niedziela, 24 lutego 2013

Jubileusz!


Witajcie!

Jako że obecnie to ja ''dowodzę'' blogiem, muszę wywiązać się z pewnych obowiązków.

Ostatnio przeglądałam sobie historię dodanych postów i zauważyłam coś, czym koniecznie muszę się z Wami, naszymi czytelnikami podzielić.
A mianowicie nasz blog dzisiaj, tj. 24 lutego obchodzi swoje pierwsze urodziny.

To już rok od kiedy jesteście z nami.

Wszystko zawdzięczamy Elizie!
Gdyby nie wpadła na pomysł stworzenia tego bloga, pewnie mało która z nas miałaby okazję pisać i udostępniać swoją twórczość tak licznej publice :)

Pierwsze, najważniejsze podziękowania kieruję do Elizy.
Na początku chcę podziękować jej za samo przyjęcie mnie do załogi.
Później za nadanie funkcji wiceprzewodniczącej.
I wreszcie za to, że przez bliżej nieokreślony czas mogę mówić ''mój blog''.
Chociaż wątpię, że Eliza to przeczyta, mam w sercu nadzieję, że jednak tak się stanie, to dziękuję jej jeszcze za to wielkie zaufanie, którym obdarzyła moją osobę, zostawiając mi pełną kontrolę nad blogiem.
W imieniu wszystkich autorek, dziękuję za chęć utworzenia tego bloga i zgodę na współtworzenie go.
Po prostu dziękuję, bo jest wiele spraw za które powinnam podziękować, ale nie robię tego, bo nie chcę się po daremno rozpisywać i przynudzać czytelników!


Kolejne słowa kieruję do ludzi, dla których piszemy!
Gdyby nie Wy z pewnością nie robiłybyśmy tego wszystkiego co robimy dla bloga i Was.
Dziękuję za komentarze, których na całe szczęście nie brakuje...
Dziękuję za wyświetlenia, których dzisiaj osiągnęliśmy milion...
Dziękuję za to, że jesteście!
Że odwiedzacie naszego bloga.
Że dajecie nam motywację do pisania.
Że krytykujecie, ale też i chwalicie.
Dziękuję w imieniu swoim i wszystkich autorek za to, że jesteście!
Że Was nie brakuje, a ciągle przybywa...
Również przepraszamy, że regularnie nie dodajemy postów...
Że czasami płaczecie...
Że jak raz wejdziecie na naszego bloga, to wchodzicie regularnie, bo to wasz nałóg!


Na koniec zwracam się do autorek!
To wszystko jest również Waszą zasługą.
Gdyby nie Wy, nasz blog nie miałby 367 obserwatorów!
Ponad miliona wyświetleń!
Kilku set, albo nawet kilku tysięcy komentarzy!
Dziękuję za Waszą obecność...
Za dodawane posty, których jest coraz więcej...
Za Waszą nieopisaną wyobraźnię...
Za poświecenie na rzecz bloga...
W wielkim skrócie :
DZIĘKUJĘ I PRZEPRASZAM ZA WSZYSTKO!


Mam nadzieję, że nasz blog istniał będzie jeszcze kilka dobrych lat!
I co roku będzie Wam dane przeczytać takie ''przemówienie''
Trzymajcie kciuki, aby nikomu nie zabrakło weny i pomysłów.


Raz jeszcze dziękuję!
Natalia 

9 komentarzy:

  1. dziękujemy że jesteście z nami!! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Serio to już rok !? Jak ten czas leci xD To wspaniale, że ten blog ciagle istnieje i ma się tak dobrze, dziękuje bardzo wam za te wszystkie genialne imaginy, które sie tu ukazują.

    OdpowiedzUsuń
  3. KIEDY NOWE IMAGINY W KOŃCU?!?!?!?!?!?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NO WŁAŚNIE! ;D
      Nie wyobrażam sobie imaginów bez Waszego bloga. Jest booooooooooski! ;D Też liczę na te kolejne lata ;D

      Usuń
  4. o kurcze.... rzeczywiście zleciało troszeczke ;)
    ale pozdrawiam Was wszystkie ciepło, i dziękuje równiez za tak wspaniałe imaginy. xx

    Klaudia Citylondon

    OdpowiedzUsuń
  5. <3 <3 <3 kocham !!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale to zleciło! xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Wątpię, czy blog będzie istniał kolejne kilka lat, czy miał tylu czytelników, ilu ma teraz skoro imaginy na nim pojawiają się teraz bardzo sporadycznie. Tyle ode mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dopiero teraz przeczytałam tą informację. Mimo to zakręciła mi się łza w oku. Nie miałam nawet czasu wtedy tutaj wejść i tego przeczytać, czy także... napisać tej notki.
    Piękne słowa. A ja i tak dziękuję wam wszystkim za to, że czytacie, piszecie i komentujecie bloga.
    Damy radę go odbudować!
    W końcu nie zaczynamy od zera :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy dodany komentarz.
Nawet nie wiecie jak bardzo one nas motywują i ile frajdy nam sprawiacie, zostawiając po sobie jakiś ślad!
Czytamy wszystkie komentarze, za wszystkie dziękujemy<3