wtorek, 1 stycznia 2013

Happy New Year!

Hej misiaki!
Życzę wam w imieniu całej załogi szczęśliwego nowego roku.
Oby uśmiechy nie schodziły wam z mordeczek
aby spełniły się wasze najskrytsze marzenie
i tego czego sobie zażyczycie! 



Poza tym co do informacji. 
Z przykrością muszę ogłosić, iż....

Nie jestem już fanką 1D.
Nie potrafię ich kochać, niestety :(
Bloga nie usuwam. 
Zostawiam go w dobrych rękach u Natalii, bo wiem, że ona się dobrze nim zaopiekuję.
Nie wiem czy jeszcze tutaj wrócę, ale jeśli tak się stanie, postaram się z nową energią, pasją i nowymi pomysłami.

Na czas który mnie nie będzie, a nie wiem ile to potrwa, głównym prowadzącym zostanie Natalka.
Mam tylko nadzieję, że będzie mnie informować o "drastycznych zmianach" na blogu, o tym kogo przyjmie sobie na zastępstwo.

W między czasie postaram się pokochać od nowa One Direction.
Chciałam być prawdziwą Directionerką, ale po tym wspaniałym roku czasu, nie wiem już sama co do nich czuje.
Wybaczcie mi i do zobaczenia przy pierwszym imaginie, który napiszę, gdzie ogłoszę swój powrót!
Do zobaczenia :*


"NADSZEDŁ NOWY ROK. NOWE ZMIANY.
NOWE POSTANOWIENIA I NOWE MIŁOŚCI."
by Eliza Zdybel

4 komentarze:

  1. Tobie też życze Sczęśliwego Nowego Roku, mam nadzieję że dziewczyny przekażą to co teraz Ci powiem :)
    otóż...może spróbujesz ich na nowo pokochac , niewiadomo. niestety wszystko przemija. moja przyjaciółka, niegdys fanka 1D największa jaką znałam, już nie jest. czy ich lubi nadal? owszem, ale nie jak dawniej. ale ma wspaniałe wspomnienia. ja też znając życie mi to przejdzie, a może juz powoli to sie zbliża. ale wspomnienia pozostana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za takie wyróżnienie!
    Przyrzekam, że zajmę się blogiem jak najlepiej tylko będę mogła :)
    Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku!
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie - SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU! ♥
    Mam nadzieję, że kac morderca Was nie dopadł... :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęśliwego nowego roku!
    Eliza trzymam za Ciebie kciuki i wierzę, że do nas wrócisz :)
    Mnóstwa weny dla wszystkich autorek na cały ten 2013!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy dodany komentarz.
Nawet nie wiecie jak bardzo one nas motywują i ile frajdy nam sprawiacie, zostawiając po sobie jakiś ślad!
Czytamy wszystkie komentarze, za wszystkie dziękujemy<3