa się wyjaśni :) oczywiście, jeżeli będę miała jakikolwiek kontakt z Elizą zapytam ją o to! ale tak jak powiedziałam, ja nie będę przejmować inicjatywy, ponieważ to wymyśliła Eliza ^^
      pozdrawiam :)

      Usuń
    3. W czwartek, piątek pododaję wszystkie e-maile, czekam tylko na informacje o sobie bo przesłała mi niestety tylko jedna z dziewczyn [o ile się dobrze orientuje]

      Spokojnie, wszystko opanuję w te dni..

      Eliza

      Usuń
    4. Do mnie informacje o sobie wysłały 3 dziewczyny :)

      Usuń
    5. No ja wysyłałam informacje o sobie. I dostałam maila z zaproszeniem, które przyjęłam. Teraz mam do was pytanie. Czy już mogę coś wstawić ? Bo nie wiem...
      Laura

      Usuń
    6. Lauro! Od teraz już możesz zawsze coś wstawiać! Pozdrawiam :)

      Usuń
    7. już wiem. dodałam dwa imaginy. ;)
      Pozdrawiam Laura xoxo

      Usuń
  6. http://imagineworld1d.blogspot.com/

    1. Od ponad 1.5 roku x
    2. JUSTIN BIEBER X
    3. dużo osób namawiało mnie dotego iż do tej pory pisałam je w zeszytach i na innych stronach .
    4. Jest mi bardzo smutno z tego powodu i moim zdaniem powinni być razem , ale każdy ma swoje zdanie . Byli
    świetną parą , jedną z najlepszych .
    5. czas z przyjaciółmi i z ludzmi na twitterze , często pisze imaginy .
    6. możliwe ale nie zawsze .
    7. NIE , ale wierze w to całym serduchem i podtrzymuje inne fanki w polsce na duchu .
    8. naokrągło np.jak jem i widze łyżeczkę , lub patrze w lustro i tp.
    9. no pewnie , nic lepszego nie mogłoby mi się przydarzyć . x
    10. moją psają ? dużo rzeczy , ale muzyka , śpiew to ponad wszystko .
    11. Jestem fanką 1D ponieważ ich muzyka najbardziej mi się podoba . Chciałabym poznać ich osobiście , zabrać kilka rzeczy i rozdać innym fankom . Też dlatego że są wyjątkowi . Gdy pierwszy raz usłyszałam ich muzykę pomyślałam ; tak to to , ten typ muzyki , ci ludzi , ten świat , świat marzeń .

    OdpowiedzUsuń
  7. Tutaj też zostałaś nominowana do Liebster Award
    http://one-direction-imagine7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy dodany komentarz.
Nawet nie wiecie jak bardzo one nas motywują i ile frajdy nam sprawiacie, zostawiając po sobie jakiś ślad!
Czytamy wszystkie komentarze, za wszystkie dziękujemy<3