piątek, 21 grudnia 2012

Wygląd

Hej!
Wybaczcie iż tak późno, ale dużo myślałam, nie miałam czasu, a poza tym święta już w poniedziałek co za tym idzie dużo sprzątania. Dzisiaj nie daję wam imaginów, ale chcę powiedzieć iż wracamy do bardziej klasycznego układu bloga.
Szablony Abbie są na prawdę śliczne, ale ten ostatni... wybacz nie był zbyt estetyczny. Owszem możesz być na mnie zła, bo wiem, że w takie coś trzeba włożyć dużo pracy, ale...
jak widziałam nagłówek, wszystko napaćkane po jednej stronie i jeszcze krzywe kolumny, przycisk usuń blog, aż prosił się o usunięcie.
Jestem niestety cholerykiem, a jak widzę takie coś to mnie trafia i mam automatycznie ochotę wyrzucić kompa przez okno.

Od razu chcę przeprosić, że piszę to tak publicznie, ale zauważyłam także, że poprzez te duże zmiany, dużo osób przestało wchodzić na bloga, a to mnie boli, bo my piszemy to dla was, chcemy wam dać jakoś chwilę relaksu, a ten blog ma to spełniać.

Okej, kończę to rozpisywanie się. Ale na koniec, proszę was o cierpliwość, gdyż jeszcze przez jakiś dzień może widnieć ten wygląd, który teraz nie za bardzo wygląda po zmianie kolumn, lecz niestety nie dam rady zrobić wszystkiego naraz sama, pomaga mi przy tym @ahzayn więc mam nadzieję, że wszystko się od razu zmieni <3


Wesołych świąt kochani, bo nie wiem czy dam radę napisać coś na dniach.

P.S. W dniach 24-25-26.12 Każda autorka dostaje urlop, na którym daję wypocząć dziewczynom, w końcu to święta, mam nadzieję, że zrozumiecie! <3

11 komentarzy:

  1. Zmniejsza się oglądalność bloga ponieważ macie około 20 "pisarek" a tylko kilka z nich naprawdę fajnie pisze : )

    Ja osobiście czytam imaginy chyba tylko 5 autorek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie piszesz. Zapraszam na mój Twitter MeAndYou.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się. Bez urazy dla twórcy tego wyglądu, ale ciemna wersja była lepsza. Wg mnie bardziej uspokajała :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciemna wersja była rewelacyjna, a w tej nowej w ogóle nie można się było połapać!
    Poza tym, zgadzam się z pierwszym anonimkiem, chociaż niezupełnie - mam na myśli to, że tylko parę autorek dodaje regularnie imaginy. Rozumiem, że ktoś może mieć dużo do roboty, ale jest was (chyba, nie wiem czy umiem liczyć XD) 22, bez przesady jak na tyle osób, to dziennie powinno być po kilka imaginów, a nie zaledwie jeden czy dwa.
    No i rzeczywiście, niektóre autorki, nie piszą za dobrze, ale nie będę tu wymieniać, czy krytykować, wszyscy się uczymy - ja również.

    www.catsbooksandally.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. lubie Wasze imaginy, bardzo mi sie podobają choć tak szczerze nie zwracam uwagi kto to pisze. wygląd bloga podoba mi sie, choć również wolałam tą 'ciemniejszą' wersje. ale ta również może być ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczerze ? Wole starsza wersje...

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy dodany komentarz.
Nawet nie wiecie jak bardzo one nas motywują i ile frajdy nam sprawiacie, zostawiając po sobie jakiś ślad!
Czytamy wszystkie komentarze, za wszystkie dziękujemy<3