sobota, 5 stycznia 2013

Konkurs!

W dniu dzisiejszym proszę autorki, aby nie dodawały imaginów! 




Hej Kochani!

Tak jak obiecałam, będę działać w czasie nieobecności Elizy.
Wpadłam na pomysł, aby zorganizować konkurs na redaktorki.
Przewiduję, że dwie osoby dostaną się do załogi autorek!
Mam nadzieję, że Eliza nie będzie miała mi tego za złe :)

Jak na konkurs przystało obowiązują zasady :
- imaginy ze scenami +18 nie będą brane pod uwagę
- imagin nie może zawierać wulgaryzmów
- pisany w programie komputerowym, nie może być krótszy niż jedna strona
- udział w konkursie biorą wyłącznie imaginy wysłane do 12 stycznia 2013 roku

Imaginy wysyłać możecie na e-mail natalia122@op.pl
W temacie wpiszcie : konkurs
Ogłoszenie wyników przewiduję na 19 stycznia

Wszystkie imaginy oceniać będę ja! 


Mam nadzieję, że przekazałam już wszystko co istotne i kilka osób wyśle mi swoje zgłoszenie.
Pozdrawiam Natalia 

10 komentarzy:

  1. Czy imagin konkursowy mógł już być opublikowany na jakimś blogu? Czy jest limit długości? Czy autorka może pisać na innym blogu?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, mógł być. Raczej nie, ale musi być dłuższy niż jedna strona programu komputerowego. Tak, ale musi pamiętać, że kolejny blog, to kolejne obowiązki.

    Pozdrawiam
    Natalia

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy wszystkie imaginy konkursowe będą wrzucone na stronkę? Tak jak w poprzednim takim konkursie. I czy jedna osoba może wysłać dwa imiginy?

    ~~LULU~~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie imaginy znajdą się na blogu, ale czytelnicy nie głosują!
      Jedna osoba może wysłać tylko jeden, który udział będzie brał w konkursie :)

      pozdrawiam
      Natalia

      Usuń
  4. hej.
    Chciałam zamówić imagin o Liamie dla Ariel..

    Dziekii :*

    OdpowiedzUsuń
  5. OMG ! OGŁOSZENIE W MOJE URODZINKI...

    OdpowiedzUsuń
  6. A mam takie pytanie czy ten imagin moze byc tez typu larry, ziall? Czy zwykly.?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może być ^^
      Osobiście preferuję zwykłe, ale to konkurs, więc napisz taki jaki będziesz uważać za dobry! Nie będę zwracać uwagi na tego typu fakty :)

      Pozdrawiam
      Natalia

      Usuń
  7. Hej ;) Mam jedno pytanko o mojego maila ... Mianowicie czy doszedł ... Bo nie jestem pewna czy zaznaczyłam opcję potwierdzenia a zależałoby mi na udziale w konkursie ... (michalinaorlowska@interia.pl)
    Z góry dzięki za odpowiedź ...
    Całusy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam!
      O nic martwić się nie musisz - otrzymałam Twój imagin!

      Serdecznie pozdrawiam
      Natalia

      Usuń

Dziękujemy za każdy dodany komentarz.
Nawet nie wiecie jak bardzo one nas motywują i ile frajdy nam sprawiacie, zostawiając po sobie jakiś ślad!
Czytamy wszystkie komentarze, za wszystkie dziękujemy<3