czwartek, 3 stycznia 2013

Ważne!

Witam wszystkich!

Dopiero znalazłam trochę czasu, więc postanowiłam złożyć Wam życzenia!
A zatem :
życzę Wam wszystkiego co najlepsze,
spełnienia wszystkich marzeń,
powodzenia w szkole,
wszystkim trzecioklasistkom życzę, aby egzamin poszedł pomyślnie,
znalezienia prawdziwej, odwzajemnionej miłości,
dużo zdrowia, szczęścia i wszelkiej pomyślności!
Życzenia te kieruję do naszych czytelników, jak również i do wszystkich autorek :)

Teraz przyszedł czas na tę druga wieść...
Pewnie niektórzy już wiedzą, że Eliza zawiesiła swoją działalność na blogu, przy czym teraz to ja objęłam wszystkie jej obowiązki!
Z serca dziękuję za zaufanie jakim mnie obdarzyła!
Mam nadzieję, że w czasie mojego ''rządzenia'' nie narażę się żadnej z autorek.
Wręcz przeciwnie, myślę, że lepiej się poznamy ^^

Pozdrawiam Natalia!
 

4 komentarze:

  1. Nominowałam Tego bloga do Liebster Award! ♥
    Więcej informacji na:
    marrymeharrystyles.blogspot.com/
    Pozdrawiam! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy za życzenia :) I oczywiście nawzajem+ poznania One Direction ;D xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Heej :3
    Zostałaś nominowana do Liebster Awards, szczegóły no moim blogu
    http://socanwedoitalloveragain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy dodany komentarz.
Nawet nie wiecie jak bardzo one nas motywują i ile frajdy nam sprawiacie, zostawiając po sobie jakiś ślad!
Czytamy wszystkie komentarze, za wszystkie dziękujemy<3