niedziela, 6 stycznia 2013

Three Hundred Fifty-Three

Przekręciłam się na drugi bok i dalej smacznie spałam. Dziś mogłam sobie smacznie pospać gdyż nic ani nikt nie miał prawa odebrać mi tych kilku cennych godzin snu. Żaden z tych piątki idiotów nie wparuje mi dziś do domu a potem nie wyniesie z łóżkiem do basenu. Nie ma mnie dla nikogo przez co najmniej trzy godziny jeszcze. Moje marzenie nie uległo jednak spełnieniu gdyż po pokoju rozniósł się dźwięk mojego telefonu. Daddy D. Zabiję. Poćwiartuje i wrzucę do Tamizy. O tak.
-Czego ?-ryknęłam do telefonu.
-O ktoś tu wstał lewą nogą-zaśmiał się Payne.
-Nie wstałam. Nadal śpię.Czego chcesz z samego rana ?
-Wstawaj. Za piętnaście minut u Ciebie będziemy.-zaśmiał się i rozłączył.
Zabiję całą piątkę. Odłożyłam telefon ponownie na szafkę i rzuciłam poduszką przez pokój.

-Jaki ja jestem głodny-wpadł zadyszany Niall-masz coś do jedzenia ?
-Nauczyli Cię pukać.?
-Nie marudź [T.I]-poczochrał moje włosy.-głodny jestem.
-Masz marchewki ?-krzyknął Louis
-Zaraz Ci przyniosę-zaśmiał się Niall otwierający moją lodówkę.
Uderzyłam się z otwartej dłoni w czoło i wyszłam do salonu: Louis rozwalił się na kanapie i zaczął oglądać "Seks w wielkim mieście" Harry bawił się swoim telefonem, Zayn przeglądał się w moim lusterku. Brakowało jednego pyszczka. Praktycznie tego ''najważniejszego''.
-To mnie szukałaś ?-usłyszałam głos bruneta który objął mnie w tali.
-Wcale Cie nie szukałam-zaśmiałam się.
-Oj ja tam wiem już swoje.-zaśmiał się i pocałował mnie w policzek.

-Nie.Nie i jeszcze raz nie.-krzyknęłam
-No ale [T.I] zgódź się.-uśmiechnął się lekko wcięty Zayn.
-Zgódź się.-jęknął Harry
-Nie będę z wami grać w butelkę.-usiadłam na fotelu naprzeciwko kanapy.-ja jedna na pięciu chłopaków ?
-Nie mów,że nie chciałabyś się z którymś z nas prze lizać.-zaśmiał się Louis.
-Nie.-rzuciłam w niego poduszką.
-[T.I]-usiadł obok mnie Liam-ten ostatni raz. Szybko im się znudzi.-zaśmiał się bawiąc się moim włosami.
Nie mogłam mu się oprzeć. Te jego brązowe oczy przeszywały mnie na wylot.
-No dobrze.-uśmiechnęłam się do niego.
-Nie mogłeś odrazu Liam ?-zapytał się Niall rzucając poduszką.

-No [T.I] pytanie czy wyzwanie ?-zaśmiał się Harry
Trudna decyzja. Nie wiem co Ci debile wymyślą. Niall musiał zjeść cztery paczki żelek na raz i przepić to wszystko czterema puszkami pepsi. Harry musiał wyprostować sobie włosy, a Louis włożyć trzydzieści kostek lodu w bokserki- to akurat było bardzo zabawne.
-Wyzwanie-odpowiedziałam patrząc niepewnie na loczka.
-Oj skarbie..skarbie-zaśmiał się-masz pocałować Liam, ale tak żeby nam w pięty weszło.-ukazał rząd białych zębów i przybił piątki z Tomlinsonem.
Spojrzałam na bruneta który uśmiechał się od ucha do ucha. Podeszłam do niego i siadłam naprzeciwko ale ten wyprostował nogi i posadził mnie na nich.
-Czekam-zaśmiał się.
Położyłam mu dwa palce na wargach,uciszając go, a potem pocałowałam. Pocałunek był długi, gorący i z języczkiem .Kiedy skończyłam pozwoliłam mu odetchnąć.  Chłopcy wydali z siebie dzikie odgłosy radości i brawa.
-Nie wiedziałem, że tak dobrze całujesz.-zaśmiał się.
-Miałam dobrego nauczyciela-pokazałam mu język i chciałam zejść mu z nóg ale mnie przytrzymał. Rozejrzałam się po moi salonie i okazało się,że jesteśmy sami.
-Gdzie oni są.?
-Romantycznie to sobie zaplanowałem ?-zaśmiał się.
-Romantycznie ?-uniosłam brwi- zaplanowałeś ?
-No tak.-teraz to on mnie pocałował, tylko przy okazji podtaczając się po podłodze tak,że znalazłam się pod spodem. Mogło to sprawiać wrażenie duszenia,ale był w tym dobry,więc było po prostu...seksownie.Przesunął palcem po mojej szyi, do rozchylenia koszuli, tam gdzie przytrzymywał ją pierwszy guzik. Czułam pociągnięcie materiału w miejscu, gdzie się zatrzymał - Och,strasznie przepraszam-guzik wyślizgnął się z dziurki- Rozpięło się.
Spojrzałam na niego i delikatnie z siebie zrzuciłam. Sama wstałam i zapięłam odpity guzik.

-Co To było ? -zapytałam
-[T.I] od dawna chcę Ci to powiedzieć.-uśmiechnął się.
-Co mi chcesz powiedzieć ?
-Nie traktuję cię jak przyjaciółki już od dawna-podszedł do mnie i chwycił za oba policzki- już nie bawi mnie w zabawa w przyjaciół. Kocham Cię [T.I]-wyszeptał patrząc mi w oczy-zrozumie jeśli Ty mnie nie.
-Nawet nie wiesz ile czekałam na ten moment.-zaśmiałam się.-też Cie kocham Liaś. -musnęłam delikatnie jego wargi. Chłopak jednak zachłannie wpił się w moje wargi.
-Na zawsze razem-wyszeptał podczas pocałunku.
-Na zawsze.-zaśmiałam się.


Dawno bo od 4 dni nie było Liam'a. Uważam,że wyszła mi totalna katastrofa,ale się za wami stęskniłam <3 Jak tam czekacie na Kiss you ? Ja nie mogę się doczekać ;) to chyba będzie jeden pozytyw w tym tygodniu. Liczę na komentarze. <3

+zapraszam TU <3

15 komentarzy:

  1. Fajnee .:D
    http://do-not-forget-about-mee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super !!! Dobrze , że wreszcie pojawił się Liaś ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny! Fajnie że wreszcie z Liam'em ;)
    Zapraszam do mnie and-live-while-we-are-young-1d.blogspot.com ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie fajnie czytało mi się ten imagin - jest świetny! A w wolnej chwili zapraszam na: http://foreveryoungonedirection-1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. oo lubie to! you-have-got-one-thing.blogspot.com/ <-zapraszam ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Imagin jest swietny! A co sie dzieje ze nikt nie dodaje imaginow?! :c

    OdpowiedzUsuń
  7. Skoro jest tyle autorek na tym blogu to dlaczego dodajecie imaginy co kilka dni? Powinien być przynajmniej 1 dziennie...ustalcie sobie kiedy która dodaje i bez kłopotu ...

    OdpowiedzUsuń
  8. Wielbię wasze imaginy xD Ja też piszę, tyle że bloga z opowiadaniem. Jestem Directionerką, ale co prawda opowiadanie nie jest o żadnym z chłopaków. Jest ono bardziej zbliżone do naszego życia, do sytuacji, które choć mogą się nam wydać banalne, głębią w sobie mase uczuć. Pierwszy rozdział planuje napisać na piątek, tu macie linka:
    http://tosmilethroughertears.blogspot.com/
    Wchodźcie zapraszam do oderwania się od monotonni życia codziennego. :DD
    SandrXx

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak dużo autorek, a tak mało imaginów :((

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny imagin! Nie przepadam za tymi z Liamem, ale ten jest boski :3 Oby tak dalej! + strasznie podoba mi się wygląd bloga! Jest prześliczny <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy dodany komentarz.
Nawet nie wiecie jak bardzo one nas motywują i ile frajdy nam sprawiacie, zostawiając po sobie jakiś ślad!
Czytamy wszystkie komentarze, za wszystkie dziękujemy<3