sobota, 22 grudnia 2012

Three Hundred Fifteen

Witam! :) Przykro mi, że nie mogłam dodawać imagine ale miałam zakuwanie w szkole, aby poprawić oceny na semestr. Mam dla was kilka KRÓTKICH imaginów. Mam nadzieję, że starczą. :)

1.
Niall: Jak powiedzieć dziewczynie, że ją kocham?
Ty: Po prostu jej to powiedz.
Niall: Mogę wypróbować na tobie?
Ty: Ok.
Niall: Kocham Cię.
Ty: To teraz jej to powiedz.
Niall: Już to zrobiłem.
2.
T: W mojej zupie jest mucha.
N: Spokojnie, nie zje wszystkiego.
3.
Zayn: Ładne buty.
Ty: Dzięki.
Z: Zamknij się, mówiłem do tego ciacha. ~ wskazał na odbicie w lustrze.
4.
T: Lustereczko, powiedz przecie kto jest najpiękniejszy w świecie?
Z: Odsuń się bo mnie zasłaniasz.
T: Zayn!
Z: No chodź tu kochanie, daj buziaka!
5.
Ty: Liam, kup mi coś do picia.
Liam: Cola czy Pepsi?
Ty: Cola.
Liam: Zwykła czy light?
Ty: Zwykła.
Liam: W butelce czy w puszcze?
Ty: W butelce.
Liam: Litrowa czy mniejsza?
Ty: Dobra, po prostu kup mi wodę.
Liam: Gazowana czy niegazowana?
Ty: ...
6.
T: Liam kochanie chodź to pokoju! Mam dla Ciebie niespodziankę!
L: Już idę misiu!
Liam wchodzi do pokoju.
L: I gdzie ta niespodzianka?
T: Ja nią jestem.
L: Ale ja mam Ciebie na codzień.
Usiadł na łóżku, w którym leżałaś.
T: Ale nie w takiej odsłonie.
Odkryłaś kołdrę i Liam uśmiechnął się. Pocałował cię a dalej...
7.
*Oglądasz horror z Harry'm, nagle pojawia się potwór*
Ty: O matko!
Harry: Hmmm.... rzeczywiście podobna.
8.
Ty: Kochanie, jaka dzisiaj pogoda?
Harry: Nie widzę, bo mi mgła i deszcz zasłania.
9.
Ty: Kochanie, czemu wspinasz się na szklaną ścianę?
Louis: Chcę zobaczyć, co jest po drugiej stronie.
10.
Poczułaś ciepło na swojej szyi. Louis całował ją.
T: Jak miło.
L: Kocham Cię.
Położyliście się na łóżko. Całowaliście się.
T: To co chciałeś?
L: Pójdziesz do sklepu po piwo? Znajomi przychodzą a nic nie mamy.
T: Louis!
Obróciłaś się do niego plecami i udawałaś obrażoną. Louis wziął cię za brzuch i przewrócił abyś patrzyła na jego twarz.
L: Odwołam spotkanie i razem się pobawimy. Co ty na to?
Na odpowiedź zaśmiałaś się i pocałowałaś go namiętnie.

15 komentarzy:

  1. Jest suuuuuuper! Najlepsze to 7. 8. i 9. !!! Mogłabym dodać to na swojego bloga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możesz, ale dopisz od kogo wzięłaś (: Nie lubię jak ktoś kradnie mi prace! :D

      Usuń
    2. Wiem, też tego nie lubię i oczywiście, że podpiszę ^^

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. hahahahah to z Liamem i colą najlepsze hahahh :D

    OdpowiedzUsuń
  4. hahahahahahahahahahahahaha dobre :D
    1. romantyczny ^^^
    2.Niall :D
    3.4. hha Zayn :D
    5.6. Liam kochany oj :D
    7.8. z tych to sie najbardziej smiałam :D:D
    9. głupi kochany , zwariowany Lou :D
    10. oj Louis ! :D
    taaa, oto moje komentarze to poszczególnych imaginów :D:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne. Wzięłam 3 i wstawiłam na twittera. Mam nadzieję, że się nie obrazisz

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha niektóre to takie suchary...xD Genialne <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy dodany komentarz.
Nawet nie wiecie jak bardzo one nas motywują i ile frajdy nam sprawiacie, zostawiając po sobie jakiś ślad!
Czytamy wszystkie komentarze, za wszystkie dziękujemy<3