niedziela, 31 marca 2013

Three Hundred Ninety-Eight

Cześć. Jeśli czytałeś/aś zwiastun raju będziesz wiedzieć o co chodzi. Jeśli nie to śpieszę z odpowiedziami. Zayn jest w więzieniu, bo robił złe rzeczy po prostu. Alex jest synem Liam'a - jedynym, który przeżył katastrofę lotniczą, w której zginęło całe 1D, Dan, El i Joy(w opowiadaniu dziewczyna Hazzy). Pez opiekowała się Alexem, ale i na nią przyszedł kiedyś czas.
Nie mam pomysłów na imaginy, sam humor mi nie dopisuje, zdrowie chyba też nie jest najlepsze. Nie chciałabym abyście się gniewały, na którąkolwiek z autorek, bo wiadomo, że każda z nas ma swoje życie prywatne, problemy itd. Każdemu też może przyjść taki czas, kiedy po prostu się nie chce, albo nie ma się pomysłów. Jest też wiele osób, przez które ręce opadają i chęci na cokolwiek uchodzą. Przykro mi za to co moment przeczytacie.
Ollie, teraz knyycio

Zostawiłabyś mnie, gdybym powiedział Ci, że jestem inny. Że nie widzę świata tak, jak Ty? Że to nic pięknego mieć przed oczami jedynie czarne klapki? Cztery pręty zatopione w ścianie, zasłaniające mi widok na głupi mur. Głupi mur, za którym kryje się prawdziwy świat. I Ty.
Moment. Czekaj. Ty już mnie zostawiłaś. Odeszłaś ode mnie tam na tym lotnisku. Odwróciłem się na moment, a Ciebie już nie było. Ani Ciebie, ani Twoich walizek. Tak po prostu zniknęłaś? Tego dnia spałem na ławeczkach. Skuliłem się, niczym małe dziecko i szlochałem całą noc. Mijali mnie ludzie. Nikt nie zwrócił uwagi na mężczyznę, który stracił cały swój świat. Nawet ochroniarze, nikt z pracowników lotniska. Mogłem tam nawet umrzeć, a i tak by się mną nie zainteresowali. Najwyżej kopnęli by moje ciało do czarnego worka i wywieźli na cmentarz dla bezdomnych.
Teraz, gdy... Źle zacząłem. Zawsze Cię kochałem. Kochałem Cię cały czas, nawet w tedy, gdy robiłem złe rzeczy. Robiłem Tobie złe rzeczy. Kocham Cię cały czas. Mimo tego, że jesteś całym moim światem i chciałbym, aby mogło być, jak wcześniej, pozwalam na to, abyś robiła co chcesz. Wiem, że przeze mnie wiele wycierpiałaś, straciłaś wiele szans. Chcę abyś była szczęśliwa i znalazła sobie kogoś, kto nigdy nie zrobi Ci czegoś takiego co ja.
Wiem. Nie mam się czym chwalić, ale tutaj jest inaczej. Tutaj nie liczą się dyplomy, nagrody, miliony na koncie. Liczą się dziary, wyroki i złe uczynki. Jestem na samym początku łańcucha pokarmowego. Wraz z Tobą straciłem wszystko i tutaj też nie mam niczego. Po co ja to piszę.
Chcę abyś ułożyła sobie życie i była szczęśliwa. A może już jesteś?
Zayn

Ten oto list znalazłem w rzeczach wujka, ale nigdy nie zdążyłem dać go Perrie. - Napisał Alex w swoim twittlongerze tuż po jej śmierci.

4 komentarze:

  1. pamiętam Cię :) a może Ty mnie też? to ty piszesz cudowne blogi, które czytam :) i bo był ten jeden z nich...
    cudny list. cudne to <3

    klaudia CityLondon

    OdpowiedzUsuń
  2. Od początku wiedziałam że wszystkich zabijesz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej ;)x mogłabyś podać linka do tego bloga ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy dodany komentarz.
Nawet nie wiecie jak bardzo one nas motywują i ile frajdy nam sprawiacie, zostawiając po sobie jakiś ślad!
Czytamy wszystkie komentarze, za wszystkie dziękujemy<3