poniedziałek, 18 marca 2013

Rezygnacja.

Hej <3 Tu wasza Angeliee. (Mrs.Styles♥) .
Ostatnio dużo dziewczyn zaniedbywa tego bloga. Pojawia się tu mniej imaginów, a coraz więcej współautorek rezygnuje. Przykro mi to mówić, ale blog się wali pod nieobecność Elizy.
Wiem, że większość z was nie zwraca nawet uwagi, na to, która z nas pisze poszczególne imaginy, ale może jakoś mnie skojarzycie ;D
Więc.... Ja także chciałabym zrezygnować z tego bloga. Przepraszam dziewczyny, które w jakiś sposób zawiodłam, ale same zobaczcie co dzieje się z tym blogiem. Kiedyś pojawiało się tu pięć imaginów na dzień ...
Jeśli chciałybyście utrzymywać ze mną jakikolwiek kontakt, zapraszam na moje blogi :

The Story X-Factor - Make My Your Radio 

My Personal Angel 

Do Not Believe, But This Love Is True ... ( miały pojawiać się tu one shoty z bromance'ami, ale za jakiś czas blog nabierze rozpędu dzięki opowiadaniu ''Kołysanka Dla Niewidomych'')

Pozdrawiam i życzę udanego poniedziałku <3

Angeliee. x

9 komentarzy:

  1. wiem kim jesteś Mrs.Styles<3 pamiętam okres, w którym na blogu pojawiały się prawie jedynie twoje imaginy. Fajnie pisałaś, jest mi przykro że odchodzisz, bo wydawałaś mi się jedną z dziewczyn, które mogą przywrócić tego bloga do świetności. To twoja decyzja, rozumiem.
    Pod ostatnim postem Wiki pisałam o tej sprawie. Jeśli ktoś mnie popiera niech zajrzy.
    Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  2. wiem ktoś Ty, bo czytam Twoje blogi ;) ale szkoda że rezygnujesz ..rozumiem Cię, uwierz mi, ale i tak smutno :(

    Klaudia CityLondon

    OdpowiedzUsuń
  3. Przykre, że odchodzisz, bo uwielbiam Twoją twórczość ^^ ale... Wspieram Cię w Twojej decyzji.. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zamiast ratować tego bloga to rezygnujecie .. Kiedyś jak coś się zepsuło to się naprawiało a nie wyrzucało .. No ale nikt Cię nie zmusi w każdym razie fajnie się czytało i powodzenia ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że odchodzisz, bo czytałam twoje imaginy i uważam, że były świetne.. ;d Mówisz, że blog się sypie, ale skoro ty odchodzisz i tak jakby się poddajesz, to blog za niedługo przestanie istnieć, bo już nikt nie będzie tutaj nic dodawał.. Chciałabym nadal móc czytać twoje imaginy na tym blogu. Często tutaj wchodzę i uważam, że macie talent, ale to jest twoja decyzja. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Smutno mi ;( Ale chociaż twoje blogi mi zostaną ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Do czego to doszło ,że moja ulubiona autorka tutaj rezygnuje :( Dobrze ,że nadal piszesz swoje opowiadania <3

    OdpowiedzUsuń
  9. NIEEE ODCHODŹ WŁAŚNIE JAK TY PISAŁAŚ IMAGINY TO ZAWSZE PATRZYŁAM NA PODPIS!! JESTEŚ JEDNĄ Z NAJLEPSZYCH AUTOREK! JESTEŚ ŚWIETNA!! WIEEEEEELKA SZKODA ;((

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy dodany komentarz.
Nawet nie wiecie jak bardzo one nas motywują i ile frajdy nam sprawiacie, zostawiając po sobie jakiś ślad!
Czytamy wszystkie komentarze, za wszystkie dziękujemy<3