środa, 13 marca 2013

Three Hundred Ninty-Four

Otworzyłam zaspane oczy.  Widok pochmurnego nieba wcale nie dodał mi otuchy. Wręcz przeciwnie dobił mnie jeszcze bardziej. Bo kto by się cieszył faktem,że jest o kolejny rok starszy ? Że prawdopodobnie wszyscy najważniejsi ludzie zapomnieli o jego urodzinach ? Od niechcenia zsunęłam się z łózka..tak zsunęłam chyba mi wolno ? Założyłam trepki i skierowałam się do łazienki by dokonać koniecznych porannych czynności.

Ktoś zapytał kiedyś mnie, czy już odnalazłam czego chce.


Z przyklejonym uśmiechem siedziałam przed telewizorem i zajadałam się lodami i truskawkami.  Ironia ? Jak cholera, czy oni wszyscy zapomnieli ? Wystarczyło by mi tylko głupie Wszystkiego Najlepszego. Nie oczekuje nic więcej...a już na pewno nie od jednej osoby. Chociaż ? To byłby najlepszy prezent urodzinowy jakikolwiek dostałam. 


To przypadek stworzył plan,że odpowiedź znam.

Leżałam pod cienkim kocykiem z dobrą książką w ręku i nadal z nadzieją wpatrywałam się w telefon. Oprócz jednej wiadomości z sieci, urządzenie dziś jak na złość milczało. Zawsze pamiętali ! Jak nie oni to chociaż on jeden. Po pokoju rozniosła się melodia A drop in the ocean przypisana właśnie do szanownego...pana Payne. 
-Czego ?-warknęłam do telefonu.
-Za piętnaście minut jestem u Ciebie, musisz mi pomóc kupić prezent dla Perrie-zdziwiłam się kiedy zamiast Liam'a usłyszałam Zayn'a. Nim zdążyłam coś odpowiedzieć chłopak rozłączył się.  
Tak bo ja o niczym innym nie marzę jak o zakupach w swoje urodziny. Szybko się przebrałam w coś bardziej ogarniętego i byłam gotowa.
-Zabawisz się sama  wieczorem [T.I]-szepnęłam do swojego odbicia w momencie kiedy po mieszkaniu rozniosło się głośne pukanie. 
-Wchodź-krzyknęłam a drzwi się otworzyły-czemu nie ma Liam'a ?-zapytałam.
-Miał coś do załatwienia,a poza tym ja Cię potrzebuję.-szarpnął mnie za rękę i wyprowadził do samochodu. 


-Nie znoszę cię Malik.-jęknęłam wysiadając z jego samochodu po paru godzinach. 
-Nie przesadzaj-zaśmiał się-nie było tak źle.
Spojrzałam na niego spod byka i głośno zaczerpnęłam powietrza. Bolały mnie stopy...bolał mnie brzuch...bolała mnie głowa...bolało mnie wszystko.
-Byliśmy chyba we wszystkich możliwych sklepach-krzyknęłam-a Ty kupiłeś sobie tylko żel do włosów.
-Złość piękności szkodzi-zaśmiał się. 
Daję słowo,że go zabiję a później zakopię. 
-Do zobaczenia-otworzył sobie drzwiczki- i spełnienia marzeń [T.I]-uśmiechnął się, wsiadł i odjechał zanim zdążyłam się odezwać.

Lecz pojęcia nie ma nikt co dziś powiem Ci.

Z uśmiechem na twarzy weszłam do domu. Chciałam zapalić światło ale nic. Spróbowałam jeszcze raz i to samo. Nie tylko nie to, mam nadzieję,że to nie coś z elektryki. Boże,dlaczego ?! Jednak z salonu dochodziły jakieś szmery. Tylko nie włamywacz. Oświetlając sobie drogę telefonem wolnym krokiem szłam w stronę pomieszczenia. Moje serce uderzało dwieście razy na minutę. Szłabym dalej gdyby nie to,że własnie wpadłam na kogoś.
-[T.I]-usłyszałam znajomy głos.

I bez trudu w całym tłumie dostrzegam Cię.

-Co Ty tu robisz ?-zapytałam cicho
-Myślałaś,że pozwolę Ci samej świętować urodziny ?-mimo tego,że wszędzie panował mrok dokładnie widziałam jego oczy. Jego przepiękne czekoladowe, roziskrzone oczy. 
-Takie odnosiłam wrażenie.-odpowiedziałam smutno.
-Gluptasie-zaśmiał się-chciałbym Ci życzyć wszystkiego co najlepsze, żebyś zawsze była sobą, żebyś zawsze się uśmiechała oraz spełnienia wszystkich marzeń.-to powiedziawszy delikatnie musnął moje usta czekając na moją reakcję. Co zrobiłam ? Zatopiłam palce w jego włosach i przyciągnęłam do siebie bliżej. Czy to możliwe żeby moje największe marzenie się spełniło ? Że właśnie stoję na środku ciemnego pokoju i całuję się z najlepszym przyjacielem ?
-[T.I]-oderwał się od moich ust ale nadal trzymał mnie w ramionach-Kocham Cię.
-A wiesz co ?-spytałam a on pokręcił przecząco głową-Ja ciebie też.-kolejny raz posmakowałam jego smaku. 

Teraz widzę  jak wyglądać będzie nasz świat.



Dawno nie było Liam ? 

Dawno nie napisałam, a jak już piszę to powstaje coś takiego ;c 

Urodziny..urodziny..co mnie naszło ? Może to,że jutro... ? a nie ważne :) 

Liczę na każdy komentarz, to będzie świetne urozmaicenie mojego dnia. :*

PRZEPRASZAM ZA KAŻDY BŁĄD ! 

ps. zapraszam na *OPOWIADANIE NR1* i *OPOWIADANIE NR2*


14 komentarzy:

  1. It's actually very difficult in this busy life to listen news on Television, thus I simply use world wide web for that purpose, and get the newest information.

    Feel free to visit my website: make money from Home legitimate for free

    OdpowiedzUsuń
  2. Imagin wyszedł Ci świetnie. :) Jak dobrze się domyśliłam, to masz dzisiaj urodziny,a więc HAPPY BITHDAY ! *__*

    OdpowiedzUsuń
  3. Fakt, dawno go tu nie było ;)
    WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Informuję, że nominowałam tego bloga do The Versatile Blogger! YeY!
    Więcej informacji tutaj ------------>http://together-forever-in-love-for-you.blogspot.com/p/the-versatile-blogger_13.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego, żebyś zawsze była sobą, zawsze się uśmiechała i spełnienia wszystkich marzeń ;) A imagin śliczny. Taki romantyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham wszystkie wasze imaginy <3 Czekam na kolejne :)
    Zapraszam do mnie summer-love-with-onedirection.blogspot.com
    Mam nadzieję, że kogoś zainteresuje moje opowiadanie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. pięń ąń, ą jedank to było wu=yznanie miłości, a nie że są juz ;);)

    Klaudia Citylondon

    OdpowiedzUsuń
  8. Awww.*----*
    Cudowny <3 Faktycznie - nie ma tu często Liasia, ale jak już jest to piękny ;*
    Oh, przjrzałyśmy Cię, bestyjko xD Happy Bitrhday :* Spełnienia marzeń, uśmiechu na co dzień, zdrowia, i oczywiście spotkania naszych Idoli x Jeszcze raz, Najlepszego x.

    OdpowiedzUsuń
  9. I do accept as true with all of the ideas you
    have offered on your post. They're very convincing and will certainly work. Still, the posts are too brief for starters. May you please extend them a bit from next time? Thank you for the post.

    Also visit my webpage; earn money free online

    OdpowiedzUsuń
  10. Spóźnione życzenia urodzinowe - Wszystkiego najlepszego i spełnienia najskrytszych marzeń . ;) Imagin prześliczny .

    OdpowiedzUsuń
  11. super!!! NAJLEPSZEGO (wiem ,że spóźnione ale zawsze)
    zapraszam do siebie . Opowiadanie o Niallu i Julii
    Jakkochactojuznazawsze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO!

    OdpowiedzUsuń
  13. Hi there everyone, it's my first go to see at this web page, and post is in fact fruitful in support of me, keep up posting these content.

    Here is my webpage ... free money for college

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy dodany komentarz.
Nawet nie wiecie jak bardzo one nas motywują i ile frajdy nam sprawiacie, zostawiając po sobie jakiś ślad!
Czytamy wszystkie komentarze, za wszystkie dziękujemy<3