niedziela, 9 grudnia 2012

Three Hundred-Seventeen Party 1

Pojawiają się wulgaryzmy ! 

-Co Ty do mnie powiedziałeś ?-zapytałam zdziwiona chłopaka
-Pytam się czy fajnie bawiłaś się na boku kiedy byłem w trasie ?-powtórzył Harry
-Harry nadal nie wiem o co Ci chodzi.
-Ty nie wiesz o co mi chodzi ?!-krzyknął-to proszę masz może to odświeży Ci pamięć. -podał mi gazetę na której było moje zdjęcie i jakiegoś blondyna.
-Ale to..-nie dał mi dokończyć.
-To koniec [T.I].- powiedział w moje załzawione oczy i wyszedł.


Nie płacz idiotko przez niego, Nikt nie jest warty Twoich łez. Tak sobie właśnie powtarzam od tygodnia. Staram się normalnie funkcjonować i wychodzi mi to wręcz idealnie. Dziś na przykład umówiłam się z [I.T.P] Szalone zakupy na poprawę humoru a potem impreza. Uwierzył tym szmatławcom jego problem. Sięgnęłam po telefon na który dostałam sms’a:
[T.I] wszystko u Ciebie w porządku.? Odezwij się. Martwimy się.
                                                  Lou.
Po co on napisał. Nie odpisując na wiadomość, wrzuciłam telefon do torebki i ruszyłam do [I.T.P]. Droga nie zajęła mi długo. Byłam 30 minut przed czasem. Zdziwiłam się kiedy na jej podjeździe zobaczyłam samochód Harrego. Przecież oni nigdy się nawet nie lubili. Zapukałam do drzwi i czkałam aż [I.T.P] mi otworzy. Po chwili stanęła w drzwiach, szkoda że miała na sobie tylko ulubioną koszulę Harrego.
-[T.I]-wyjąkała
-Kochanie kto przyszedł ?- dołączy do niej Harry w samych spodniach
Przygryzłam dolną wargę żeby tylko się nie rozpłakać. Już wiem po co to wszystko było.
-[T.I] to nie tak jak myślisz.-zaczął tłumaczyć się Harry.
-Nienawidzę was- krzyknęłam i poczułam łzy na swoim policzku- nienawidzę,!
Odwróciłam się i pobiegłam w nieznanym kierunku zostawiając za sobą ludzi którzy zadali mi ten cały cholerny ból.

Dzwoniący telefon doprowadzał mnie do szału. Dzwonili na zmianę. Dziwne, że dołączy się Liam z Louis’em. Niech się jebią. Siedzę sobie na „naszej” ławce w parku i piję już drugą butelkę wina popalając papierosa za papierosem. Dlatego była cała ta akcja z gazetą. Sama [I.T.P] wyciągnęła mnie na tą imprezę. Jebana suka. Zakończył to tak żeby wszystko było moją winą. Pierdolony egoista. Płacząc nie przestawałam pić. Czułam przyjemne szumienie w głowie i było mi z tym cholernie dobrze. W pewnym momencie poczułam czyjąś dłoń na ramieniu.
-Szukałem Cię- usłyszałam ten charakterystyczny głos należący do niego.
-Nie potrzebnie-odpwiedziałam nawet na niego nie spoglądając i podnosząc się z ławki
-Daj mi to wszystko wytłumaczyć.
-Co wytłumaczyć ?-krzyknęłam –to że posuwałeś moją przyjaciółkę ? Przepraszam już byłą przyjaciółkę.
-[T.I] to nie tak.
-A jak kurwa ? No jak ! Nienawidzę Cię a jednocześnie tak cholernie mocno kocham.-czułam łzy spływające po moim policzku.-Ile to trwało ?
-Kilka miesięcy-odpowiedział
-Kilka miesięcy ? Bawiłeś się moim uczuciami kilka miesięcy ?-krzyknęłam- chłopcy wiedzieli ?-kiwnął głową na tak.- tylko ja idiotka nie wiedziałam..
-[T.I] przepraszam.-mówił podchodząc do mnie
-Wsadź sobie to przepraszam w dupę ! Zniknij z mojego życia jak najszybciej ! Albo ja zniknę z twojego.-zaczęłam się kierować w stronę swojego domu. W pewnym momencie usłyszałam za sobą przerażony głos Hazzy
-[T.I] uważaj !-usłyszałam za sobą głos Harrego.
Zauważyłam pędzący samochód który nie miał jakichkolwiek szans na hamowanie. Poczułam mocne uderzenie i ostatnie co pamiętam to płacz Harrego. 

Ostatni takie krótkie mi wychodzą.I znów z Harrym dzisiejszego dnia :)  Możecie się spodziewać drugiej części tego imagina. Nie wiem kiedy ale niedługo. Wierzycie w prawdziwą miłość?. Liczę na komentarze <3 

15 komentarzy:

  1. Piękny imagin, pisz 2 część :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny .!
    już nie mogę się doczekać 3 części ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. pisz drugą część jak najszybciej! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O taki mi chodziło jesteś boska więcej takich ;* / Lucy

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowneeee!
    jak ja to uwielbiam!
    Pisz szybkoo następną część.
    Czekam. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zajebisty wyciskacz łez tera dawaj drugą część :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super już nie mogę się doczekać nn proszę napisz ją szybko a w między czasie zajżycjie tu dzie wasz blog został nominowany do LA http://foreverloveonedirection1d.blogspot.com/2012/12/liebster-awards.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Omg ale zajebiste ! Daj szybko kolejną część !

    OdpowiedzUsuń
  9. Poprosze kolejną cz. ! < 333.
    Świetne ! ; *

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny ale nie rob w drougiej czesc ze ona nie zyje czu cos bo to jest juz nudne. moze ze stracila pamiec albo cos innego . :)

    OdpowiedzUsuń
  11. noo tak przeciez miała zniknąć z życia jego... :)
    świetny ! zgadzam sie z anonimowym komentarezm: nie rób 2częsci że nie żyje tylko właśnie że np straciła pamięć. :) xxX

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak tak dajesz następną część .! <3 tylko bez śmierci proszę :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. PISZ 2 CZĘŚĆ! SUPER JEST!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy dodany komentarz.
Nawet nie wiecie jak bardzo one nas motywują i ile frajdy nam sprawiacie, zostawiając po sobie jakiś ślad!
Czytamy wszystkie komentarze, za wszystkie dziękujemy<3