sobota, 13 kwietnia 2013

Pożegnanie.

Wiem, że nie powinnam pisać takiego czegoś, ale mimo iż dopiero co zostałam tutaj przyjęta - odchodzę. Powodu nie będę podawać, pozna go jak na chwilę obecną Eliza. Chciałam tylko napisać, że miałam napisać dwa imaginy z zakładki "Pomysły". Przepraszam więc te dziewczyny, którym je obiecałam. Są tam teraz dwa wolne tematy, z których musiałam zrezygnować, ale mam nadzieję, że inne autorki się nimi zajmą :)   
Powodzenia w pisaniu dziewczyny oraz miłego czytania pozostałych imaginów <3

4 komentarze:

  1. Ehh, wielka szkoda :c Kocham Twoje imaginy, masz talent :) Cała załoga będzie tęsknić <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że je polubiłaś i z jednej strony jest mi przykro, że tak szybko skończyłam, ale nie mogę tak dłużej :c

      Usuń
  2. Oczywiscie ze wielka szkoda ze odchodzisz.. tesknie juz xx
    K.CL

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy dodany komentarz.
Nawet nie wiecie jak bardzo one nas motywują i ile frajdy nam sprawiacie, zostawiając po sobie jakiś ślad!
Czytamy wszystkie komentarze, za wszystkie dziękujemy<3