sobota, 6 kwietnia 2013

Four Hundred Fourteen

    Jesteś wspaniałą dziewczyną, wiesz? 
  Zawsze znosiłaś moje humorki. Pomagałaś w trudnych sytuacjach, cierpiałaś wraz ze mną. Nie wierzyłaś w żadne romanse opisywane w brukowcach, choć większość z nich była prawdziwa. Potrafiłaś przytulić, wybaczyć. 
    Kocham Cię, wiesz? Tak cholernie mocno. 
  Ile bym dał żebyś teraz była tu, żywa, uśmiechnięta. Pocałowałbym Cię w czoło a ty byś się tak słodko uśmiechnęła. Poszlibyśmy na kwiecistą polanę. Nie, poszlibyśmy na naszą polanę! 
    To tam się to wszystko zaczęło, pamiętasz? 
  Uciekałem przed medialnym hukiem. Chciałem się wyciszyć. Zwykła polana za miastem. Takie niby banalne, a żaden z fotoreporterów się nie domyślił. Byłaś tam ty. Jak zwykle piękna. I to bijące od Ciebie dobro..
    Ach, ile bym dał żebyś była teraz ze mną.
  Nie doceniałem tego, nie doceniałem Ciebie. Nasza miłość.. pozornie jeden wielki błąd. Kochałaś mnie całym sercem. A ja? Te wszystkie awantury o byle co. To jak Cię uderzyłem.
    Wybacz. 
  Twój uśmiech kiedy zobaczyłaś zapłakanego mnie. To nie był uśmiech radości. Takim skromnym uśmiechem pocieszałaś. ''Ej, kotku.. co się stało..?''. Kotku. Nie znałaś mnie. Mogłaś pomyśleć: ''Ech, kolejny zadufany w sobie, ja mu pomogę, a on?''. Nie. Ty mi pomogłaś, wyprowadziłaś z nałogów, pokochałaś. 
    Wróć, proszę. 
  Brakuje mi Ciebie. Brakuje mi tych wszystkich chwil z Tobą. Te wieczory na balkonie. Nie obchodziło Cię, że padał deszcz. Dla Ciebie liczyłem się tylko ja... Jestem okropny, tak wiem. Zamiast kochać kogoś kto na to zasługuje miałem pstro w głowie. 
Ale uwierz, jesteś dla mnie wszystkim. 
Jesteś moim powietrzem, jesteś moim życiem. To uczucie... kiedy dowiadujesz się, że kogoś tak mocno kochasz po tym jak odejdzie. Jakie niedojrzałe, głupie. Jesteś teraz tam, na górze. Widzisz mnie, słyszysz. Tak, to dobijające, ale na to zasłużyłem. Powinnaś jeszcze solidnie dać mi w kość. 
    Żebym jeszcze mocniej żałował. 
  Piszę to teraz i najzwyczajniej w świecie płaczę. Cóż za obrót spraw. Przecież zazwyczaj to ty płakałaś z mojego powodu. Wiem, nie dałaś co prawda tego po sobie poznać, ale wszystko słyszałem. Jak szlochałaś w nocy w poduszkę... Serce mi pękało ale przecież ja to ja.. 
    Brakuje mi Ciebie, brakuje mi tego powietrza. 
  Nie płacz, moje łzy wystarczą. Obiecałem sobie, że nie skrzywdzę kobiety. Słowa zostały złamane. A wiesz co się robi z ludźmi, którzy nie dotrzymują tajemnic? Zapewne powiedziałaś 'nie'. Może dlatego, że nie wiesz albo po prostu nie chcesz tego wypowiedzieć. 
    Ale dopilnuj żebym mocno cierpiał. 
  Zapewne słuchasz tego z uśmiechem na twarzy. Wybaczyłaś mi? To przeze mnie teraz nie żyjesz. Mam nadzieję, że w tym drugim świecie lepiej o Ciebie dbają. 
    Każdy będzie o Ciebie dbał lepiej ode mnie 
  Kiedy stałem przed twoją trumną przez całe moje ciało przeszedł wielki ból. Już nawet tabletki nie pomagają.. dopiero po zobaczeniu twojego zimnego ciała zrozumiałem jak wiele dla mnie znaczysz.
    Kocham Cię.
                          Na zawsze twój {tu wstaw imię chłopaka} 

Przeczytałem ostatni raz list na głos przy czym pojedyncza łza spłynęła po moim policzku. Zaczynałem powoli tracić kontrolę nad ciałem. Powieki stawały się niemiłosiernie ciężkie. Na zawsze razem. Na zawsze Twój. Na zawsze...
~*~
I jak? :) Nie wiedziałam, który z chłopaków będzie najbardziej pasował więc pozostawiam wybór wam! Którego wybrałyście? :D + co sądzicie o szablonie? piszcie co mamy zmienić :)
                                                                              Karola

9 komentarzy:

  1. Zayn . Tak , do tego najbardziej pasuje mi mulat .
    Szablon jest świetny , tak samo jak imagin ;):*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziewczyny! Muszę przyznać, że robicie WIELKIE postępy jeśli chodzi o bloga! Szablon jest cudowny, tylko mam jedno małe zażalenie: umieram jak widzę chłopców : D a imagin bardzo fajnie napisany :) strasznie mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały, mi tu pasuje Hazza ! *-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z Anonimkiem nade mną. Hazza. <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezwykły imagin *.* Napisz jeszcze kieddyś coś takiego, tylko może rozkręć akcję. Wiesz, napisz coś o ich sytuacji kiedy żyła, opisz śmierć. Super będzie się to czytało ;) Ja tu sobie wstawiła Zayna, szczególnie mi podpasował, bo wstawiłaś 'nałogi' ;) Świetny imagin, trzymaj tak dalej :*
    PS: Szablon też śliczny :3
    - Alicja <#

    OdpowiedzUsuń
  7. Od początku wyobrażałam sobie Hazze :) ładny ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy dodany komentarz.
Nawet nie wiecie jak bardzo one nas motywują i ile frajdy nam sprawiacie, zostawiając po sobie jakiś ślad!
Czytamy wszystkie komentarze, za wszystkie dziękujemy<3