środa, 23 stycznia 2013

Wybaczcie...

Cześć.
Chciałabym was przeprosić, bo nic nie dodaję.
I również chcę poprosić Natalię bądź Elizę, by mnie usunęły z bloga.
Mało dodaję, nie mam czasu bo mam naukę, po za tym nie mam pomysłów i wolę odejść oddając to miejsce innym niż być na blogu w sumie zbędna nic nie dodając.
Wybaczcie. 
Myślę, że niektórzy będą się cieszyć z tego że odeszłam.
Wiem - kiepska jestem w pisaniu, ale nie mam zamiaru tego zaprzestać przez jakiegoś anonimka.
Jeśli ktoś jednak lubi moją twórczość to zapraszam na moje blogi:
Trochę ich jest, ja wiem ale to jest cały mój rok pisania i mam nadzieję że niektórzy to docenią :)
Tak więc żegnajcie moi drodzy. :D
Jeśli któraś zajrzy na bloga to dajcie komentarza pod najnowszą notką na danym blogu.
Będę ogromnie wdzięczna.
Laura (One_Direction)

5 komentarzy:

  1. Czyli, jeśli odchodzisz, to dojdzie do załogi jeszcze jedna osoba z tego konkursu? ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda, ja osobiście lubiłam Twoje imaginy, i nie mówie tego wcale że odchodzisz, tylko szczerze, z serca.

    Klaudia CityLondon

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda :( Lubiłam Cie i twoje imaginy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. EJ EJ EJ ! Kto robił teen nagłówek ? Jest sliczny :) *__* Prosze opiszcie mi na @benio_x PROSZE !! TO PILNE

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurde odkad Natalia jest prowadzacym prawie nikt nie dodaje imagiow.Rozumie ze macie na glowie szkole, dom i itp ale w sumie jest was troche.
    Wchodze na ten blog codziennie i nie fajnie jak patrze ze ostatni imagin to zprzed kilku dni.Kiedys jak sie wchodzilo to mialas co czytac...
    Sorry za szczerosc ale tak uwazam i taka jest prawda.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy dodany komentarz.
Nawet nie wiecie jak bardzo one nas motywują i ile frajdy nam sprawiacie, zostawiając po sobie jakiś ślad!
Czytamy wszystkie komentarze, za wszystkie dziękujemy<3