piątek, 4 stycznia 2013

Three Hundred Fifty


- Za chwilę przywitamy nową piosenkarkę która w tak młodym wieku zyskała popularność prawie tak ogromną jak One Direction, modelkę która swą urodą powala niejednego chłopaka na kolana oraz oczywiście kochaną przedstawicielkę fundacji pomagającej dzieciom w Afryce, a mianowicie [T.I.iN], która dzisiaj zaśpiewa swoją najnowszą piosenkę, w sylwestra ! Czyż to nie cudowne ? Zapraszamy – nagle światła zgasły, a na scenie była tylko ona i reflektor skierowany na jej twarz.
- Witam was – uśmiechnęła się – cieszę się, że mogę dla was dzisiaj w zakończenie 2012 roku zaśpiewać najnowsza piosenkę z albumu Red. Tytuł brzmi ‘Starlight’ mam nadzieję że urzeknie was tak samo jak i mnie.
Zaczął grać chłopak na keyboardzie, po nim doszła gitara elektryczna i perkusja.
- I said ‘Oh my, what a marvellous tune’,

 It was the best night,

 Never would forget how we moved,

 The whole place was dressed to the nines.

 And we were dancing, dancing,

 Like we’re made of starlight,

 Like we’re made of starlight,

Zaczęła delikatnym głosem, a potem

-I met Bobby on the boardwalk, summer of ’45.

 Picked me up late one night, out the window.

 We were seventeen and crazy, running wild, wild.

 Can’t remember what song he was playing when we walked in.

 The night we snuck into a yacht club party,

 Pretending to be a duchess and a prince.



 I said ‘Oh my, what a marvellous tune’,

 It was the best night,

 Never would forget how we moved,

 The whole place was dressed to the nines.

 And we were dancing, dancing,

 Like we’re made of starlight, starlight.

 Like we’re made of starlight, starlight.



 He said ‘Look at you,

 Worrying too much about things you can’t change.

 You’d spend your whole life singing the blues if you keep thinking that way.’

 He was try to skip rocks on the ocean, saying to me,

 ‘Don’t you see the starlight, starlight?

 Don’t you dream impossible things?’



 I said ‘Oh my, what a marvellous tune’,

 It was the best night,

 Never would forget how we moved,

 The whole place was dressed to the nines.

 And we were dancing, dancing,

 Like we’re made of starlight, starlight.

 Like we’re made of starlight, starlight.



 Oh, oh, he’s talking crazy.

 Oh, oh, dancing with me.

 Oh, oh, we could get married,

 Have ten kids and teach them how to dream.



 ‘Oh my, what a marvellous tune’,

 It was the best night,

 Never would forget how we moved,

 The whole place was dressed to the nines.

 And we were dancing, dancing,

 Like we’re made of starlight, starlight.

 Like we’re made of starlight, starlight.

 Like we’re made of starlight, starlight.



 Like we dream impossible dreams.

 Like starlight, starlight.

 Like we dream impossible dreams,

 Don’t you see the starlight, starlight?

 Don’t you dream impossible things?

Skończyła, a na scenie pojawiły się oklaski, wiwaty na stojąco i wielkie podziwu oczy.
- Cieszę się, że to tutaj, w naszym programie zaśpiewałaś prawdopodobnie nowy hit roku, oczywiście 2013 roku nie ? – zaśmiały się – usiądź, troszkę sobie porozmawiamy.
[T.I] usiadła, a kobieta po 30-tce zaczęła jej zadawać pytania.
- Więc takie mam pytanie – zaczęła – może nie powinnam, ale zapewne każdy chciałby znać odpowiedź na nie. Co jest między Tobą a Harrym z zespołu One Direction ? Oczywiście przepraszam, jeśli to dla Ciebie trudny temat.
- Nie musisz przepraszać – zamyśliła się [T.I], przygryzając dolna wargę – byliśmy razem, to prawda ale no cóż… wszystko co dobre kiedyś się kończy.
- A kto zakończył ten związek ? I jak to było ? – była ciekawa.
- Powiem tak. Obydwoje byliśmy winni rozpadowi tego związku, więc zerwaliśmy w zgodzie.
- Kochałaś go ?
- Zna pani to przysłowie ? ‘Jeśli kogoś kochasz, pozwól mu odejść. Jeśli Cię kocha, wróci,’ Tak więc chyba ma pani odpowiedź na to pytanie.
Dalej pytała ale już o sprawy zawodowe, [T.I] odetchnęła. Kochała go.  Nadal kocha. Ale może to nie on był jej przeznaczony ?
~*~
- Słyszałeś ? – zaczął Harry – kocha mnie – uśmiechnął się pierwszy raz od zerwania.
- Dziwisz się jej ? Zerwaliście ledwo miesiąc temu, nie da się przestać kogoś kochać w 30 dni – odezwał się Louis.
-  Co racja to racja – Harry – ale powiedz Ty mi lepiej co ja mam zrobić, by do mnie wróciła.
- Kocham Cię Stary. Jesteś dla mnie jak brat, ale – poklepał loczka po plecach – na jej miejscu bym nie wrócił do Ciebie.
- Czemu ?
- Spójrz na siebie. Wychudzony, potargany, normalnie jak żul spod Biedronki – wybuchnął śmiechem.
- Eh… co racja to racja – westchnął Harry.
- Widzę, że znalazłeś nowe powiedzonko co, Styles ?
- Co racja… Co ? – spojrzał na przyjaciela z uniesiona jedną wyżej brwią.
- Nic – przymuleni siedzieli i oglądali wywiad z [T.I].
Harry tak bardzo ją kochał. Tak bardzo, bardzo ale cóż… nawet nie wiedział gdzie jej szukać.
__________________________________________
I jak tam ?
Dawno nie dodawałam nic, prawda ?
Tu macie rozdział dwudziesty mojego opowiadania, którego link macie tutaj:
Kolejny rozdział pojawi się w ferie bądź wcześniej jeśli dam radę napisać go. ;)
Oczywiście zmieniłam by wyszło na imagina, bo ogólnie imię bohaterki to Victoria [Vick]
Jak wam się podoba ? Jest to kolejna część mojego opowiadania, i jeśli chcecie poczytać historię dziewczyny która no cóż... została skrzywdzona w młodszych latach przez Harrego, a potem nagle się spotkali i niestety muszą razem współpracować to naprawde serdecznie was zapraszam do opowiadania.
Proszę o komentarze ;)
Laura

7 komentarzy:

  1. mam tylko pytanie,, dlaczego 'używasz' Taylor do tych opowiadań?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi Ci o piosenki ? Nie mam nic do niej. Bardzo ją lubię. Co prawda nie popieram Haylor, ale do samej Taylor naprawdę nic nie mam, a jej muzyka mi się podoba. Więc dlaczego by nie użyć jej piosenek ? To chyba nie jest zakazane prawda ?
      Laura

      Usuń
  2. Nie, przecież nie napisałam, że jest. Tylko się uprzejmie spytałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko. Możliwe że źle to zrozumiałam. Sorki - mój błąd. ;)
      Laura

      Usuń
  3. Świetny imagin ^^ mam nadzieje że bd 2 cześć ;] ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chcesz przeczytać kolejną część to dopiero w ferie i na górze w notce jest link do opowiadania, o to jest rozdział z mojego bloga tak więc zapraszam ;)
      Laura

      Usuń
  4. Ostatniej rzeczy jakiej bym się tu spodziewała to Taylor Swift. Ale fajnie! ;) xx

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy dodany komentarz.
Nawet nie wiecie jak bardzo one nas motywują i ile frajdy nam sprawiacie, zostawiając po sobie jakiś ślad!
Czytamy wszystkie komentarze, za wszystkie dziękujemy<3