sobota, 8 grudnia 2012

Podsumowanie nr 3

Przyszedł najwyższy czas, aby zrobić podsumowanie, którego już dawno nie było. No więc zaczynamy! ^^



Blog został założony 24 lutego 2012r, co daje nam, że istnieje: 258 dni![o ile dobrze obliczyłam xD]
Przez ten czas statystyka bloga wyniosła: 764876 odwiedzin ogólnie, a dziennie średnio ok. 2964!
Przez czas istnienia bloga zostało napisane 311 imaginów! I nie zamierzamy się poddawać.
Są 24 autorki! W 311 imaginach było napisane o:
Harrym  117 imaginów,
Liamie 71,
Louisie 68,
Niallu 64,
Zaynie 87,
Larrym 2.

Do imaginów włącznie jest napisane 3661 komentarzy co daje nam średnio po 11-12 komentarzy do każdego z imaginów.


Do imaginów zostały wykorzystane kategorie:
-Romantyczne
-Wesołe
-Wyciskacze łez
- +18
- Bromance



Wyszłam trochę z "wprawy" pisania podsumowań, ale to nic ^^

Mam pytanie. Kto po odsłuchaniu piosenki z tego imagina <klik>
Polubił zespół Super Junior i zaczął ich słuchać, choćby od czasu do czasu? :D
Ale tak szczerze, okej? :D


No i jest prośba. Każdy kto przeczyta dany imagin, niech go skomentuje. Dobrze wiecie, jaka to dla nas motywacja, prawda? :D
No i to chyba na tyle ;d Do zobaczenia przy następnym imaginach ;p

11 komentarzy:

  1. Mam nadzieje że bedzie więcej imaginów, bo są wspaniałe : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zaczełam słuchać ich, ale jednak nie aż tak często jak np. Młode Wilki xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie rozumiem, skoro są 24 autorki to dlaczego tylko 17 jest zapisanych obok jako pomocnicy, 3 jako zastępcy oraz ty elizo, jako prowadząca głowna. To daje nam 21 autorek zapisanych. A gdzie reszta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie wpisałam po prostu tych nowych ^^ Zapomniałam o nich, dzięki za przypomnienie ;D

      Usuń
    2. Dzięki, po prostu jestem ciekawa kto doszedł ;P

      Usuń
  4. Ja się pod tym wszystkim podpisuję ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. 2012 ;D Jak 2011, skoro ja znam One Direction od stycznia tego roku? :D haha

      Usuń
  6. Nieźle! Dobijecie do 400 imaginów?! ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. aż 117 o Harrym?! noo no nieźle ;)
    czekam na kolejne, nie koniecznie z nim :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy dodany komentarz.
Nawet nie wiecie jak bardzo one nas motywują i ile frajdy nam sprawiacie, zostawiając po sobie jakiś ślad!
Czytamy wszystkie komentarze, za wszystkie dziękujemy<3