środa, 12 grudnia 2012

Three Hundred - Twenty


Jesteś na spacerze wraz ze swoim kotkiem. Jesteś szczęśliwa w związku z [I.T.C] Jednak po chwili dostajesz sms który niszczy Twoje szczęście. Ten sms jest od [I.T.W}. Treść sms’ a jest taka:
 „Haha teraz masz za swoje. Zobacz jak Twój [I.T.C] całuje się z inną. To tak się uczy ?” Zdajesz sobie sprawę że idąc na spacer chciałaś z nim pójść a on powiedział że musi się uczyć na test. Zaczynasz płakać. Usiadłaś na pobliskiej ławce w parku i ryczysz jak dziecko. Jest Ci strasznie źle. Nie wiesz co począć. W głowie odtwarzasz sobie wszystkie wspomnienia związane z chłopakiem. Te wszystkie wasze wspólne spotkanie, czułe słówka, pocałunki. Coraz bardziej płaczesz. Po chwili sięgasz do torebki by wziąć trochę leków. Nabierasz całą garść. Nagle podchodzi do Ciebie chłopak zszokowany tym co chcesz zrobić.
 - Co Ty wyprawiasz ? – spytał. Podnosisz głowę do góry i nagle zauważasz że chłopak ma piękne zielone oczy i loki. Uświadamiasz sobie że przed sobą widzisz obiekt wielu westchnień każdej nastolatki na całym świecie mianowicie Harrego „Hazzę” Styles. Członek One Direction. Jednak nie rusza Cię ten fakt, ponieważ mimo że lubisz muzykę 1D nie wzdychasz tak do nich.
 - A mam inne wyjście ? Moje życie nie ma sensu kiedy mój chłopak mnie zdradza – odpowiadasz czując na swoim policzku kolejne łzy. Chłopak podnosi rękę i je ociera. Czujesz ciepły dreszczyk.
 - Z każdej sytuacji jest jakieś rozwiązanie. Niekoniecznie od razu samobójstwo. Chłopak popełnił głupotę zdradzając tak piękną dziewczynę – mimowolnie się uśmiechasz – jestem Harry.
 - Ja jestem [T.I]  – odpowiadasz.
 - Piękne imię – posyła Ci piękny uśmiech ukazując tym samym swoje śliczne dołeczki.
 - Dziękuję. Twoje również.
 - Może dasz się namówić na spacer ?
 - Z wielką chęcią – idziecie wzdłuż parku, świetnie wam się rozmawia. Ciągle się śmiejecie. Jesteś szczęśliwa. Robi się późno. Chłopak odprowadza Cię pod dom i całuje w policzek oraz prosi o numer telefonu.

 Od tamtej pory mija już 5 miesięcy. Przez 2 miesięcy zżyłaś się z Harrym jak i chłopakami. Po tych 2 miesiącach Harry prosi Cię o chodzenie. Do tej pory jesteście szczęśliwą i idealną parą.
________________________________________________________________________

Banalny - wiem, ale dobrze że jest.
Taki tam Harry. To mój pierwszy bądź drugi opublikowany imagine (szczerze mówiąc już się w tym gubię.) w piątek dodam niespodziankę.
Prosze o szczere komentarze.
Laura

13 komentarzy:

  1. ostatnio dużo o Harrym, może teraz czas na kogoś innego ?
    świetny ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. następny, który dodam nie będzie z Harrym, więc jesli chodzi o mnie to spoko.
      Laura
      Ps. Dziękuję.;)

      Usuń
  2. trochę słaby :/ zbyt banalne jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Po co szczere komentarze, jesli i tak je usuwacie?

    Zbyt banalny dla mnie, zreszta juz kiedys sie wypowiedzialam na temat LAURY jako nowej adminki czy jak wy to nazywacie:) ale oczywiscie moja szczera opinia zostala usunieta.Kocham tego bloga i na pewno bede go czytala, ale nie moge zniezc ze na takim wspanialym, odnoszacym skucesy blogu ''zatrudniacie'' slabe w pisaniu osoby... Nikogo tu nie chce urazic, bo na pewno Laura ma wieksze pojecie o pisaniu niz ja- bo ja go wogolne nie mam, ale mi nie pasuje do tego bloga... usuniecie to zapewne ale to moja SZCZERA OPINIA..
    + sorry ale nie bede specjalnie konta zakladala zeby nie bylo nie z anonima.
    Pozdrawiam.
    1D_4everx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem tak.
      Każdy ma swoje zdanie i ja to rozumiem.
      Wiem, że ten wyszedł mi słabo, ponieważ był to jeden z pierwszych krótkich historyjek czy jak kto woli imaginów. To były początki, więc zrozumcie że wtedy nie miałam tak wielkiego pojęcia na temat pisania. Ten jest niewypałem, ale postaram się by kolejny był o wiele lepszy. Po za nie chcę Cię urazić czy nawet siebie wywyższać, ale jeden z moich blogów ma 55 000 tys wyświetleń, 42 obserwatory i dużo komentarzy w których pojawiają się same dobre opinię więc nie mów, że jestem do bani w pisaniu ponieważ zauważ że czytasz pierwszy imagin jaki w swoim życiu napisałam.
      I co do usuwania komentarzy. Ja ich nie usuwam, więc nie do mnie pretensje.
      Staram sie jak mogę pisać najlepiej jak potrafię ale jestem w 3 klasie gimnazjum i mam dużo nauki dlatego dodaję stare.

      Laura

      Usuń
    2. Przepraszam, że się wtrącę. Był konkurs na nowe autorki i skoro głosowali na Laurę to jej praca czytelnikom się spodobała i widać po komentarzach że lubią czytać jej imagine. Widać, że dziewczyna się stara, zresztą jak każda na blogu.
      +mnie się spodobał. :) Pozdrawiam xx

      Usuń
  4. Mi też nie zbyt się podobało...:/

    OdpowiedzUsuń
  5. ale słodkie sa takie króciutkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zbyt banalne w porównaniu do innych imaginów na tym blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokladnie.

      Usuń
    2. Wiem ;) Ale jakiś chciałam wstawić a tylko to jeszcze miałam. Dziś pojawi się niespodzianka i wtedy określicie czy jest takie banalne i czy moje pisanie rzeczywiście jest do bani.
      Laura

      Usuń
  7. Jak dla mnie to te wszystkie osoby ktore pislay zle komentarze najzyczajniej w swiecie zazdroszcza Laurze talentu ten imagin jest swietny

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy dodany komentarz.
Nawet nie wiecie jak bardzo one nas motywują i ile frajdy nam sprawiacie, zostawiając po sobie jakiś ślad!
Czytamy wszystkie komentarze, za wszystkie dziękujemy<3